Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze"Pamiętajmy o tym, że typów widelców jest wiele. W niektórych przypadkach da się rozebrać rurę widelca odkręcając dwie nakrętki (góra i dół), w innych konieczne jest też rozkręcenie wewnętrznej sztycy. W przypadku skomplikowanych wielokomorowych zawieszeń pracy może być jeszcze więcej." - tak, to rzeczywiście wyczerpujący i szczegółowy opis procedury wymiany uszczelniaczy. Przypomina mi to instrukcję do ETZ-ki 250-tki, którą śmigałem w latach 80-tych. Tam, na końcu była taka tabela ze sposobami rozwiązywania awarii, w tym większość w stylu: Objaw: Brak ładowania akumulatora. Przyczyna: Zepsuty alternator. Sposób naprawy: Naprawić.
OdpowiedzTo ma być instruktarz ? dla kogo ? zdejmij to, załóż to .... gdzie konkrety ? Artykuł spełnia rolę informacyjną a nie "krok po kroku". Proszę o fotorelację z wymiany uszczelniaczy na podstawie wybranego modelu motocykla.
OdpowiedzPodwazenie uszczelniacza przeciwkurzowego i demontaz zawleczki trzymajacej uszczelniacz olejowy nalezy wykonac PRZED rozdzieleniem rury wewnetrznej i zewnetrznej teleskopu! Postepujac w opisanej przez Was kolejnosci, w wiekszosci przypadkow nie da sie w ogole rozdzielic rur, a robiac to silowo mozna zniszczyc gniazdo zawleczki. Po drugie, po kiego grzyba "delikatnie podwazac srubokretem" uszczelniacz olejowy ryzykujac zniszczenie jego gniazda i krawedzi rury? Przeciez on sam wypada z gniazda przy rozdzielaniu rur i zostaje na wewnetrznej rurze. O ile wlasnie wyciagnie sie zawleczke...
Odpowiedz