Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeo jaki piękny! kocham Kawasaki :)
OdpowiedzFajnie. W d*** mam test napisany przez kogoś, kto nie może na ten motocykl zadrzeć nogi.
Odpowiedzred. boczo nie wsiadzie na moto?
OdpowiedzKawasaki zawsze miażdżyło i mało mają nudnych sprzętów.Robią sprzęty z największymi jajami w całej Japoni.Teraz wzieli się za skutery więc niestety idą na masówe.Myślę o tym sprzęcie,ale znależienie logicznego egzemplarza graniczy z cudem.
OdpowiedzNa jesień mogę ci sprzedać swoją :)
OdpowiedzMam, polecam każdemu z czystym sumieniem kto szuka mocnych wrażeń :)
OdpowiedzAutor teksu autor tekstu trochę bzdur napisał ponieważ w 2004r kiedy ZX10R wyjechał na ulice to w tym samym czasie na ulice wyjechała CBR 1000RR I R1 RN12.
Odpowiedzw 2 filmie suka zmienione przelozenie albo kawa po tunie w testach obydwa motocykle osiagały prawie identyczny vmax 290-295 km/h
Odpowiedzsuka kreci stale 11500 obr/min według gearing commander przy 11500 powinno byc okolo 291 km/h pytanie teraz czy to 291 licznikowe czy realne , jakie przekłamanie ma licznik w tym gsxr? szczyt mocy gsxr ma w zakresie plus minus 10-12 tys obrotow ,jesli na filmie był opór to licznik musi miec bardzo małe przekłamanie lub niebyło oporu lub kierowca gsxr ubiorem badz wielkoscia dawał duzo wiekszy opor aero niz na zx10 obydwa moto maja niemal identyczne osiagi zarówno przyspeszenia jak i vmax przy czym zminimalna przewaga suzi w testach w motorcycle usa suzuki uzyskało 184 mph a zx10 182 mph np w 2004 roku podobnie 1/4 mili róznica 1 mph czas 0.1 sec hamowna tez na kole bliziutko , reasumujac kawa po tunie suzi zmenione przelozenie ,suzuki niejechana do oporu ,kerowca suzi wielki jak stodoła ,jakies zaniedbania serwisowe w suzuki i mały ubytek mocy zuzyce silnika i ubytek mocy cisnienie w oponach 0,5 bara w suzi .prosze bardzo :) http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/04SupBikSpecs.jpeg http://www.motorcycle-usa.com/9/816/Motorcycle-Article/2004-Superbike-Smackdown.aspx
OdpowiedzSzkoda że GSXR przy ZX-10R jest nudny :D
Odpowiedzwystarczy ze suka miała zmienione przełożenia i v-max spada ;)
Odpowiedzto był dobry motocykl. z ta predkoscia max to trochę przesada, bo seryjny, który mogl mieć ok. 165 na kole za cholerę by nie chciał przekroczyć 300
Odpowiedz2 film jest dziwny, oba motocykle maja podobna prędkość maksymalną, a widać że kawasaki odjeżdża co świadczy że jest odblokowana.
Odpowiedz299 km/h na liczniku to niekoniecznie 299 km/h rzeczywistej prędkości.Przekłamania mogą sięgać nawet 10% więc gixer mógł sie poruszać z prędkością np; 280 km/h, zx 290 km/h i było widać to co na filmie (chociaż i jeden i drugi na liczniku miał wyświetlane 299 km/h) PS w samochodach działa to dokładnie w taki sam sposób, w jednych przekłamuje więcej w drugich mniej ale przekłamuje. Najprościej sprawdzić: wjechać na autostradę, rozpędzić się do np; 130 km/h, ustawić tempomat i porównać ze wskazaniami gps.Im prędkość większa tym większe przekłamanie, więc np; przy 70 km/h może być to słabo widoczne.
Odpowiedz