Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeale nierozumiem... Mieli fajny sprzęt: S1000RR i mogli zrobić z niego fajnego nakeda zdejmując owiewki. To jeszcze wykastrowali silnik, żeby był mocniejszy w dolnym i średnim zakresie. To ja się pytam: czy ktoś jeździł S1000RR? Czy on naprawdę miał za słaby dół i środek? No, więc poprawili dół i środek kosztem góry, a potem wydłużyli rozstaw osi o 22mm, żeby trudniej szedł na gumę... Gdzie logika? Logika nakazuje myśleć, że to właśnie rasowy miejski naked powinien rwać na gumę aż miło, a wyczynowa maszyna sportowa powinna to robić bardziej powściągliwie, żeby power szedł w przyspieszenie a nie podnoszenie przodu. Mylę się narodzie? Więc niemcom jak zwykle wyszła kupa: technicznie (w porównaniu do Ducati, Aprilli i KTMa) i stylistycznie (w porównaniu do Ducati, Aprili, KTMa i Kawasaki). Mając w stajni K1300R nie powinni go kastrować, tylko zbudować prawdziwą petardę 200KM bez owiewek.
OdpowiedzNizsza moc niz w S1000RR jest nie po to aby "miał mocniejszy dół" a tylko i wyłącznie po to żeby oszczędcić w celu zmniejszenia ceny - zastosowali jakieś tańsze części w silniku i stąd spadek mocy. Ini tez tak robią - patrz FZ1 vs R1, CB1000R vs CBR1000RR. I tak jak S1000RR kosztuje nowy 70k PLN, ten naked pewnie będzie kosztował 60k. Gdyby go po prostu odarli z owiewek musiałby kosztować tyle samo co ścigacz. A to miałoby negatywny wpływ na sprzedaż obu sprzetów (kanibalizm rynkowy). Ot i cała filozofia. I tak na koncu liczy sie kasa, a nie to czy dogodzą jakiemuś czytelnikowi scigacza z Polski, który co najwyżej może sobie powiesić plakat takiego BMW nad łóżkiem.
OdpowiedzTańsze części w silniku? Powiedz mi gdzie Ci wysłać ten plakat S1000R, bo z Twoim wykształceniem pewnie Cię nawet na ten plakat nie stać.
OdpowiedzWiększych bzdur w życiu nie czytałem...
OdpowiedzUwazam ze nie jest zle a juz na pewno oryginalnie. Prawa lampa mocno kojarzy sie z Daytona 675 2009. Jak wypadnie w porownaniu do ktm-a i tuono dopiero pokaza testy. W Motorrad-zie na pewno bedzie wygrywal :)
Odpowiedz100 lat za nowym z1000 jesli chodzi o wygląd ;D
Odpowiedzi tak pewnie sprzedadzą go tyle sztuk, ze KTM, Aprilia i Ducati w tym segmencie razem wziete beda mogli tylko pomazyc.
OdpowiedzPomaRZyć, jełopie
Odpowiedzczy moge zapytac dlaczego od razu jelopie? czy urazilem cie w jakis sposob moim postem? a moze to byla literowka, tego nie wiesz ale zakladasz ze jestem jelopem. moze troche dystansu?
Odpowiedzkiepska moc, niski moment - a miało być wyjatkowo...ktm sie cieszy a aprilia swietnie jezdzi :)
Odpowiedzwykorzystaj choć 70% tej mocy na publicznej drodze, mistrzu prostej, i dopiero wtedy sie wypowiadaj ;)
OdpowiedzMoc i moment na poziomie Tuono V4... KTM ma 300cm3 więcej... Do tego bm-ka ma sie czym pochwalić w wyposażeniu.
Odpowiedzchodzi o to, że dmuchano balonik jak w przypadku polskich pozal sie boże sportowców - miał byc potwór,najmocniejzy etc. a wyszło jak zwykle...ktm jest naprawde porazajaco mocny a aprilia ma swietne zawieszenie - sprawdzone :)
OdpowiedzLedwo nowości 2014 pokazały się na targach, a gigant txa już doznał mocy KTMa i zawieszenia Aprili, może dozna kiedyś również oświecenia???
