tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Ninja 250R i Moriwaki MD250 na...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Antoni 12.05.2016 13:59

Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jak myjesz motocykl?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę