Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeRynek motocyklowy w Polsce rozwija się i z tego co wiem jest zapotrzebowanie na części. U nas nie brakuje dobrych dostawców, a do takich na pewno zalicza się Mahle.
OdpowiedzMotorowerki powoli odchodzą do lamusa, ale z 2 strony rynek jest tak nasycony tymi pojazdami iż nie ma co się dziwić spadkowych w tym segmencie, po za tym kto może to na 125 orze...Klasa do 250cc cieniutko wygląda,ale jaka oferta poj. w tej klasie takie wyniki rejestracji.Pozdrawiam!
OdpowiedzWniosek jest jeden: bida z nędzą bimber pędzą, ale jak ma być dobrze skoro na placu egzaminacyjnym pada 3/4 zdających. Państwo potrafi każdy rynek zabić.
OdpowiedzA jakim cudem Honda sprzedała 135 motocykli supersport? Czy ktoś jeszcze kupuje te przestarzałe fireblady? Jakoś wogóle tego nie widzę na ulicach. Chyba że do tej kateorii wrzucają tu swoje supersportowe 300 i 500tki
OdpowiedzA jakim cudem Honda sprzedała 135 motocykli supersport? Czy ktoś jeszcze kupuje te przestarzałe fireblady? Jakoś wogóle tego nie widzę na ulicach. Chyba że do tej kateorii wrzucają tu swoje supersportowe 300 i 500tki
Odpowiedzstara dobra honda nie jest zła
OdpowiedzWidocznie klienci bardziej ufają tym "przestarzałym" a nie tym "nowoczesnym" w których silniki wymagają wymiany przed 50 tys kilometrów przebiegu (patrz test Motocykl czerwiec 2015)
OdpowiedzCiekawe jakim modelem Honda zrealizowała tak piękny wzrost sprzedaży w segmencie ON/OFF ?
OdpowiedzNowa afryka?
Odpowiedz