Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCo to za model rękawic? Najnowsze GP Pro Alpiny? :)
Odpowiedzopowiem wam historie jedzie sobie gosc na nowey hai autostrada z pełna predkoscia 300 km/h a tu go mija gixer z 90 roku z predkosca swiiatła jadac dodatkowo wta sama strone;) koniec histori pokrzepieni nia mozemy dalej isc przez zycie
OdpowiedzDo jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume.
Odpowiedza co złego w ciągłej jeździe na gumie?
Odpowiedzto ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .
Odpowiedzosobiscie poszedłbym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wydłuzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h władowałby tylko wysiegnik ja bym wyposrodkował to wachacz o 20 cm dłuzszy +wysiegnik .
Odpowiedzchyba zeby zamontowac wysiegnik na amorze stale majacego kontakt z asfaltem
OdpowiedzZa to z dłuższym wahaczem cały czas latałby bokiem i opona co 100km do wymiany :)
Odpowiedzmam takie samo zdanie na ten temat.
Odpowiedz