Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNie rozumiem waszych porównań co do osiągów i piękności tych motocykli. Porównujecie prototyp Hondy do seryjnej R1. Jesli już chcecie porównywać to motocykle tej samej klasy. H2 i H2R nie są następcami ZX-10R, firma chciała jedynie zrobić pokazówkę czy ideę na przyszłość. Te motocykle nie będą się ścigać w zawodach. Jedynie użytkownicy będą je używać na torze dla swojej przyjemności. A bajer jaki nam dali to możliwość jeżdżenie po drogach uboższą wersją. RC213V-S to tylko bardzo uboga wersja motocykla MotoGP - podobnie jak kiedyś Desmosedici RR. Ten motocykl też nie będzie startował w zawodach. Będa go jedynie używać pasjonaci oraz bogatsi ludzie.
OdpowiedzAni Honda , ani Yamaha nigdy nie udostępnią technologii z Moto GP.
OdpowiedzDokładnie. I nie zrobią tego nawet w motocyklach typu RC213V-S. Desmosedici RR było dalekie od Desmosedici GP. Nawet prototyp Open jest inny od RC213V - nie ma nawet pneumatycznych sprężyn w rozrządzie, ani skrzyni seamless shift transmission. Jednym z powodów poza kosztami itd. jest to, że lud dowiedział by się o technologii, która w MotoGP jest tak strzeżona.
OdpowiedzMam może spaczony gust ale dla mnie to wygląda jak kupa a nowe r1 kozacko, a komentarze są zupełnie odwrotne..
OdpowiedzNa 100% nie r4. Motocykl jest bardzo wąski i osobiście stawiam na v4 90 lub 60 stopni. Zdecydowanie ładniejszy od nowej R1.
OdpowiedzJeszcze jak by na A2 można było zarejestrować...
OdpowiedzNa AM
OdpowiedzCiekawe jak z osiągami ale wyglądem Honda zamordowała paskudną nową R1 , jak jeszcze zaprezentują godnego następce Horneta to chyba polubię Hondę na powrót a już w nich zwątpiłem ...
OdpowiedzWahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na wyzsze obroty sa dla mnie nie akceptowalne.
OdpowiedzA słyszałeś o RVT 1000R RC-51 i jej wynikach w sporcie?? o Colin Edwards, czy Nicky Hayden'ie??
OdpowiedzHonda o której wspominasz czyli vtr 1000 sp1/2 miała kiepskie wyniki w sportach ponieważ to była wtedy era ducati który krolowalo w wsbk ;)
Odpowiedzpreciez ja piszę o uzytkowaniu przez zwyklych kierowcow a nie zawodnikow w profesjonalnych wyscigach...
OdpowiedzAle to trochę inne czasy były, R4 z czasem wciągnęły ją nosem.
Odpowiedz"Tak, listerek!" "nawiązaniem dl japońskiej" "Czekmy na więcej" Panie Łukaszu, litości :-P Taki krótki tekst...
OdpowiedzV4 tam... Jakoś nie wierze w dzikość tej jednostki... Hondo - daj V2!!! Wróć nam SP2 w nowej "lekkiej" technologi...
Odpowiedz