Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl petarda (nie jestem fanem jednośladów,tak z ciekawości przeczytałem) ale artykuł to majstersztyk. Dawno nie czytałem w prasie motoryzacyjnej tak dobrze napisanego tekstu. Zwykle to przedruki i do tego kiepsko przetłumaczone albo wypociny krajowych znawców motoryzacji którzy opisywane maszyny znają jedynie ze zdjęcia lub jazdy testowej u dilera.
OdpowiedzMotocykl petarda (nie jestem fanem jednośladów,tak z ciekawości przeczytałem) ale artykuł to majstersztyk. Dawno nie czytałem w prasie motoryzacyjnej tak dobrze napisanego tekstu. Zwykle to przedruki i do tego kiepsko przetłumaczone albo wypociny krajowych znawców motoryzacji którzy opisywane maszyny znają jedynie ze zdjęcia lub jazdy testowej u dilera.
OdpowiedzMoc jest,ale wyglądu ten motocykl nie ma za chuja.
OdpowiedzMam pytanie do posiadaczy wdzrlkich supersportow. Powiedzcie, czy za kazdym razem gdy spotykkacie na drodze inne maszyny czujecie musik? Taki musik, ze za kazdym razem Wasz vmax, odejscie, zakret musi byc naj? Czy przeciwnie, zdarza Wam sobie odpuscic? Jak to jest?
Odpowiedzzawsze pierwszy !!!!!
OdpowiedzProste zawsze jest wojna
Odpowiedz310 PS tylko? ..... Nie na poważnie , o wiele wiele bardziej podoba mi się coś w stylu BMW f 800s , ładny moc normalna ... za nie długo zrobią 800 PS i kagańce do 250km/h
Odpowiedzobejrzyj ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIAMU4 nawet 300 km w motocyklu może okazac się zbyt mała moca , tu hayabusa podkrecona do 317 KM wygaldała wstarciu z 2000 konnym galardo jak dziecięcy rowerek , tak ze wsyztko zależy od tego co do czego porównamy jakie kryteria przyjmiemy i czego oczekujemy od motocykla i nieuwazam żeby 300 km to było zaduzo w motocyklu bo co to właściwie znaczy ?? na autobahnie dla kogos kto chce naprawdę szybko jechać po prostej i te 300 km może się okazac niewystarczające jak chociażby na tym filmiku któy wkleiłem .
Odpowiedzsory nie weryfikowałem przed napsianeime tego posta czy gość od hayi kłamie czy mówi prawde ,wiec zmojego pomiaru stoperem wynika ze ta busa niema 317 km tylko max 220 km prosty pomiar zfilma zlicznikowych 130 mph do 165 mph co odpowiada realnej predkosci 200-250 km/h w 3,5 sec oznacza ze ten motocykl ma maxymalnie 220 km 317 to bujna wyobraznia właściciela ;)
Odpowiedza taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.
OdpowiedzAleż Kolego, postponujesz niesłusznie to H2 ! Proponuję eksperyment : usiądź na kiblu i daj ognia, a następnie usiądź na dowolnym 200-konnym sprzęcie i daj ognia - zapewniam, że odczujesz różnicę :))
Odpowiedzto nie było zabawne ,w każdym bądż ja tobie kolego proponuje wsiąść na h2 w wersji drogowej 200 KM i przelecieć odcinek autostrady zpredkosciami od 200 wzwyż na pełnym gazie potem zrobić to samo wersja torowa h2r wtedy skumasz co miałem na myśli .
OdpowiedzA wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie? Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów :)
OdpowiedzBoby weź te łopatki,grabki oraz wiaderko i idź się pobaw w piaskownicy.
OdpowiedzA widziałeś kiedyś kompresor?? Albo go rozbierałeś?? Gdzie ty tam masz łopatki??
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=dRXIMQm6xcg
OdpowiedzChyba mało motocykli widziałeś, nawet te bez doładowania mają siateczki na wlotach powietrza, GSXRy K1 na przykład ;)
OdpowiedzJeszcze jeden wspaniały silnik, którego nie będzie komu w Polsce obsługiwać, a bez tego jego żywotność zacznie się mierzyć w godzinach , nie w kilometrach. Które ASO znajdzie wysokiej klasy mechanika i go porządnie opłaci ? Obawiam się, że żadne :(
OdpowiedzZnów zwykły śmiertelnik ma przechlapane, kupi sobie h2r i gdzie to naprawi! Może ktoś zacznie części z Niemiec sprowadzać? Eeech Passat lepszy 👍 (chciałbym mieć takie problemy w życiu)
OdpowiedzZgadzam sie z Tobą. Zacznie się sytuacja podobna jak z Ducati, gdzie żeby serwisować motocykl w skrajnych przypadkach trzeba jechać przez całą Polskę.
OdpowiedzA to chyba jeszcze niepotwierdzone , że MV Agusta będzie miała 210 KM ?
Odpowiedzczekamy na posty na forum "czy H2R nadaje się na pierwsze moto?"
OdpowiedzNa prezent od rodziców na zakończenie gimnazjum dla nastolatka jest idealny!
Odpowiedzpojdzie to na koło ze sprzęgła?
OdpowiedzTylko z zalozonymi kuframi!
OdpowiedzA wiesz, że może nie iść :) Chyba, że się wyłączy 25 systemów bezpieczeństwa ;)
OdpowiedzIdzie na jedno jak głupie z włączoną elektroniką, przynajmniej Rka :)
OdpowiedzDobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" ;)
OdpowiedzJakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.
OdpowiedzTak , tak , już widzę te rozchwytywane w Polsce ciepłe bułeczki po 120 lub 220tys zł. Zaroi się od tego jak od Dukatów w wersji po ok.250 tyś zł. Eh, pomarzyć....
OdpowiedzMoc beda blokowac elektronicznie... Na prosty rozum jest to najbardziej oplacalne... Nie wierze, ze beda chcieli inwestowac w dwie linie produkcyjne. Nooo moze w rce bedzie wydech glosny bez homologacji
Odpowiedz