Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem okazję trochę polatać tym sprzętem i powiem że uśmiech nie schodził mi z twarzy, moc 160 KM robi swoje motor z 200km/h do 250km/h przyspiesza jak mój V-Strom od 150km/h do 200km/h dosłownie tak jak by ktoś kopnął cię w plecy.Siedzi się bardzo wygodnie nie ślizgasz się na kanapie jak w przypadku mojego DL. Zakręty pokonuje przy dużych prędkościach również lepiej niż moje suzuki, na mojej maszynie muszę bardziej się złamać do zakrętu niż w XR. Nie mogłem się przyzwyczaić do tak wysokich obrotów silnika gdzie miałem wrażenie ,że jadę na jakimś niskim biegu a w rzeczywistości był zapięty 6 bieg. BMW XR na oryginalnym tłumiku przy przekroczeniu 8000 obr. daje dźwięk nurkującego sztukasa jednym słowem obłęd. Jedyna wada jak dla mnie to zawieszenie jest zbyt sztywne, motor potrafi podskakiwać na nierównościach gdzie V-Strom dosłownie płynie.
OdpowiedzMiałem okazję trochę polatać tym sprzętem i powiem że uśmiech nie schodził mi z twarzy, moc 160 KM robi swoje motor z 200km/h do 250km/h przyspiesza jak mój V-Strom od 150km/h do 200km/h dosłownie tak jak by ktoś kopnął cię w plecy.Siedzi się bardzo wygodnie nie ślizgasz się na kanapie jak w przypadku mojego DL. Zakręty pokonuje przy dużych prędkościach również lepiej niż moje suzuki, na mojej maszynie muszę bardziej się złamać do zakrętu niż w XR. Nie mogłem się przyzwyczaić do tak wysokich obrotów silnika gdzie miałem wrażenie ,że jadę na jakimś niskim biegu a w rzeczywistości był zapięty 6 bieg. BMW XR na oryginalnym tłumiku przy przekroczeniu 8000 obr. daje dźwięk nurkującego sztukasa jednym słowem obłęd. Jedyna wada jak dla mnie to zawieszenie jest zbyt sztywne, motor potrafi podskakiwać na nierównościach gdzie V-Strom dosłownie płynie.
OdpowiedzMiałem okazję trochę polatać tym sprzętem i powiem że uśmiech nie schodził mi z twarzy, moc 160 KM robi swoje motor z 200km/h do 250km/h przyspiesza jak mój V-Strom od 150km/h do 200km/h dosłownie tak jak by ktoś kopnął cię w plecy.Siedzi się bardzo wygodnie nie ślizgasz się na kanapie jak w przypadku mojego DL. Zakręty pokonuje przy dużych prędkościach również lepiej niż moje suzuki, na mojej maszynie muszę bardziej się złamać do zakrętu niż w XR. Nie mogłem się przyzwyczaić do tak wysokich obrotów silnika gdzie miałem wrażenie ,że jadę na jakimś niskim biegu a w rzeczywistości był zapięty 6 bieg. BMW XR na oryginalnym tłumiku przy przekroczeniu 8000 obr. daje dźwięk nurkującego sztukasa jednym słowem obłęd. Jedyna wada jak dla mnie to zawieszenie jest zbyt sztywne, motor potrafi podskakiwać na nierównościach gdzie V-Strom dosłownie płynie.
OdpowiedzTo moto to porażka... miałem to badziewie na testach... motocykl dla karłow do 170cm... skrzynie to nie wiem kto wymyslił do tego.. nieporozumienie z tym automatem, szarpie mega... wogóle ten motocykl to niedościgniona kopia multistrady i kropka .
OdpowiedzJeździłeś, ale chyba tyłkiem po asfalcie... Ty imbecylu, jaki automat, gdzie tam masz automat?! ;))) Zresztą, o czym tu polemizować i z kim, skoro jegomość takie dyrdymały wypisuje, z których jasno wynika, że nigdy na tej maszynie nie siedział...
OdpowiedzPo co produkuje sie takie motocykle pseudo terenowe?to ze ma dłuższy widelec nie znaczy ze jest terenowy...
