Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeto jest superbike SR mieszanka zakodowana jak w KR-ach np. 9813 czy 9838. jezdza na niej w mistrzostwach polski, mam je mieć w przyszłym tyg, a na razie ujeżdżam SC
Odpowiedza ja tam bym się bał jeździć mojim harlejem pod kolumne zygmunta na łysych oponach.. Zresztą to wstyd na łysych jeździć..
OdpowiedzJak sie nie potrafi jezdzi to sie "kompensuje" braki sprzetem. A najlepiej wysoka moca i lepkimi gumami ;)
Odpowiedzja tam tych pro na motor bym nie zakładał, lepiej dołożyć z dwie stówki i jechać na zwykłych superbickach SC
OdpowiedzSupebike SC są nominalnie w podobnej cenie jak PRO, tylko kończą sie 4 razy szybciej, czyli sa jakies 4 razy drozsze a nie o 2 stówki.
Odpowiedzjak chce się coś ujechać to na PRO to nie za bardzo, a żeby się wozić po torze ot tak, to nie ma sensu, są tez amatorzy którzy wyrośli z PRO czy GP Racer-ów
OdpowiedzByłem ostatnio na Speed Dayu (ubiegły tydzień). Wiara w grupie B jedzie średnio 1.55 albo i słabiej. Co oni mają ujechać? Jedynie jadą w koszty.
Odpowiedzna 1:55 to nie trzeba aż slick-ów za 1200, ale skoro są takie wytrzymałe to może i warto jak ktoś powoli jeździ Ponoć jest jakaś nowa Pirelli bardzo wytrzymała ale wyscigowa opona, na przyszły tydzień mam ją dostać, szkoda, że nie w tym bo jade w ten weekend do Brna.
OdpowiedzA konkretniej? Nazwa, model, mieszanka?
Odpowiedz