Honda RC213V-S - drogowy prototyp zaprezentowany!
Jednym z najbardziej oczekiwanych motocykli pokazanych na targach EICMA 2014 jest drogowa wersja Hondy RC213V, cywilnego sprzętu, którego wyścigową wersją poruszają się na torach zawodnicy Repsola. Na chwilę obecną nie ma żadnych danych technicznych, a to, że mówi się o silniku V4 1000cc jest jedynie spekulacją. Dostaliśmy jednak zdjęcia i zgodnie stwierdziliśmy, że motocykl wygląda jak milion dolarów (cena pewnie nie będzie od tego miliona specjalnie odbiegać). Szczególnie spektakularnie wygląda przód motocykla (światła!) oraz sposób montażu lusterek. Tak, lusterek! A to oznacza, że RC213V-S będzie motocyklem drogowym. Malowanie HRC z wielkim nawiązaniem do japońskiej flagi również wygląda przesmakowicie. Czekmy na więcej szczegółów, głównie na dane techniczne. Jak tylko będzie coś wiadomo, na Ścigacz.pl dowiecie się o tym pierwsi. Fani MotoGP mogą już jednak odkładać kasę. Mamy nadzieję, że macie duże skarbonki...
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeNie rozumiem waszych porównañ co do osi±gów i piêkno¶ci tych motocykli. Porównujecie prototyp Hondy do seryjnej R1. Jesli ju¿ chcecie porównywaæ to motocykle tej samej klasy. H2 i H2R nie s± ...
OdpowiedzAni Honda , ani Yamaha nigdy nie udostêpni± technologii z Moto GP.
OdpowiedzDok³adnie. I nie zrobi± tego nawet w motocyklach typu RC213V-S. Desmosedici RR by³o dalekie od Desmosedici GP. Nawet prototyp Open jest inny od RC213V - nie ma nawet pneumatycznych sprê¿yn w rozrz±dzie, ani skrzyni seamless shift transmission. Jednym z powodów poza kosztami itd. jest to, ¿e lud dowiedzia³ by siê o technologii, która w MotoGP jest tak strze¿ona.
OdpowiedzMam mo¿e spaczony gust ale dla mnie to wygl±da jak kupa a nowe r1 kozacko, a komentarze s± zupe³nie odwrotne..
OdpowiedzNa 100% nie r4. Motocykl jest bardzo w±ski i osobi¶cie stawiam na v4 90 lub 60 stopni. Zdecydowanie ³adniejszy od nowej R1.
OdpowiedzJeszcze jak by na A2 mo¿na by³o zarejestrowaæ...
OdpowiedzNa AM
OdpowiedzCiekawe jak z osi±gami ale wygl±dem Honda zamordowa³a paskudn± now± R1 , jak jeszcze zaprezentuj± godnego nastêpce Horneta to chyba polubiê Hondê na powrót a ju¿ w nich zw±tpi³em ...
OdpowiedzWahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na...
OdpowiedzA s³ysza³e¶ o RVT 1000R RC-51 i jej wynikach w sporcie?? o Colin Edwards, czy Nicky Hayden'ie??
OdpowiedzHonda o której wspominasz czyli vtr 1000 sp1/2 mia³a kiepskie wyniki w sportach poniewa¿ to by³a wtedy era ducati który krolowalo w wsbk ;)
Odpowiedzpreciez ja piszê o uzytkowaniu przez zwyklych kierowcow a nie zawodnikow w profesjonalnych wyscigach...
OdpowiedzAle to trochê inne czasy by³y, R4 z czasem wci±gnê³y j± nosem.
Odpowiedz