Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeJak dla mnie - doskonały. Tylko nie wiem, czy nie za mały na moje 187 cm wzrostu...
OdpowiedzDucati spóźnia się kilka lat z takim stylem. Od wielu lat mamy Triumpha Scramblera, Moto Guzzi V7 stone, Kawasaki W800, etc. Nie mówiąc już o BMW R90, który też jest z tego samego gatunku, ale nieco większy.Z większych mamy też HD Forty Eight.
Odpowiedzw tekście 64 KM a w danych tech. 74 KM. Więc w końcu jak?
OdpowiedzCiekawe jaki ma prześwit i skoki zawieszeń... Mechanicznie wygląda na starego monstera z innymi oponami.
OdpowiedzNie kumam o co chodzi z zachwytami nad tym czymś. Wygląda jak jakiś chiński 'klasyk'
OdpowiedzBłazen
Odpowiedzwygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200
OdpowiedzJestem ciekaw, czy ktoś próbował wyprzedzać TIR na TW 200? Pewnie, że porządne Enduro( np. DRZ 400) będzie lepiej skakać, taplać się w błocie ect...ale tutaj chodzi o inną filozofię, chodzi o radość z jazdy bez napinki, wyskoki na łono natury, przejażdżki z dziewczyną do lasu ( no może jest w tym nieco lansu, ale kogo to obchodzi), chodzi o esencję motocykla, z przed podziałów, na: scricte sportowe, choppery, nakedy, enduro...Moto jak najbardziej OK, tylko wg. mnie jeszcze do podszlifowania, o czym pisałem wcześniej...
Odpowiedzdobrze napisane ,co do tw 200 i tira konkretnie tw wyprzedzającego tira niewidziałem ale ja wczoraj kymco s9 wyprzedziłem z 5 tirów a z tego co pamiętam tw 200 jest sporo szybsze niż moje kymco ;) co do dopracowania moto mi na oko się bardzo podoba , chociaż te panie w filmiku bardziej .
Odpowiedztzn w miescie te tiry wyprzedzałem bo na trasie to wiadomo niema szans;)
OdpowiedzMi się on bardzo podoba. Ducati udowodniło że można zrobić coś w rodzaju streta mając klasyczne siedzenie i bak. Łatwo wsiąść, zsiąść, nawet 3 osoby by się na nim zmieściły (nie polecam takiej jazdy) motocykl uniwersalny i ponadczasowy. Żadnych zbędnych plastików i owiewek jest to co być powinno i nic więcej i chwała im za to.
OdpowiedzJak dla mnie mogli sobie darować odlewany wahacz, siedzisko zbyt długie, skoro są 4 modele jeden można było zrobić nieco bardziej hardcorowo, wydech powinien być wykręcony do góry w okolice siedzenia, nieco większe skoki( np. 170 przód, 170 tył), tylną oponę wielkości dawnych Superbików uważam za błąd... ale całość motocykla oceniam jak najbardziej OK, może kiedyś jako baza na przeróbkę???? Co do Trumpka, czy W800 może wyglądają bardziej klasycznie, ale 230-240 kg to dużo za dużo....
Odpowiedzbo ja wiem czy on piękny? triumphy z wyglądu o wiele fajniejsze
OdpowiedzHonda ma MSX 125 :D
Odpowiedz