OdpowiedzDalej \"ni HA\" nie rozumiem przeznaczenia tego motocykla w stajni BMW. Tak samo jak MT Tracera z stajni Yamahy... uwielbiam wlasnie ten segement sport-turysty & enduro-turystyk. Ale... co to kwa jest? Boczo oświeć mnie proszę. Po co Bawarczycy robia cos takiego? Przeciez maja mocna pozycje w endurakach(G650GS), turystycznych-endurakach(R1200GS), nakedach( s1000r) czy małych i srednich turystach(f800gt, r1200rt), nie wspominajac o duzych \"krowkach\" czy mocnych nakedach/sportach. Jeszcze jak dowalili do pieca powrot R1200RS to w ogole nie kumam tego tworu... po co? Bo tak? Przeciez to nie ma zamyslu. Ani to nie zjedzie w teren tak jak inne f800gt(czy r1200rs), ani to nie zwinie asfaltu tak jak s1000r(czy RR), ani to nie bedzie wygodne jak RT czy pewnie nowy RS(chyba!). Po co takie cos do wszystkiego i do... ? Tylko po to zeby pokazać makaroniazom ze umiemy? Tylko ze oni nie maja takich rarytasow jak GS czy seria RT. Mamy jakis nowy tred sport-turysto-enduro ktore nie jest w pelni w zadnych znaczeniu? Bo ani to sport, ani turysta ani enduro? Bo az sie boje co bedzie nastepne - takie bydlaki jak pokazali zieloni? Niby SS z 300konikami o wadze minimalnie 238KG(tyle wazy h2, podejrzewam ze h2r podobnie)? Co to znowu wyscig mocy i popisowy ze \"umiemy\"? Bez patrzenia na uzytecznosc takich tworow oraz ich rozwoj? Bo nie ukrywajmy kto wezmie i np. na speed dayach bedzie szalal 238kg kawa? NO tak kto bogatemu zabroni ale ile % motocyklistow to CI bogaci co maja kilka motocykli \"bo tak\"? o.O
OdpowiedzBMW zawsze było brzydkie ale to jest klasą brzydoty same dla siebie
OdpowiedzXR to naked z owiewką a multi to bardziej sportowy turystyk. Druga sprawa BMW ma jeszcze K1300S i K1300R - które nie było zbyt dużym sukcesem na rynku. Bawiłem się przez kilka dni S1000R i nie powalił mnie na kolanach - jest moc ale moc to nie wszystko. Obawiam się że w przypadku XR będzie podobnie. A w Multi jest nie tylko moc, jest pożeracz zakrętów, wygoda w prowadzeniu itd.
OdpowiedzAkurat ja posiadam tego diabła w wersji gołej i już go trochę poznałem. Powiem tak poza mocą która jest niewiarygodna jest też sporo funkcjonalności rodem właśnie z turystyka, czyli podgrzewane manetki, tempomat, różne tryby jazdy oraz ustawień zawieszenia. Naprawdę ciężko znaleźć konkurenta, który ilością funkcji doścignie ten motocykl. Osobiście wstawiłem trochę wyższą szybę od Wunderlich, co pomogło przy wyższych prędkościach i uczyniło moto bardziej funkcjonalnym, także podsumowując mogę mieć wyobrażenie jak sprawną turystycznie maszyną będzie wersja XR.
OdpowiedzZaskoczyłeś mnie komentarzem o walorach montażu jakiejś wyższej szyby na "golasie" S1000R - jeździłem na nim krótko , ale szybko . Przecież ta szyba na R-ce jest "związana" z kierownicą, czyli przy szybkiej jeździe robi za "żagiel" , przenoszący uderzenia powietrza na kierownicę ( w XR-ce jest związana z korpusem motocykla , stąd to zjawisko nie jest dokuczliwe ). Ponadto R-ka (jak to "golas") ma marną aerodynamikę i już przed 200km/h przednie koło zaczyna być nieprzyjemnie odciążane. OK - szyba daje dodatkowy komfort przy jeździe może do np. do 150km/h, ale przy lotach ok. i ponad 200km/h nic "gołej" R-ce nie pomoże . R-ka to niewątpliwie świetny motocykl do jazdy po mieście i niezbyt szybkich, krótkich przelotów podmiejskich .
OdpowiedzZgadzam się z Tobą w całej rozciągłości że R-ka ma marną aerodynamikę i takiej własnie ja oczekiwałem. Ma wiać przy 180 i wyżej jak 150 :) abym znał granicę i własnie takie mają być golasy. Nowa szybka jest w wersji sportowej i poprawia zdecydowanie wygląd moto i trochę aerodynamikę, choć dramatu nie ma. R-ka to zdecydowanie moto na krótkie przeloty jak napisałeś, na zabawę z przyspieszeniem, na fajne winkle i złożenia po prostu diabelski fun-bike. XR natomiast jak sadzę dzięki temu samemu sercu i układzie nerwowym (elektronice), z pakietem owiewek na pewno sprawdzi się w szybkich przelotach, jedynie trzeba pilnować szybko zmieniające się tablice województw na trasie, bo bo można przegapić :)
OdpowiedzJa też się "bawiłem" S1000R - dwa dni. Jeździłem po mieście , po marnych podmiejskich asfaltach , ok. 10km po leśnych drogach ziemnych i wreszcie ok.100km po autostradzie. Motocykl jest niesamowicie poręczny i znakomicie pokonuje zakręty . Elektroniczne zawieszenie działa świetnie na nierównościach miejskich i drogach leśnych przy rozsądnych prędkościach miejskich. Natomiast z mocą i wigorem na "najwyższym" trybie nie ma co zrobić - powyżej 160km/h zaczyna być niemiło , gdyż to "golas". Idę o zakład , że dopiero XR da pełną frajdę ze względu na szybę i aerodynamikę przedniej sekcji. Uważam , że XR jest dużo lepszą propozycją , gdyż bardziaj uniwersalną .
OdpowiedzRR - Road/Race, R - Roadster, XR - Cross (X) Road.
Odpowiedzw pierwszym zdaniu chodzi o sraczke. patrzac na xr, wszystko sie zgadza
Odpowiedz