Odpowiedzhmm a jak ma 160km na kole? a KTM swoje na wale?
OdpowiedzWidać ktoś w BMW pomyślał że nie potrzeba 200KM w nakedzie bo i po co? 160 to i tak wartość konkurencyjna a od ścigania sie jest S1000RR. ;)
OdpowiedzDobrze ,że ktoś kiedyś pomyślał o tym w Yamasze.
Odpowiedztytuł najbrzydszej premiery targów EICMA ma zapewnione!:)
OdpowiedzBMW z każdym rokiem udowadnia, że można robić jeszcze brzydsze motocykle niż robili do tej pory :D .
OdpowiedzO mój Jezu Nazarejski :D Pasti-mistrz :D
OdpowiedzMyślałem, że po SuperDuke'u, BMW pokaże coś, przy czym KTM zrobi się malutki, a tu bez szału. Zawiodłem się.
OdpowiedzO_x
OdpowiedzCiekawy jestem jak w testach wyjdzie. Obstawiam, że pozamiata konkurentów. Ładny nie jest ale mało które BMW jest ładne. Za to pewnie jak każde BMW będzie bardzo dobrze jeździło.
OdpowiedzTu może być nie tak jednoznacznie. Konkurencja w tym segmencie jest duża, a BMW przespało ten segment (streetfighterów). Jest nowy KTM dużo mocniejszy i co najważniejsze lżejszy, są Ducati, z mocniejszym Streetfighterem i też lżejszym, Aprila, MV ze swoim zajadłym Brutalem (jest Speed ale jest dużo słabszy - chyba że będzie bardziej poręczny). Powoli budzi są Japońce ale tu jeszcze trzeba poczekać na coś z żądłem, na razie pokazują same miejskie hulajnogi. Pytanie podstawowe jak będzie brutalny - bo jeżeli będzie tak grzeczny i bezpłciowy jak K1300R to sukcesu mu nie wróże. Dotychczas nie udało się Niemcom zbudować mocnego i brutalnego ST, ale kto wie
Odpowiedzco do brutalnosci zalezy co prez to rozumiesz jak masz na mysli chociazby kulture pracy jak w traktorze np sv 650 a np horneta 600 taki tylko przykład to osobiscie zdecydowanie wybieram horneta po przejzadzce sv (fatalna kultura pracy )mimo ze teoretycznie wolałbym sv a co do "bmw przespało ten segment " to mozna wrzucic ciekawa analogie z dawca do tego nakeda bmw nieistnaiało w tej kategori wczesniej wypsuzczajac s1000rr zmiazdzyli z grubsza osiagami i paroma innymi rzeczami konkurencje na pare sezonów wec... przespanie niema za wiele do gadania zawsze mozna wrzucic na rynek maszyne miadzaca inne mimo ze wczesniej sie nieistnialo dosłownie w danym segmencie :) choc oczywiscvie tak wcale niemusi se stac znowym nakedem bmw ale jest taka mozliwosci .
Odpowiedznatmiast zgodze sie ztym ze to co napisał autor w danych tech o zwiekszeniu rozstawu osi o 22mm "bo podobno idzie na koło " to chyba nedokonca trafny wybór bmw bo te motocykle streetfightery nakedy chyba jednak troche powinny isc na koło oczywiscie z cała pewnoscia ten naked o ile niema niedowylacznie jakiejs elektroniki antywheeli to bedzie szed na kolo jak nic gdy tylko kierowca bedzie chcial tyklko ciut trudniej przez te +22mm
OdpowiedzBrzydki jak diabli jak to Niemiec
OdpowiedzPanie kierowniku oczko temu misiu wypadło. Nigdy nie zaakceptuję tego designu. Jak dla mnie okropny, tudzież okropna, bo to w końcu beemka.
