Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeAutobusy w Warszawie poruszają się ze średnią prędkością poniżej 25km/h w większości miejsc - uwzględniając postoje na przystankach, dlatego każdy rowerzysta jadący szybciej niż 25km/h nie będzie spowalniał żadnego autobusu. A to wcale nie jest takie trudne.
Odpowiedz"ze średnią prędkością poniżej 25km/h w większości miejsc - uwzględniając postoje na przystankach" czyli żeby taka uzyskać musza jechać szybciej niż 25km/h na buspasie, więc każdy rowerzysta, a czasami nawet skuterek 50cc będzie spowalniał autobusy i taksówki.
OdpowiedzA jak będą w takim razie rozwiane przejazdy w miejscach, gdzie są odrębne swiatla dla buspasow (gdzie sygnalizacja swietlna nie jest standardowa-czerwone, żółte, zielone-a podobna do tych jakie są np dla tramwai)? Przykładem jest chociażby skrzyżowanie przy dworcu wileńskim od strony al. Solidarności.
OdpowiedzA jak będą w takim razie rozwiane przejazdy w miejscach, gdzie są odrębne swiatla dla buspasow (gdzie sygnalizacja swietlna nie jest standardowa-czerwone, żółte, zielone-a podobna do tych jakie są np dla tramwai)? Przykładem jest chociażby skrzyżowanie przy dworcu wileńskim od strony al. Solidarności.
OdpowiedzA jak będą w takim razie rozwiane przejazdy w miejscach, gdzie są odrębne swiatla dla buspasow (gdzie sygnalizacja swietlna nie jest standardowa-czerwone, żółte, zielone-a podobna do tych jakie są np dla tramwai)? Przykładem jest chociażby skrzyżowanie przy dworcu wileńskim od strony al. Solidarności.
OdpowiedzA jak będą w takim razie rozwiane przejazdy w miejscach, gdzie są odrębne swiatla dla buspasow (gdzie sygnalizacja swietlna nie jest standardowa-czerwone, żółte, zielone-a podobna do tych jakie są np dla tramwai)? Przykładem jest chociażby skrzyżowanie przy dworcu wileńskim od strony al. Solidarności.
OdpowiedzA jak będą w takim razie rozwiane przejazdy w miejscach, gdzie są odrębne swiatla dla buspasow (gdzie sygnalizacja swietlna nie jest standardowa-czerwone, żółte, zielone-a podobna do tych jakie są np dla tramwai)? Przykładem jest chociażby skrzyżowanie przy dworcu wileńskim od strony al. Solidarności.
OdpowiedzBuspasy w Warszawie-czemu nie, ale co z resztą kraju? Dobrze że ktoś się upomina o nas motocyklistów w stolicy, ale w śród nas jest niemało ludzi wpływowych którzy mogli by np stworzyć kampanię pod hasłem ,,trzymaj się prawej strony jezdni-pozwól przejechać motocykliście'' i pomóc nam w jeździe nie tylko w Warszawie. Tymczasem ciągle trwa dyskusja czy motocykliści mogą się przepychać środkiem jezdni między samochodami... Przecież nie wszędzie są buspasy a jazda na moto trwa coraz dłużej i jest coraz bardziej niebezpieczna...
Odpowiedzm.zd. ten oczywisty pomysł nie przejdzie- buspasy w warszawie powstaly glownie po to, zeby bufetowa mogla bezkolizyjnie przemykac woja sluzbową limuzyną - skuterzyci i motonici za bardzo by jej przeszkdzali....
Odpowiedz