Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeZero wyobraźni, na autostradzie urażona duma, bo ktoś go wyprzedził. Więc Gaz do dechy i utrata przyczepności przez szybkie przyśpieszanie. Jak posłuchacie silnik zawył, więc koło dostało poślizgu. Miałem coś takiego przy wyprzedzaniu Tira ma mokrym, od tamtej pory na mokrym uważam z manetką gazu.
Odpowiedzjechał jak ofiara - juz przy zmianie pasa/wyprzedzaniu motocyl był kompletnie niestabilny - powinien zapisac sie na jakies jazdy doszkalajace, bo zrobi sobie krzywde
Odpowiedzjechał jak ofiara - juz przy zmianie pasa/wyprzedzaniu motocyl był kompletnie niestabilny - powinien zapisac sie na jakies jazdy doszkalajace, bo zrobi sobie krzywde
Odpowiedzno to w takim razie nie powinieneś w ogóle jeździć na motorcyklu bo wnioskuje że nie umiesz zjeździć. motocykl im szybciej jedzie tym bardziej jest stabilny. a ponieważ tego nie wiesz i nie rozumiesz to znaczy że też nie zrozumiesz że prędkość nie odznacza jednocześnie hamowania i przyśpieszania co w warunkach deszczu jest bardzo marne: hamowanie czteroktrotnie się powiększa dystans względem prędkości a przyśpieszanie dla laika jest nie do opanowania podczas uślizgu koła tylnego.
Odpowiedzmotocykl jest stabilny jak silnik ciągnie, niezależnie od prędkości, nawet przy małych z rzędu 5km/h warto docisnąć tył i nieco bardziej odkręcić tak by jechać wolno a mieć stabilność,
Odpowiedzale w filmiku błędem ewidentnym było szarpnięcie silnika do przodu (delikatne) co spowodowało niestabilność, po prostu wszystko musi być płyne w szczególności w takich warunkach
OdpowiedzDrugiego, hmm, zdania, nie rozumiem, ale co do pierwszego to mam nadzieję, że jest to duży skrót myślowy. Jeśli nie, to większych głupot dawno nie czytałem.
Odpowiedztuz przed tym jak zaliczyl glebe mial 68 na liczniku zakladam ze mil/h wiec 110km/h.
OdpowiedzMT-09 ma w standardzie kontrolę trakcji. Czy nie powinna ona przed czymś takim ochronić (zakładam, że nie została wyłączona).
OdpowiedzMT-09 nie ma i nigdy nie miał kontroli trakcji. Jedynie w modelu sportowo-turystycznym MT-09 Tracer ona występuje
OdpowiedzJa jakim moto jechał motocyklista który zaliczył szlifa?
OdpowiedzYamaha FZ09 (czyli MT 09 w Europie :-)
OdpowiedzJechał dużo za szybko, jak na panujące warunki. Znamienne, że wyprzedzał samochody, które, co oczywiste mają lepszą przyczepność, szczególnie na mokrym. Dobrze, że nic nikomu się nie stało.
Odpowiedzdodał gazu za dużo a nie że prędkość, prędkość tu nie miała nic do rzeczy
OdpowiedzMoim zdaniem jednak prędkość miała znaczenie. Przy ulewie (zresztą nie tylko) jest chyba różnica, czy w zakręt wejdziesz jadąc np. 90 km/h, czy 50 km/h. Działają tu prawa fizyki, których nie pokonasz nawet najwyższymi umiejętnościami. Oczywiście ważna jest też płynna jazda, bez nagłych przyspieszeń i hamowań ale prędkość ma moim zdaniem kluczowe znaczenie.
OdpowiedzJak prędkość nie ma nic do rzeczy w czasie deszczu? Dla motocykli z prawie "gołymi" oponami maks w takich warunkach to 50km/h, a jak są koleiny i łączenia asfaltu to nawet mniej. Sam się o tym przekonałem ale na szczęście bez gleby. Pozdro
Odpowiedz50 km za duzo? w jakim sensie z "golymi oponami"?
Odpowiedz