Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarze"Czterocylindrowiec pochłania 200 litrów powietrza na sekundę" 200 litrów powietrza waży jakieś 240g a skład mieszanki to ok 14:1 więc wychodzi że silnik zużywa ok 17mg paliwa na sekundę przy maksymalnym obciążeniu, co daje jakieś 80l na godzinę :-) ciekawe ile pali przy normalnej jeździe...
OdpowiedzNieźle to wyliczyłeś.... teraz 80L / 390 km.... 20,5L/ 100km Przy jeździe na max.
OdpowiedzCzy tak drobna konstrukcja będzie w stanie przenieść na asfalt 160 niutonometrów? A przekładnia?!
OdpowiedzFajny test i fajne wideo. Zazdroszczę możliwości jazdy taka rakietą ;)
OdpowiedzZobaczcie co potrafi to H2 https://www.youtube.com/watch?v=qDewxHrNm18 Jestem pewien, że żaden seryjny moto jeżeli chodzi o osiągi nie ma z nim szans, to będzie pogromca autostrad o najszybszych samochodach już nie wspomnę, chyba że mówimy o bolidach powyżej 1500 KM i prędkościach maksymalnych.
Odpowiedzyyhm, fajnie ze nic tam niewidac ,wyścig z zatrzymanego na mokrym jeden błąd i nieważne na jhakim motocyklu siedzisz przegrałeś ,pokazówka kawasaki w zzr 1400 być może celowo zepsuty start i mamy co mamy ,nic tu nie widać ,równie dobrze można by było wjepac jakich filmik z yt z zarzymanego gdzie bandit 1200 wygrywa z gsxr 1000 przez kompletnie zepsuty start kolesia na gsxr 1000
Odpowiedzpanie dychnij se pan już... spokojnie filmik z zostającym w tyle s 1000 rr też sie niedługo ukaże ;)
Odpowiedzmam nadzieje tyle ze niekoniecznie z bmw z tyłu ;)
OdpowiedzNa lawecie.
OdpowiedzMiazga...
OdpowiedzZarejestrowany na 50cc
OdpowiedzTe tdi może lepiej idź przepal swojego passata w dizlu zamiast pier..lić głupoty. Na cholerę się tak spinasz? H2 zmiażdży twoje chore teorie.
Odpowiedza tymczasem odpal swój trójkołowiec na baterie paluszki i ciesz się wyimaginowana jazda po swoim biurku ;)
Odpowiedzpotem tu ogrze wejde jak zwykle bywało w przesżłosci i cie wysmieje ;) ze bmw s1000 rr ma lepsze pier.olnioęcie niż h2
Odpowiedzjest to raczej niemozliwe-brak kompresora albo turbo..a poza tym nie dziw sie irytacji innych userow, bo podniecanie sie tymi ulamkami sekund na prostej to zabawa dla gimnazjalistow onanizujacacyh sie przy katalogach motocykli i samochodow...z kolei dla tych co jezdza po torze, to dobry zawias ma wieksze znaczenie (np. w bmw montuja jakis syf sachsa, ktory do scigania jest od razu do wymiany - a np. panigale czy speed triple R maja nix/ttx - czyli cud, miod dla jezdzacych po torze)
Odpowiedzno lus ajak te nix ttx sprawują się an wcodziennej jeździe po polskich drogach ? bo dość zaweziłes kryteria oceny zawiasu a co do podniecania się ułamkami sekund sam tez o tym psiałes z równym zawzieciem co ja no i na wejściu napisałeś ze to niemożliwe ze s1000rr będzie szysbze bo nie ma kompresora czy turbo -ja się pytam a co to k...a ma do rzeczy ?????? jeśli dany motocykl będzie miał 100 km i będzie miał turbolub kompresor to napiszesz ze niemożliwe żeby motocykl bez turbo zy kompresora BYŁ szybszy mimo ze ma 200 km ale nie ma turbo wiec niemoze być szybszy bhahah parodia ;) niema znaczenie czy dqany silnik jest dołądowany czy wol nossacy licza się liczby które opisują moc danej jednostki napędowej i moment obrotowy konkretnie to ich wykres a całkiem konkretnie to liczy się wprzyspeiszeniu średnia siła styczna z zakresu predkosci ktory checmy prownqac na oponie w połączeniu z masą i aerodynamika pojazcdu
Odpowiedz1. wypasiony ohlins nix/ttx wszedzie bedzie spiwyal sie o niebo lepiej od np. syfiastego sachsa, wytrzma tez o wiele dluzej w swietnym stanie - na dziurawe drogi ustawisz go inaczej niz na tor i jazda - a pozytek z dobrego zawieszenia na torze jest wiekszy niz z troche mocniejszego silnika 2. doladowany silnik w 99% przypadkow przy dowolanych obrotach bedzie mial wiekza moc i moment od wolnossacego tej samej pojemnosci - na pewo kawa bedzie na prostej szybsza od bmw, r1, cbr itd...zreszta recenzent tez pisze ze zapierd...az miło....
