tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Triumph Street Twin - neoklasyka gatunku
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Janek Testastretta 11.07.2016 18:10

Miałem możliwość bezpośredniego porównania starego Triumpha Tigera 650 z 60 lat kontra Triumph BonnieT100 - ten nowoczesny... I powiem tak: gdyby J.Bloor poprawił w jakiś magiczny sposób jakość wykonania, trwałość silnika do poziomu współczesnego ( z dzwigniami po ludzkiej stronie) zmontowane to wszystko w dobrej ramie na dobrych zawieszeniach i porządną hamownią - tego starego motocykla z lat 60-tych - to byłaby kwintesencja angielskiego motocykla, który biłby na głowę współczesnego odpowiednika... Nowe modele nie mają tego pazura, są drewniakowate, silnik spedalony, nie dałem rady zrobić nawrotki na 1 nodze w stylu mx-owym ( a starego i owszem), po prostu nie ma charakteru... Stary mimo, że awaryjny, dziwne biegi, hamownia dopiero na podwójnych rozpierakach coś pokazuje, przy dużych szybkościach motocykl się chybocze i dostaje wężyka( miękki w krzyżu), jednak zapiszczy na asfalcie lepiej się zbiera, nawrotka w stylu MX bezproblemowa...Nie twierdzę że "nowoczesny" klasyk jest motocyklem złym, i owszem może i daje radość, ale w porównaniu do podobnego stylem Ducati GT 1000 lub SC 1000 - to jest po prostu ztatusiowaty i chyba do takich ludzi jest kierowany- ludziska- brzusiska, którym nie podoba się chopper, a chcę poczuć się "jak za dawnych lat"... Z tymi calkowitymi klasykami w stylu "pompy do gnojowicy" jest jeden problem, trzeba mieć zapewnioną logistykę w razie "W" co z tego, że motocykl tani w zakupie, droga jest np wymiana łańcuszka rozrządu, lub napinacza rozrządu - gdzie szukać nowych części- zadał sobie ktoś takie pytanie- i jak to znam z doświadczenia- wiem czym rynek dysponuje i co można kupić a co nie i jedynie BMW stoi na wysokości zadania i można kupić część ( drogo ale zawsze), do motocykla z lat 60-tych... A zapytam tak, czy ktoś wielbiciel klasyków japońskich może mi sprzedać za rozsądną cenę oryginalną kanapę do Kawasaki KZ 1300 - dajmy na to za 300 zł - może być bez metalowej podstawy... Hę ???????? Nie ma takiego? Nie ma, bo takie kanapy chodzą od 300 do 1000 euro ot co....

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę