Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze'motonita' przyjacielu Ty akurat powinieneś "rzucić na luz". Znajdź sobie coś co mógłbyś bzyknąć kilka razy w tygodniu to może przestaniesz się czepiać gościa, który zamiast siedzieć na tyłku, googlować Wikipedię i drażnić naród robi coś z pasją.
OdpowiedzRozumiem że z pasją to można pier....głupoty .Oby nie było płaczu ...a w telewizji mówili "Dużo gazu i sprzęgło odrazu".. Poza tym do Gościa nic nie mam niech się wykazuje i lewa...no lewusy łapki na kierownicy..;)
Odpowiedz'motonita' przyjacielu Ty akurat powinieneś "rzucić na luz". Znajdź sobie coś co mógłbyś bzyknąć kilka razy w tygodniu to może przestaniesz się czepiać gościa, który zamiast siedzieć na tyłku, googlować Wikipedię i drażnić naród robi coś z pasją.
OdpowiedzZaprawdę niesamowite kawałki można opowiedzieć,bo jak widać jest o czym.Gwoli jednak ścisłości i klimatu moto to nie za bardzo rozumiem co można zrobić na "odkręconej manecie".Z mojego punktu" siedzenia" i szczątkowej wiedzy ,to jak jest odkręcona maneta to motocykl za daleko nie pojedzie bo nie będzie jak "dodawać gazu".Rozumieć należy że "odkręcona maneta" jest zdemontowanym podzespołem który odpowiedzialny jest za poruszanie się lub względnie przyspieszenie motocykla.To wynika z konstrukcji manety ,lub raczej manetki która jest technicznie różna od pokrętła przyspieszenia czyli potocznego "rolgazu".Niby nic takiego a jednak .... i jakby co to "lewa "..na kierownicę ,bo motocykl prowadzimy przy pomocy obu rąk z wyjątkiem stunterów i inwalidów..:) Pozdrawiam .
Odpowiedz