Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeWiadomo, technologia schodzi z "top modeli" po kilku latach w dół. Doświetlanie zakrętów dodatkowymi lampami LED. Jak to działa w praktyce? BMW w 1600-kach ma inny system doświetlania. Czy możecie jakoś to porównać, choćby subiektywnie... Przynajmniej będziemy mieli taki mały wgląd w przyszłość w aspekcie oświetlenia i różnych nań pomysłów :) Szczęśliwej jazdy i spokojnego powrotu! P.S. Wydaje mi się, że nie powiem tego tylko w swoim imieniu: czekam z niecierpliwością na najbliższy tydzień (?). Szykują się dwie ciekawe relacje: beginner bike i top notch one.
OdpowiedzCiekawi mnie jak dziala elektronika, czy nie trzesie (BMW S1000XR trzesie jak zageszczarka do gruntu... a niby premium) i jak wypada generalnie ergonomia! Jakby byla mozliwosc to interesowalaby mnie stabilnosc pojazdu z kuframi, Adventure od KTMa mialy problemy ze stabilnoscia w obladowanej jezdzie po autostradzie;) Czekam na Wasza relacje!
OdpowiedzTo ciekawe z tym trzęsieniem bo biem tak świetnie wypada w testach...
Odpowiedz