Odpowiedzon niebeedzie porównywany tylko zlitgrowymi bajkami tu chodzi o test najszybszych motocykli seryjnie produkowanyc wtakim teście akwa nieraz wystapi i będzie porownywana do wsyztkiego co ociera się o 300 km.h od litrowych sportow po zzr 1400 .
OdpowiedzPisales o bmw to ci odpowiedzielem....a porownania beda, ide o bzaklad, ze h2 na 99% bedzie szybsza od wszystkiego a z h2r to juz w ogole n7c sie nie moglo bedzie rownac. Poza tym nie ma sie co podnieca jak gimbusy tylko trzeba poczekac, w angielskivh pismach sa zawsze swietne porownania
Odpowiedzh2r na bank będzie szybsza niż kazda drogowa maszyna w koncu ma 310 km , ale to nie jest motocykl drogowy wiec niema jej co porównywać do motocykli którymi można się cieszyc na codzien w takim teście jedynie wersja h2 ma sens i o tym cały czas piszemy , ma kompresor czy nie bmw s1000rr ma 200 km i wazy 200 kg ,h2 ma 200 km i wazy 240 kg około po samych liczbach widać ze eska powinna być trochę szybsza startujac z rolki od 200 km/h do 300 km/h ,kawasaki h2 niczego nowego na papierze nie wprowadza w kwesti przełomowych nowych lepszych osiągów 200 km i 133 nm ma co najmniej 10 motocykli dostępnych juz od paru lat na rynu ;) i tyle czekam na testy
OdpowiedzTylko, że to w jakim zakresie ten monet jest oddawany ma znaczenie. Poczekać trzeba na wykresy z hamowni i bezpośrednie porównania, bo tylko to ma znaczenie. Jak dla mnie tylko 1199 Panigale, ma szanse ze względu na podobne moce i momenty, ale przepaść wagową.
Odpowiedzwśród ducati najszybszym obecnie produkowanym bajkiem jest 1299 superlegeera czytałem test i ma pierdolniecie pisza jak nie wiem ,tyle ze zakres użytecznych obrotow się szybko konczy przy 11 tys z tego co przeczytałem wtescie ciąg zaczyna maleć wyrażnie, natomiast w porównaniu do panigale 1199 zdecydowanie poprawili srodkowy zakres obrotowy tam gdzie 1199 trzeba jechać na 2 tam superleggero spokojnie można wyjezdzac z 3 .
OdpowiedzFaktycznie, zapomniałem o 1299 ;) Na prostej z rolek Ducati prawdopodobnie wygrałoby z H2, jednak z zatrzymanego Kawa ze względu na prawdopodobnie korzystniejszy przebieg momentu. Jadnak chwilowo jest to tylko takie gdybanie. Poczekać trzeba na wykres i będzie można porównywać. Choć pewnie dość szybko pojawią się bezpośrednie porównania H2 z najmocniejszymi sprzętami innych producentów.
