tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Ducati 1199 Panigale S na torze...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Ogon 08.02.2014 17:56

Silnik w układzie L tzn ?

Odpowiedz
Autor: Ingemarssonst 08.02.2014 08:18

:)

Odpowiedz
Autor: Janek Testastretta 07.02.2014 20:51

Mam w ręku "Motocykl" z lipca 2012 roku, patrzę na wykresy i chyba Motocykl miał inne Panigale.Porównując wykresy momentu od ok. 3000 obr Panigałka ma zawsze ponad 90 Nm momentu- to nie jest mało, widoczny uskok występuje między 5 a 7 tys. obrotów, gdzie tylko między 6200- 6500 obr GSXR 1000 nieco przewyższa momentem, ale dalej Ducati już ciągle do góry a od 7000 obr to 4 cylindrówki są bardzo w tyle. Na wykresie jest też KTM 1190 RC8R, co prawda mocą nie dorównuje Panigale, ale momentem, to powala, max. moment na tym samym poziomie, ale jeśli chodzi o równomierność rozwijania to Panigale może się schować...No cóż KTM poszedł w inną stronę zamiast mocy wolał moment ( podobnie jak poprzednio Ducati 1198)... Panigale bardzo mi się podoba stylistycznie, jeśli chodzi o resztę no cóż, chyba nieco z mocny, ja ledwo ogarniam moje 999, a jeśli chodzi o wygodę jazdy to 999 to narazie najbardziej "turystyczny" Superbike Ducati...Nie wiem jak z kosztami eksploatacji Panigale, ale 999 to jest zaprzeczeniem opisanego u góry stwierdzenia, koszty podstawowych części eksploatacyjnych są nieraz mniejsze niż japońskie, paski koszt 150 zł kpl, tarcze sprzęgła ja kupiłem za 210 zł, spalanie to jak w konkurencji ile wlejesz tyle spalisz..luzy zaworowe, jak ktoś ogarnia porządnie japońskie silniki to przy pomocy książki serwisowej poradzi sobie z Ducati, na dodatek potem stwierdzi, że to śmiesznie proste, może płytki ( znaczy szajbki i korki) są nieco droższe( korki ok. 30zł, szajbki ok.70 zł), ale z reguły przy normalnym sposobie eksploatacji luzy robi się dopiero ok. 20 tys km ( ja przy tym przebiegu robiłem 2 zawory), oczywiście sprawdzać trzeba jak fabryka podaje czyli co 10 tys km, wymiana pasków: jak ktoś wprawiony i ma podstawowe potrzebne zwykłe narzędzia + potrafi naciągnąć paski, to wymianę robi w polu, a nie w warsztacie, na dodatek porządny łańcuch rozrządu wcale nie jest tani, a te tanie-nowe zamienniki- łańcuchy z literką M można od razu wyrzucić do kosza z napisem odpady...Ducati jest OK, tylko trzeba dokładnie postępować zgodnie jak fabryka zaleca... Mam 3 sztuki: w tym jeden już ma ponad 25 lat :-) ...Pozdr.

Odpowiedz
Autor: wwwAda 07.02.2014 20:20

Ile masz Kolego wzrostu?

Odpowiedz
Autor: pppp 08/02/2014 09:53

i kto sie osmieszył ? :)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę