Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJa miałem u siebie mały problem z odkręceniem jednej śruby trzymającej (motocykl używany), ale pomogłem sobie smarem ceramicznym więc jeśli przy naprawie traficie na taki problem to polecam, ja akurat korzystałem z firmy k2, bo tania ale pewnie są inne.
OdpowiedzZ tymi zapinkami to trzeba uważać, kiedyś tak się śpieszyłem żeby sobie pośmigać, że założyłem ją w drugą stronę. Nawet nie wyobrażacie sobie mojej miny jak po wyjechaniu z domu, z nowym zestawem, strzelił mi łańcuch przy 80km/h . Pamiętajcie, wszystko róbcie dokładnie i powoli :D .
OdpowiedzZapinka jest jak rybka... musi mieć głowę w tym kierunku w którym płynie :) Tak chyba najłatwiej zapamiętać.
OdpowiedzZabrakło mi opinii na temat tego, czy w offroadzie lepiej łańcuch zakuwać, czy można poprzestać na zapince, no i informacji o tym jak poprawnie założyć zapinkę - zdziwiłbyś się ile osób tego nie wie ;)
OdpowiedzOdpowiedź jest na zdjęciu i jego opisie :-)
Odpowiedz