Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeBrawo dla Yamahy, tylko oni wiedzą ile realnie kosztowała ta akcja, ale tak działa prężny marketing. Coś zrobili źle, ale byli w stanie ponieść tego konsekwencje, budując zarazem dobry wizerunek firmy. Ktoś dba o motocykle mimo że wyjechałeś już za bramę salonu, zostawiając kupę kasy na ich koncie. Nie trzeba też za nimi chodzić, jak to wygląda coraz częściej w przypadku wadliwych samochodów budżetowych. BRAWA YAMAHA! Jak się o klienta dba, to się później dalej go ma. Pozdrawiam
OdpowiedzNie "brawa yamaha", tylko należy rzec - wstyd yamaha ! Za takie pieniądze, po takiej napince i po takiej akcji reklamowej ,dostarczyć klientom taki chłam ! Po prostu wstyd ...
OdpowiedzDokładnie :-) Też to od razy sprawdziłem. Ciekawe skąd redakcja ma takie dane ?
OdpowiedzŚrednio roboczogodzina w aso yamahy kosztuje lekko ponad $100 :)
Odpowiedz