Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego "DUKA" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny "japończyk czy bawarczyk" :-) Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min. A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną :-) Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika :-)
OdpowiedzAkcesoryjny układ wydechowy Akrapovica (pełny) + mapy pod niego = 147 Nm i 192 KM!
OdpowiedzJestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego \"DUKA\" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny \"japończyk czy bawarczyk\" :-) Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min. A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną :-) Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika :-)
OdpowiedzJestem w posiadaniu RC8R i też nie mogę się doczekać tego \"DUKA\" rzekomo ma mniejszą moc na tym oryginalnym wydechu, ale podejrzewam że po wymianie tłumika na jakiś przelotowy + wgranie map pod wydech przelotowy to będzie maszynka o wiele brutalniejsza niż nie jeden najmocniejszy seryjny \"japończyk czy bawarczyk\" :-) Już teraz ma najwyższy moment obrotowy w zakresie 0-10500 obr/min. A każdy suw wydechowy będzie przysparzał taki podmuch że lepiej nie stawać blisko na skrzyżowaniu za tym motocyklem bo wam owiewki się rozpłyną :-) Gdyż po zmapowaniu nie wytrzymuje w tym silniku żaden seryjny tłumik - wytłumienie nie wytrzymuje temperatury a TYTANOWE końcówki wylotowe tłumika robią się niebieskie, a próba włożenia dB-killera na mapach pod przelot będzie się kończyła rozrywaniem tłumika :-)
Odpowiedzcena kolo 52 tysi PLN na litwie juz jest dostepny
OdpowiedzW niemczech 15,5k euro. Coś spora rozbieżnośc...
Odpowiedzna zdjeciu wyglada b.dobrze; trzeba wypróbować w praktyce
Odpowiedzpo odpaleniu i wrzuceniu pierwszego biegu manetka gazu nie odkręca się sama....i nie lecisz jak pocisk---chcesz normalnie ruszyć i jechać to robisz to wolno..a jak mu odpier...lisz no to widzisz niebo..uwielbiam Ktm..
OdpowiedzCena?
OdpowiedzJa obstawialem podobnie. Nie ma sensu wprowadzac do sprzedazy motocykla ktorym nie da sie jezdzic albo ktory grozi zabiciem sie. Musze sie tym przejchac ;)
Odpowiedzkażdy motocykl grozi zabiciem jak go debil dosiądzie.....
OdpowiedzSuzuki TL 1000 :P
OdpowiedzNawet jego złagodzona, nowsza wersja SV 1000 też była dość ostra. I też jej nie produkują... :(
OdpowiedzDuże SV zabiły normy spalin, teraz ten silnik wraca pod postacią nowego Stroma 1000... Robienie porównań do TL-a bardzo nie na miejscu, zawieszenia i ramy KTM-ów są mocne i sztywne, do tego nasycenie elektroniką która w razie "W" ma pomóc mniej rozważnym kierowcom spowodują że jazda tym sprzętem będzie przyjemnością... Chyba się wybiorę na jakieś jazdy próbne. Dawno nie latałem nakedem, a tym bardziej z takim zacięciem... pozdrawiam
OdpowiedzNo TL1000 to był przypadek z którego Suzuki do dzis nie jest chyba specjalnie dumne ;)
Odpowiedz