tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Kawasaki H2 i H2R - oto rodzi...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: . 18/03/2015 08:37

Na lawecie.

Odpowiedz
Autor: Uzi 15/03/2015 21:50

Miazga...

Odpowiedz
Autor: bloodline 15.03.2015 16:07

Zarejestrowany na 50cc

Odpowiedz
Autor: mobile 12.03.2015 21:16

Tylko nie Flash player

Odpowiedz
Autor: bubu 12.03.2015 20:01

świetny tekst!

Odpowiedz
Autor: tdi 12/03/2015 23:57

no zobaczymy być może h2 będzie elastyczniejsza w niskich czy średnich obrotach ale tylko być mozze bo kompresor może i ma ale ma 1000ccm a haya nadrabia pojemnoscia podobnie jak zzr 1400 widziałem pokazowke kawasaki gdzie wystartowalo zzr 1400 z tym h2 i oczysicie start celowo zepsuty w zzr 1400 bo jakby to wygaldalao na oficjalnym rpzedstawieniu akwasaki ze nowy h2 dostaje baty od zzr 1400 ;) gdy jednak przelatywaly pbok kamery predkosci były bardzo zbliżone i ciężko cokolwiek było ztego wywnioskować przy tak zepsutym starcie zzr 1400 , kompresor niedaje takiego kopa jak turbo gdyby to cos miało turbo uwierzyłbym na starcie ze ma tak wielkie pole ze wystarcza mu 3 biegi ;) ale to jest kompresor widziałem wykres mocy h2r na stronie rickiego gadsona i naprawdę niema tam jakiegoś ogromnego pola pod linia mocy http://s32.photobucket.com/user/Don_Guhl/media/h2r_zpsuusqzujq.jpg.html to nie jest wykres mocy wersji h2 ale jakiegoś zlepku części h2r i h2 200 km przy 10 tys obr/min 150 km przy 8 tys obr/min ,a nowa haya http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-kawasaki-zx14r-vs-2012-suzuki-hayabusa-le-video-91432.html to wykres mocy na kole do każdej wartości przy danych obrotach należy dodac minimum około 10% czyli mamy 150 km już przy 7 tys obrotow a 200 przy od 9 tys do 11 tys obr/min prawie wiec niewydaje misie żeby h2 miała większe pole pod linia mocy i momentu chyba ze w całkiem dolnych partiach obrotow w co tez watpie ...

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę