Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeOn jednocześnie odkręcił gaz i wcisnął hamulec... gdyby nie to to pewnie nawet po tej linii przejazdu by przejechał bez szlifa.
OdpowiedzA mówiła babcia :D Wnusiu, jak winklujesz to zawsze od zewnętrznej do wewnętrznej z przesunięciem apeksu. A o przeciwskręcie wspominać Ci nie będę bo to podstawa... Tja PODSTAWA... NIE MASZYNA LECZ TECHNIKA ROBI Z CIEBIE ZAWODNIKA...
OdpowiedzPewnie naczytał się o wizji jazdy na kolano przez zaklęte górskie rewiry lansowane przez Pajaców w okularach przeciwsłonecznych zakładanych głównie na Paradę Równości....i tyle w temacie,he he;)
OdpowiedzDo Panów "Anty odpowiedni ubiór", to że ktoś ma odpowiedni strój na motocyklu, to nie znaczy iż będzie Rossim, że przybędzie mu dodatkowego IQ, że będzie pokonywać zakręty na kolanie bez problemu itd. itd. itd. ale chyba przyznacie, że śmiganie bez odpowiedniego ubioru na motocyklu nie jest chyba za mądre? Takowy ubiór został stworzony po to, aby zapewniać większe bezpieczeństwo niżeli zwykłe ubranie, które nosimy każdego dnia. Ja nie mówię, że bierzemy na siebie kombinezon rodem z wyścigów, ale trochę rozsądku i zawsze obrażenia będą mniejsze...no chyba, że uważacie iż np. krótkie spodenki są lepsze niż pełne, skórzane spodnie, że klasyczne adidasy są lepsze od butów motocyklowych? Przecież udając się pojeździć na crossie/enduro w terenie nie ubierasz na siebie orzeszka, emo-trampek, koszulki na ramiączkach? Zazwyczaj ubieramy się odpowiednio do stosownej "okazji" co jest chyba logiczne?
OdpowiedzMnie najbardziej w takich filmikach przeraża jedna myśl: że gdybym ja tak rozwalił motocykl, to bardzo długo zbierałbym na następny :(
OdpowiedzA gdzie przeciwskręt? :)
OdpowiedzKawaski poszło w krzaki :)
OdpowiedzPrzede wszystkim jechał za szybszym. Oki, nie ma problemu. Problem się pojawia wg mnie w jego linii przejazdu. Zobaczcie jak beznajdziejnie koleś skręca. To wg mnie są podstawy, tak samo jak ubiór, którego zresztą brak.
OdpowiedzZgadzam się! Adidaski muszą być.... Ciekawe czy zwykłe jeansy wytrzymały tarcie? Dodałabym tutaj kilka "efektów" prócz złamanej nogi itd...
OdpowiedzTeż to zauważyłem. Facet kompletnie nie umie skręcać, linia przejazdu również dość przypadkowa.
OdpowiedzZdarzyć się może każdemu, nawet bikerom w Moto GP. Co, może oni też nie potrafią skręcać? To tak, jak na nartach. Nie wywrócisz się, to się nie nauczysz. Dobrze, że skończyło się na złamaniach. Błędy popełniają nawet najlepsi. Warto o tym pamiętać. Pozdrawiam!
Odpowiedzmógł wejsc na poczatku zakretu od prawej do lewej
OdpowiedzWkurwiają mnie pseudo-profesjonaliści, którzy ****ą tylko o ciuchach... Jak założy kombinezon to nagle dostanie olśnienia i będzie jeździł lepiej niż w jeansach?
OdpowiedzLowside to jeden z najpopularniejszych skutków gleby na motocyklu. ??? - chyba przyczyn, gleba to skutek!
OdpowiedzCelna uwaga. Nie przejmuj się większość ludzi ma problem ze związkami przyczynowo-skutkowymi. Np. przy wywrotce piszą, że motocyklista jechał w jeansach jakby to spowodowało wypadek. Jeszcze zwróć uwagę, że tekst pisze Boczo czyli naczelny bajkopisarz ścigacz.pl od którego nie wymagałbym poważnego podejścia do jakiegokolwiek tematu. Zresztą już kiedyś pisałem żeby ten Pan z wielkim talentem i lekkim piórem zmienił tematykę bo na pewno znajdzie pracę w jakimś innym periodyku z tym, że dziedzina motocykli mu nie leży.
OdpowiedzHeheh Podzielam w stu procentach. Pan Boczuś to co najwyżej do pudelka się nadaje. Niestety musimy go nadal tutaj znosić. Wielki moralizator, nauczyciel co nawet nie jeździ na motocyklu hehe. Powiem krótko Boczuś - W*Y_P*I_E*R_D*A_L*A_J!
Odpowiedzcóż, niedostosowanie prędkości do umiejętności, do tego adidaski i jeansy... antyprzykład
OdpowiedzOoo tak! Po ubraniu stroju na tor z pewnością motonita- prchowiec stałby się od razu drugim Rossim i do gleby by nie doszło.
OdpowiedzJakby low side'y z własnej winy miały być największym problem bezpieczeństwa na motocyklu to nie trzeba by nawet ubierać kasku. Niebezpieczeństwo jednośladów tkwi w kierowcach samochodów.
Odpowiedzprzynajmiej moto puścił, a nie trzymał się do końca, jak to niektórzy potrafią :D
Odpowiedzskutków czy powodów gleb ?;)
Odpowiedzwejcie w lewy zakręt zesrodka jezdni + spodenki Jeans = złamana noga
OdpowiedzCzyli skórzany kombinezon uratował by jego noge ? Co mają jeansy do złamanej nogi ?
Odpowiedz