Odpowiedzsresztabyłem 1 który skrytykował srodkowy zakres panigale ;) zobaczyłem wykresy mocy wtescie motocykla i zaraz wyjepalem 20 komentów o tym jaki to jest zołw wtymz akresie wporownaniu do już niepamietam zczym wtym teście było ducati porównywane ;)
Odpowiedzw h2 dużą różnice zrobi samo wymontowanie tego ogromnego komina który waży pewnie tak z 15 kilo....
OdpowiedzTylko nie Flash player
Odpowiedzświetny tekst!
Odpowiedzśmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)
OdpowiedzA dlaczego hornet 900 który ma 109 KM daje rade z niektórymi starszym litrowym sportom (oczywiście do pewnych prędkości) , wszystko przez moment obrotowy. Nawet jeśli kawasaki H2 ma ,,tylko'' te 210 KM to kompresor doda niesamowity wzrost momentu obrotowego na całym zakresie obrotowym , więc kiedy ducati ruszy i zacznie łapać moc, to kawasaki tylko będzie świstał kompresorem i go poprostu weźmie xD
OdpowiedzCokolwiek by to nie bylo to przynajmniej nie bedzie mialo takiej czestotliwosci napraw jak ducati. Kilku znajomych mialo to cos z Wloch i poki co tylko jeden dobrze wspomina Ducati. Poki co...
Odpowiedzze starszymi bylo strasznie - sypala sie eLEKTRYKA, SPRZEGLA, SKRZYNIE - a ktore roczniki to byly? po 2010?
Odpowiedzta ta ta dobrze ze za marzenia nie karza
Odpowiedzna torze oczywiscie ducati bedzie szybsze - ma duzo lepszy zawias i na zakretach zniszczy kawę h2 - ale na prostej h2 moze byc szybsze - wykres mocy i momentu nie klamie - jak opublikuja wynki z hamowni bedzie widac ile daje kompresor w slabszej kawce....
OdpowiedzCiekawe kto pierwszy wsadzi do nich turbo
Odpowiedzyhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .
Odpowiedzlovtza raczej przypadkowym gościem nie jest i jak pisze że reszta może pomarzyć o podobnych przyspieszeniach to pewnie tak jest... troluj dalej...
Odpowiedzstraszny ból **** widać, oj straszny... xD
Odpowiedz1. oczywiscie, ze juz tańsza h2 bedzie szybsza (przyspieszenie) ze wzgledu na kompresor - wystarczy bedzie spojrzec na pole ponizej kreski w wykresach mocy i momentu...aerodynamika w porownaniu z litrowymi przecinakami jest niemal idenyczna (roznice pomijalne), nadwaga 40 kg w porownaniu do sportowych litrow dla przyspeszen tez nie bedzie miec znaczenia....2. moc maksymana, ktora sie podniecasz ma znaczenie tylko dla predkosci maksymalnej - to wiedza nawet dzieciaki z gimnazjum....3. cos ty sie uwzial na te nowa kawę - masz na scianie duzy plakat ducati albo bmw????
