Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeA ja sobie kupie taką Hondę , jak tylko będzie w salonie . Długo czekałem na taka hybrydę . Jeździłem do tej pory na Yamahach ale moja zona ma Hondę CBF i sadząc po jej wykonaniu to naprawdę czapki z głów . yamaha też jest niezła ale wykonanie Hondy super. Dlatego mój przyszły moto to Honda CTX 700 N
Odpowiedzwniosek jest łatwy do wysnucia: autorzy tekstów na ścigaczu nie stronią od komercyjnego "grania do kotleta" a ten pojazd to coś dla megaindywidualistów, bo ryzyko spotkania tego pokraka na drodze będzie minimalne
Odpowiedzbardzo słaba galeria foto :/
OdpowiedzMotocykl rzeczywiście wygląda jak policyjny i wydaje się, że dobrze by się tam sprawdził bo te 1000 dla większości policjantów są zbyt mocne(większość obeznanych w temacie przyzna rację). Powinni wprowadzić stopniowanie i mniej objeżdżonym funkcjonariuszom oferować właśnie coś takiego. Czy sam motocykl się przyjmie? W Polsce i Europie raczej nie.
OdpowiedzMoge sie zalozyc ze model zniknie po jednym sezonie. Kilka lat temu bylo cos podobnego, DN-01, tylko tamto jeszcze wyglądało ciekawie, ale sukcesu nie bylo i wycofali. A to cos nawet trudno nazwac motocyklem, po prostu wstydzilbym sie czyms takim wyjechac na miasto. A wydac na to 38k PLN? Na prawde nie rozumiem po co mialby ktokolwiek cos takiego zrobic.
OdpowiedzJest jedna przyczyna - z daleka, w lusterku wygląda jak motocykl policyjny. Wszyscy ci, który poruszają rollgazem, by oznajmić innym że się zbliżają, mogą chcieć dodatkowego atrybutu "mocy".
Odpowiedz"Dzięki szerokiej kierownicy motocykl jest zwinny w mieście, bardzo łatwo przedziera się przez korki" Tak, szeroka kierownica (84 cm!) jest znana z tego, że ułatwia przeciskanie się między samochodami. OK, jest to może fajny motocykl typu "intercity", ale do miasta to on się nadaje jak honda dn-01.
Odpowiedz0-140 12,3 sekundy dla NC700 0-140 7,2 sekundy dla CBF600 "Prawie" tak samo szybka. LOL.
Odpowiedz"0-140 12,3 sekundy dla NC700" - dane kompletnie z ****.
Odpowiedz38k za to coś? powiedzcie mi, że to tylko błąd w tekście!
OdpowiedzA co on ma w tej czaszy?? Turystyczną toaletę?? Wygląda jak góra od skutera z dołem od choppera... Tragedia... A pisze się, że Gladius to brzydkie moto
OdpowiedzRedaktorze Lovtza, jeździł Pan CBF 600? Bo ja tak i nie jestem w stanie uwierzyć, że ctx 700 rozpędza się szybciej do 140 km/h niż CBF 600. Jeżdżę CBF-ką 600 od ponad 2 lat, którą kupiłem nową. Jeździłem również NC 700 na jazdach Hondy w Radomiu. Jestem przekonany, że CBF-ka ze swoimi 78 KM rozpędza się dużo szybciej do każdej prędkości niż CTX 700 nawet z dwusprzęgłową skrzynią. Ma po prostu większą moc. Oczywiście bezpośredniego starcia nie robiłem. Są to moje odczucia z jazd tymi motocyklami. No i CBF-ka z silnikiem czterocylidrowym dużo mniej szarpie przy zmianach obciążenia, co skutkowało przyjemniejszą jazdą w zakrętach na torze. Jestem ciekaw innych opinii. Pozdrawiam serdecznie
OdpowiedzNie wiem, jak CBF 600, za to wiem, jak CBF 500(2 cylindry, gaźnik, 54KM) i do 100km/h - objeżdża tę CTX jak chce. Przymierzam się do kupna CTX, jestem po pierwszych jazdach próbnych i oględzinach. Teraz, jak to piszę w 2019r, jej ceny zaczynają być przystępne, choć nadal absurdalnie drogie, bo to ta sama platforma co inne NC, tylko plastiki inne. Powiem tak - wygodne, automat fajnie się spisuje, ale z wrażeń z jazdy na minus przyspieszenie(przede wszystkim odczucia subiektywne, że rozpędza się jak krowa) i hamowanie. Wydawało mi się, że ciężko jest ją zatrzymać. Moją, w sumie niewiele lżejszą CBFkę zatrzymuję dużo łatwiej. Generalnie spodziewałem się więcej po dużym, względnie niewysilonym silniku. Przynajmniej spalanie o 1,5 litra mniejsze od mojej CBF.
OdpowiedzAle to nie redaktor Lovtza wysunął taką tezę a sama Honda :)
Odpowiedz