Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSkoro na tych oponach różnica na okrężeniu wynosi 3s, to znaczy że to jest PRZEPAŚĆ.
Odpowiedzwyglada na to ze ktos robi loda bridgestronowi... ale cos... to tak jak w niemieckich testach zawsze wygrywa metzeler....
OdpowiedzPrzeciez jest na samej gorze na pisane ze "we współpracy z Bridgestone". Kazdy producent probuje przebić sie ze swoim, takie czasy. Jakby wspomniany Metzeler chciał to pewnie tez by coś zrobił razem ze ścigaczem. Poza tym za korzystanie z serwisu nie placisz ani zlotowki, a z czegos trzeba utrzymac ludzi i serwery. Na prawde nie wiesz jak dziala dzisiejszy swiat?
OdpowiedzDlaczego z przodu większe ciśnienie, a na tył mniejsze ?? w serwisówce piszą na odwrót, ktoś mi to sensownie wytłumaczy ?
Odpowiedzciśnienie ustawione jest na zimno, natomiast tylna opona rozgrzewa się na torze nieporównywalnie bardziej niż przednia. Po 2-3 okrążeniach ciśnienia będą już pewnie równe
OdpowiedzTo standard przy jeździe torowej - tylna opona jest bardziej obciążona, musi na wyjściach z zakrętu przenieść jak najwięcej mocy na asfalt nawet w złożeniu, jak możesz przeczytać w artykule powierzchnia kontaktu opony z podłożem jest niewielka, gdy zwiększasz ciśnienie w oponie tym bardziej zmniejsza się, gdy stosujesz niższe ciśnienie - zwiększa.
Odpowiedz