Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA mnie też bardzo się podoba. To jest połączenie komfortu z mocą. I wszystko cacy! :) Autor zapomniał dopisać, że hamulce są ze specjalnej serii Brembo Oro (na polski: złoto).
OdpowiedzNo tak producenci muszą się trochę "pościgać" i wymyślać coraz to silniejsze "sztuki"... ale chyba zapominają czym skutery zdobyły taką popularność - mały, zwinny, wszędzie wjedzie i wyjedzie. A tu proszę ponad 200kg i 75KM!!! to już jest kuter, a nie skuter!;D ale jedno trzeba przyznać - niesamowity i dynamiczny design, robi z niego motocykl, który chce się mieć!
OdpowiedzKto co lubi - niektórzy od twardego Porsche wolą sportowego, ale automatycznego, ze skrórą i podgrzewanymi fotelami Mercedesa.
OdpowiedzZgadzam sie z tym artykułem w 100%. Jednak dopowiadając do autora, chciałam dodać, że model ten jest dla ludzi, którzy chcą mieć ten mały skuter, tylko troszkę wiekszy. Co racja, to racja - skutery powinny być małe i być do 125cm3, ale to już przesada, mimo, że motor jest super. Szerokiej drogi.
OdpowiedzA ja uwazam poniewaz bardzo lubie skutery, ze ta gilera jest niczego sobie...na codzien jezdze burgmanem 650 i zastanawiam sie nad powikszeniem floty maxi. Tylko lepiej wyglada grafitowy niz czerwony wg.mnie. pozdr.
Odpowiedz