Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMogli zostawić felgi i kominy z prototypu, moim zdaniem produkcyjny komin trochę szpeci...
OdpowiedzChłopcy moticyklowcy, mam pytanko - czy postęp jest zły, komuś przeszkadza śrubowanie rekordów, statystyk, rywalizacja? SD nie jest dla każdego wiec nie zastanawiajcie się czy jest fajny bo ktoś w Austrii zrobił to za was:-)
OdpowiedzCo będzie bardziej straszne, Duke czy jego cena?
OdpowiedzIle to w końcu waży ? 189 kg bez płynów, czyli co 189 kg + 18 litrów paliwa + olej + płyn chłodzący ? Podawanie wagi na sucho jest chyba nieuczciwym wybiegiem marketingowym ...
OdpowiedzZazwyczaj nie podniecam sie danymi o momencie obrotowym ALE 144 ! przy masie 189 bez paliwa-tego chyba jeszce w historii motocykli (do kupienia w sklepie) nie było....przyspieszenia bedą diabelskie na kazdym biegu i z kazdych obrotow...jezeli jeszcze kontrola trakcji bedzie dobra, wlacznie z trybem "supermoto" moze to być sprzet wybitny.
Odpowiedzta 100 nm przy 2500 =36 km przy 2500 obr/min dla porównania bmw s1000rr przy 2500 ma 22 km przy czym 2500 na np 4 wystapia przy wyzszej predkosci niz w bmw z racji szczytu przy 9000 bmw 13000 wiec niebedzie az takiej roznicy jaka wynikalaby z samego porownania obrotow i mocy jaka przy nich wystepuje , napewno ktm bedzie elastyczniejszy do pewnej predkosci ale w wyscigu bedzie wolniejszy chyba ze na hamowni pokaze wiecej jak 180 km ,bmw powyzej 12000 obr/min zacznie odjezdzac, bmw przy 2500 produkuje 60 nm wiec bedzie wybitny pod wzgledem elastyki ale z danych wynika ze dostanie baty od bmw w wyscigu ale wsrod nakedow bedzie prawdopodobnie najlepszy jesli w ktm 144nm wystapia przy 7000 moc przy 7000 to 144km przy 9000 180 oby miał płaski szczyt mocy .
OdpowiedzA u mnie w sklepiku na rogu 3,72 kg ziemniaków kupię za 4,83 zł ale sklepikarka ma płaskie cycki.
OdpowiedzNo nie znowu ten teoretyk od danych z katalogów... weź idź w playaku przejedź się swoim moto a nam daj spokój
Odpowiedzpewnie setkę na jedynce z bólem wyciągnie
OdpowiedzChyba 100 mil/h.
OdpowiedzPoczekajmy z tym uberhurra, aż Austriacy poradzą sobie z przegrzewaniem tego konia.
Odpowiedzhehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .
Odpowiedztak tak, teraz wracaj do swoich katalogow, a my motocyklisci idziemy na motocykl sie przejechac. Jak cos jeszcze ciekawego wynajdziesz w tych katalogach to daj nam znac HAHAHAH
Odpowiedzswój rower nazywasz motocyklem ?zabawne;)
OdpowiedzKolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy
Odpowiedznastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .
Odpowiedzpisz wiecej, ogulnie to beka z tego co piszesz teoretyku hahahahahahahaha
Odpowiedzwydaje mi sie ze jak ktos pisze beka o faktach sam jest jedna wielka beka hahah niesadzisz praktyku od 7 bolesci ?
Odpowiedzcos wiesz wiecej poza byciem debilem tylko heh ?
OdpowiedzStary. Jeździłeś rożnymi motocyklami, ale chyba na Playstation, zamiast chodzenia do szkoły. Tego sie nie da czytać. Wiesz co to kropka, wielka litera, budowa zdań i jeszcze kilka takich rzeczy? Teraz znowu zamiast się uczyć to trollujesz na ścigaczu. Takie macie hobby w gimnazjum chyba bo jakoś strasanie dużo podobnych Tobie na tym portalu.
Odpowiedzpozatym gdybys pomyslał szybko wyłapałbys analogie miedzy gra na ps motocyklowa a jazda motocyklem a godzinami spedzanymi przez pilotow mysliwców na symulatorach :) ale to chyba za trudne dla ciebie i tobie podobnym :P
Odpowiedzdo gmnazjum niezdarzyłem chodzic , w playa lubie grac chociaż niema porzadnego symulatora ,co do zdan wielkich liter i interpunkcji jestes kolejnym trepem ktory sporwadza temat do tego poziomu niemajac senswonych argumentow;) jakimi jezdziłem ?zzr 1100, cbr1100 xx ,dt 125 ,xtz 750 ,cbr 600 f4 ,xtz 660 sm,cbr 1000f , jakies komary ,chiński cross , tmax 500 ,pare innych skuterów na nastepny sezon planuje jakąś 600 coś jeszcze ?
Odpowiedznie te leki wziąłeś
Odpowiedzchyba nie masz zaduzo klientów doktorku .
Odpowiedzsory pacjencie heh
OdpowiedzWitam, Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...
Odpowiedznatomiast co do przełozen w poczatkowej fazie do 140 i tak niczego niezmienia jesli beda krótsze niz w bmw bo geometria ramy rozstaw osi niepozwola na wykorzystanie ich wpoczatkowej fazie przyspieszania dzwigajac motocykl na koło ,pozatym eska sie startuje na półsprzegle az do ponad 100 a co do zdań to grunt ze sie znam lepiej na temacie niz ty .
Odpowiedzczytaj ze zrozumieniem jełopie.
Odpowiedznapisałem ze eska wybiera płaski szczyt wiec tu niemoze byc zadnej przewagi na rzecz ktm ślepy jesteś ? co w jednym zdaniu zawiera zarówno informacje o przełozeniach jak i wykresie mocy ze soba związanych .
OdpowiedzHmm... Kiisiel w majcioszkach... Idę je zmienić
OdpowiedzMam nadzieję, że jesteś kobietą..........
Odpowiedzprzeciez widac ze to gej hahah prawdziwemu facetowi by to nie przeszło przez usta hahah
Odpowiedzta lampa wygląda trochę jak głowa generała grievousa.....
Odpowiedz