Odpowiedz1każdy kilogram wkwesti przyspeiszania ma znaczenie 2pole poniżej kreski w wykresach mocy i momentu gdy będziemy chcieli porównać maxymalne osiągi np nowej hayabusy do h2 niebedzie większe będzie bardzo zbliżone jeśli producent nie kłamał z wartościami podanymi w katalogu wystarczy porównać 200 km/11000 obrmin i 133 nm/10500 obrmin do hayabusy 200 km/10000pobrmin i 156 nm .już przy 7000 obrmin 3 sugerowanie się katalogoa moca maxymalna chcąc porownac 2 poazjdy do siebie jest uzasadnione przykład ? honda s2000 240 km i niewiele ponad 200 nm vs golf 4 1,9 tdi 150 km 350 nm przyepsizenie hondy s2000 100-160 =8 sek przyepizsszenie golfa = 13 sek 4 na scianie mam powieszone nagie panie ;)
Odpowiedztrzeba obejrzec caly wykres jak opublikuja - m.zd. na calej dlugosci kompresor bedzie dawak spora przewage i litrowe sporty beda wolniejsze, hajka tez - zwlaszcza ze autor tez pisze ze kawa 1400 nie M SZANS a ona ma osiagi jak hajka...beda testy-zobaczysz
Odpowiedzno zobaczymy być może h2 będzie elastyczniejsza w niskich czy średnich obrotach ale tylko być mozze bo kompresor może i ma ale ma 1000ccm a haya nadrabia pojemnoscia podobnie jak zzr 1400 widziałem pokazowke kawasaki gdzie wystartowalo zzr 1400 z tym h2 i oczysicie start celowo zepsuty w zzr 1400 bo jakby to wygaldalao na oficjalnym rpzedstawieniu akwasaki ze nowy h2 dostaje baty od zzr 1400 ;) gdy jednak przelatywaly pbok kamery predkosci były bardzo zbliżone i ciężko cokolwiek było ztego wywnioskować przy tak zepsutym starcie zzr 1400 , kompresor niedaje takiego kopa jak turbo gdyby to cos miało turbo uwierzyłbym na starcie ze ma tak wielkie pole ze wystarcza mu 3 biegi ;) ale to jest kompresor widziałem wykres mocy h2r na stronie rickiego gadsona i naprawdę niema tam jakiegoś ogromnego pola pod linia mocy http://s32.photobucket.com/user/Don_Guhl/media/h2r_zpsuusqzujq.jpg.html to nie jest wykres mocy wersji h2 ale jakiegoś zlepku części h2r i h2 200 km przy 10 tys obr/min 150 km przy 8 tys obr/min ,a nowa haya http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-kawasaki-zx14r-vs-2012-suzuki-hayabusa-le-video-91432.html to wykres mocy na kole do każdej wartości przy danych obrotach należy dodac minimum około 10% czyli mamy 150 km już przy 7 tys obrotow a 200 przy od 9 tys do 11 tys obr/min prawie wiec niewydaje misie żeby h2 miała większe pole pod linia mocy i momentu chyba ze w całkiem dolnych partiach obrotow w co tez watpie ...
Odpowiedzzblokowali tą kawe masakrycznie do tych marnych 200 km ale z jednej strony akwa robi w uja klientele rzyczac z a wersje h2r 2 razy tyle za ledwie pare małych modów któe daja moc 310 km z drugiej to dobrze bo łatwo będzie sobie mogł właściciel potencjalny podnieść wtym moto moc pod wartości 300 km ,mi by starczyło 250 km ;) czyli wydech ecu uszczelka i prawdopodobnie starczy lub może nawet samo ecu starczy żeby wywindować wtym czyms moc pod 250 km .
OdpowiedzJak można być taki głupim, aby pieprzyć takie głupoty?
Odpowiedzale masz kurfa zjepane imie ;)
Odpowiedzna oczy nawet nie widzial, ale juz wie, ze ch****. kozak
Odpowiedza kto tu twierdzi ze ch******? mi tam się podoba .
OdpowiedzA w czasie jak będziesz czekał, popracuj nad swoją polszczyyzną...
OdpowiedzKierowca o masie 100 kg ??? Mówimy o którymś z licznych u nas dzików ?
Odpowiedzprzebieg krzywej momentu i mocy dzieki kompersorowi jest taki, ze zaden wolnossacy sprzet na prostych nie ma szans nawet ze zwyklym H2 - ale na kretym torze moze byc inaczej z powodu masy i ducati, bmw czy nowa r1 moga byc szybsze; natomiast wersja h2r jest nie do ruszenia przez zaden sprzet...
Odpowiedzi wreszcie jakis konkretny komentarz. Przypuszczam, ze z racji charakterystyki silnika na tzw. zwyklych drogach zaden motocykl nie bedzie w stanie podskoczyc H2.
Odpowiedz