OdpowiedzNajbardziej przyda się tempomat:-)
Odpowiedzale to jest brzydkie to prawie tak jakby z s1000 zdjac czache i dac szersza kiere...
OdpowiedzOkropny!!! I na dodatek nie rasowy naked bo pooklejali jakimis pseudoowiewkami (pewnie chcieli ukryc plątanine kabli) no i ta czacha to jakies nieporozumienie. Technicznie pewnie pierwsza klasa ale stylistycznie dno. O ile S1000RR wyglad mozna bylo jakos wybaczyc to tu jest nieporozumienie. Naked kupuje sie nie tylko dla osiągów, ale rowniez zeby cieszyl oko a na tego nie da sie po prostu patrzec. Więc nie wróżę temu moto świetlanej przyszłości. Co innego ten nowy Monster, to jest piękny sprzęt.
Odpowiedz"R" na zbiorniku jak w starych GSXR-ach
OdpowiedzJeśli odcięcie zapłonu występuje o 2tyś obrotów niżej niż w S1000RR to powinno być przy 12.200rpm (s1000RR=14.200rpm) co też można wywnioskować po obrotomierzu. Druga sprawa 112nm to ma i S1000RR więc jakie więcej momentu obrotowego? Trzecia sprawa bawarczycy w S1000RR podają w katalogu moc 193 km a wielokrotnie na hamowni moc w stocku była na poziomie 200KM ciekawe czy i w nakedzie byli tak skromni podając dane techniczne. Reszta typu QS, ABS i DTC to coś czego może mu pozazdrościć każdy naked. Design jak dla mnie bajka dużo lepszy niż w KTM-e ale o gustach sie nie dyskutuje.
Odpowiedz:) wygalda jak terminator z ta czacha z tymi niesymetrycznymi lampami moto zdecydowanie nie dla pedziuf heh ładne uwagi wywaliłes przynajmniej ja nie musiałem sprawdzac faktów wracajac do wygaldu moto ma jezdzic dawac frajde z jazdy miec odpowiednia ergonomie, piec, hamulce i zawias a o wyglad to niech sie troszczy wasza dziewczyna ewentualnie chłopak bueheheh ,160 KM ,co do NM myśle ze autor miał na mysli ze został on troszke inaczej rozłozony na skali obrotów wzgledem eski skoro moment ma ten sam no cóz bedzie wojna z superdukiem i choc na papierze ktm ma 10% wiecej ognia to ja stawiam na nakeda bmw.
Odpowiedzno Terminator, jak pragnę zakwitnąć :)
Odpowiedzchyba ty pragniesz ogrze zakwitnac hue hue nie jak pedalski koks z siłowni tylko jak terminator maszyna z tytanu \...
Odpowiedzzreszta gościu niechce mi sie dyskutowac o dojrzałosci jakiegokolwiek faceta w tym twoiei heh
OdpowiedzTo wygląda jak Transformers chory na biegunkę...
OdpowiedzGdzie na forum jest dział "listy do Świętego Mikołaja"???
OdpowiedzSuper Duke go zjada na przystawkę
Odpowiedzbezposrednia konforntacja pokarze kto kogo zjada ktm ma na papierze 10% wiecej KM ale jak pokazuja mln wczesniejszych testow róznych motocykli podczas bez posrednich pomiarów roznie bywa na hamowni i np ktm moze sie okazac ze ma 5% mniej KM niz deklaruje producent a podczas tego samego pomiaru bmw pokarze 5% wieksza moc niz deklaruje producent i róznice praktcyznie sie zacieraja do tego dopierd.le z wrózby ze bmw byc moze bedzie miec stały szczyt mocy a ktm ciiagle rosnacy i bmw spusci łomot ktm no ale to tylko jedna z mozliwosci pozatym wszystkie inne czynniki jak heble zawias ergo kultura pracy tak ze poczekajmy na testy .
Odpowiedz