Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzew filmikach "obok" robionych przez tych samych gosci szybszy byl chyba tylko nissan gt-r podkrecony do 1350 koni...(sic!)
Odpowiedzi żeby wykrozystac na maxa potencjal h2r w zakresie od 0 do 100 musiałby mieć wysięgnik zamontowany bądź wydłużony mocno wachacz bo przy takim Powerze niemiłosiernie by szedł na koło w veyuronie z napedem na 4 butyu i procedura startowa wystartowanie z lini jest proste ,h2r po zamontowaniu wysięgnika zejdzie do 100 poniżej 2 sek w okolice 1,5 sek gdzie przy seryjnym ustawieniu wachacza bez wysięgnika w zyciu neizejdzie poniżej 2,5 bo pojdzi ena koło takie cos jak 0-100 to jest dobre dla słabych motocykli żeby porownywac im słabsze tym lepiej w tego typu maszynach porównywanie 0-100 niema sensu .
OdpowiedzWpierw dorośnij, i zrealizuj to co mówisz. W tym momencie opieramy się na czystych spekulacjach. Dodatkowo wtedy byłby to bardziej dragster, a samochody tego typu schodzą grubo poniżej 1sec od 0 do 100. Dziwicie się, że veyron przegrał pojedynek... Jego stosunek mocy do masy to około 0,6 a w h2 to około 0,9. Reszta to już tylko fizyka.
Odpowiedzbbbb własnioe fajny film a nie gó.niany dzięki temu ze veyron miał idealny start a kawa trochę zepsul lub celowo zepsoł poczatkowa faze widzieliśmy pięknie jaka jest roznica w tym zakresie predkosc i który naprawdę się liczy dla tych 2 pojazdów czyli od 150-200 wzwyż w motocyklach mających 200 hp taki jparametr jak 0-100 km/h wgl się nielcizy praktycznie liczy się ciag przy wyższych autostradowych prędkościach !!!1 wbij to sobie do tego p.stego łba niewspominajac już o motocyklu jak h2r który ma 300+ hp
OdpowiedzSam masz pusty łeb tępaku, bo łykasz jak młody pelikan każdy głupi filmik jaki znajdziesz w necie, bez odrobiny autorefleksji!!!!!!!
Odpowiedzco za goowniany film, nawet nie wiadomo czy prawdziwy... na pierwszym ujęciu widać jak veyron zostawia kawę dakeko z tyłu przy starcie a potem na innym jak kawa jest równo z veyronem i trochę mu odjeżdża....
OdpowiedzJednak zaden inny "seryjny" motocykl prawdopodonie nie dalby rady Veyronowi nawet na prostej. Szkoda tylko ze Kawasaki nie pojedzie po drodze publicznej
Odpowiedzveyron jednak nieprzestaje rpzyspeiszac przy 300 i idzie do 400 km/h i tu nawet h2r prawdopodobnie wkoncu by wymiękła nie wiem dokałdnie jaka jest predkosc max h2r bo poki co niepodali ale przy odp dobranych przełzoeniach i tej mocy mysle ze pod 360 -370 km/h mogła by dojść gdzie 1200 konny veyron idzie pod 430 km/h tak ze mimo ze h2r ma lepsze przyspeiszzenie to jednak tylko do pewnego momentu mysle ze od 340 km/h 1200 konny veyron już zaczał by uzyskiwać większe G -przyspeiszenie niż h2r , no i veyron w przeciwieństwie do h2r to homologowany pojazd na droge anie track dayówka która trzeba wozic na lawecie ;) mimo wszystko wyścig piękny .
OdpowiedzVeyron nie da rady dalej przyśpieszać , bo kierowca straci prawo jazdy...
Odpowiedznowe litry 1000 konnej wersji veyrona podstawowej spokojnie dajaj rade do 280 km/h a bmw s1000rr do vmaxa czyli 300 km/h spokojnie odstawia podsatwoawa wersje veyrona z 1200 konna wersja bmw s1000rr az do 270-280 idzie praktycznie łep w łep .
OdpowiedzNews w stylu "wow", a przecież nie od dziś wiadomo, że motocykle jadąc na wprost mają większe szanse, trend odwraca się w zakrętach, gdzie 4 koła jednak mają znaczącą przewagę. PS. Chciałbym doznać takiej "przykrości" gdzie w własnym BV miałbym doznać tej "przykrej" porażki ;)
Odpowiedzmam tez jeszcze pare innych danych n był test swego czasu z 2004 roku chyba był porównywany opel astra z suzuki sv 650 w slalomie meidzy pachołkami motocykl zmiazdzyl auto z czasem i predkoscia bijącym tez na lep najszybsze auta sportowe -motocykl z racji swojej waskosci pokonuje krotsza droge i nie musi się tak bardzo naddawać żeby ominąć kolejny pachołek , na okręgu o średnicy 46 metrow natomiast astra uzyskała 1 km/h wieksza predkosc za to motocykl uzyskal o 0,4 sek lepszy czas okrazenia ,tam gdzie auta rzekomo z tego co uslyszalem od kogos uzyskują realna przewagę nad motocyklem to dohamowywanie do zakrętu choć nie wiem czy to wynika z zbyt niskich umiejetnosci jeździeckich motocyklisty czy faktycznie kryje się zatym jakiś aspekt fizyki , natomiast z reguły auta rzecywiscie maja ciut krotsza droge hamowania , przy czym z bardzo dużych predkosci już niekoniecznie bo motocykl ma ta przewagę ze hamując z 300 motocyklista może się wyprostować robiąc tzw spadachron z wąłsnej klaty i tym samym wspomóc heble w aucie bez ruchomej aerodynamiki cos takiego niema miejsca .
Odpowiedzco do trendu ze na zakrętach auta uzyskują przewagę to niebyłbym taki pewien , sam ostatnio stoperem mierzyłem czas pokonia zakrętu autem i skuterem konkretnie seat ibiza 1130 kg przód naped opony 195 goodyear efficient grip skuter kymco s9 odblokwoany zakręt dość wolny 90stopni zrobiłem linie na wejściu i wysjciu zakrętu i czasy były identyczne 2,35 sekundy oczywiście opony inne skuter miał fabryczne tajwańskiej produkcji , i oczywiście seat ibiza ma rozkald mas 60-40 z keirowca i zdaje sobie zprawe ze to nie jest auto sportowe stricte gdzie rozkald mas jest bislki 50-50 laczki szersze zawias lepszy itd. ale skuter to tez nie jest aprilia rs 125 ;) tak czy owak sprawa na zakrecie pozostaje otwarta poki co niespotkalem się z rzetelnym całościowym testem porownujacym auto i moto na zakrecie gdzie oba maja opony tej samej firmy mieszanki i bieżnika, ale np. w necie jest filmik fiffth gear gdzie lamborghini galrado 500 konne sciga się na ich torze z ducati 999 i na apexie wewnętrznym na szcyicie zakrętu widać jak obie maszyny ida łep w łep lambo ani na cm nieodjzdza na szczycie winkla ducati ...
Odpowiedz