tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Małym motocyklem poza miasto - wnioski
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: mmmmmmmmmmmm 03.10.2013 21:50

k..fa co za po.eany materiał mam wrazenie ze autor ma tyle wspolnego z lubienia motocykli co swinia z malowaniem obrazów penisem w okresie godowym co trwa uswin chyba cąły rok ? żygac sie chce po 1 nie długosc sie liczy jesl juz o tym piszemy a objetosc i kształt zeby odpowiednio wypelniac partnerke i szorac po scianach pochwy długoscia to jej co najwyzej mozna krzywde zrobic ,i o zgrozo hahah co da wiekszy szacun na dzielni i na ktorym sprzecie bedziemy barziej atrakcyjni dla płci docelowej czyl dla gei tej samej dla hetero przeciwnej hahah ku.a ja chyba jestem z innej planety bo sie kieruje zupelnie innymi priorytetami dla mnie sie liczy motocykl sam wsobie jaka daje frajde zjazdy jak wygalda wykres mocy i ergonomia i w zyciu bym niewpadłna pomysl ze na ktoryms z sprzetów bylbym atrakcyjniejszy lub mnie atrakcyjny dla plci przeciwnej ne jestem takim pajacem :) z motocyklem czy bez i tak jestem tak samo atrakcyjny lub nieatrakcyjny w oczach kobiet chyba ze piszemy o dz.fkach ktore szacuje stan czyjegos konta ale ja piisze o tych 2 tak że no dla mnie artykuł ponizej krytyki co do spalania i pojemnosci zakładajac te same konstrukcje silników nejestem zadnym inzynierem od silnikow niestudiowalem itd ale jak sobie pomysle to wydaje mi sie ze pojemnosc to czubek góry lodowej jesli chodzi o spalanie w silnikach działajacych na tych samych zasadach zastanwómy sie mamy 2 motocykle ta sama masa opór aerodynamiczny optymalnie dobrane rpzelozenia ale jeden ma 1000 cm i 100 km a drugi 500 cm i tez 100 km oba maja optymalnie działajace systemy zasilania dajmy na to wtrysk i jada identyczna trase z identycznym predkoscami co sie dzieje ? prawdopodobnie spalanie bedzie take samo lub marginalnie dla przecietnego klienta rózne ze wzgledu na to ze 1000 cm bedzie stale na duzo nizszych obrotach niz 500 cm ,natomiiast co do sedna tematu to moim zdaniem małe słabe motocykle na trase sa dla kamikadze doslownie ;) jezdziłem zzr 1100 cbr 1100 xx i paroma innymi i ostatnio dt 125 na trasie wec na zzr i cbr czuło sie komfort psychiczny przy wyprzedzaniu i ze nikt cie niewyprzedzi zdmuchujac zdrogi 180 km/h na 125 to horror ciagły stres wyprzedzic czy nie ? czy ten tir z zdjeta blokada zdmuchnie mnie zdrog zachwile ? polecam dla ludzi poszukujacych mocnych wrazen hehe słabe motocykle mom zdaniem nadaja sie co najwyzej do miasta ale to tylko moje zdanie i oczywiscie nadal beda znajdowac sie amatorzy dalekich wypraw na wsk 125 i chwała im zato bo róznorodnosc sprawa ze swiat jest ciekawszy .

Odpowiedz
Autor: Edek 04/10/2013 08:17

Co za bełkot :|

Odpowiedz
Autor: mmmmmmmmmmmmmm 05/10/2013 08:09

co za debil :|

Odpowiedz
Autor: żaba_pl 03/10/2013 17:05

Miałem Ninje 250 (2010 rok), przejechałem nią blisko 9 tys. kilometrów. Przy 180 cm wzrostu pozycja była wygodna, wiatr znośny. Trasę Wwa - Gdańsk można było przejechać bez żadnej przerwy - czy to na odpoczynek czy tankowanie. Spalanie 3.5 litra na 100 km. Prędkość przelotowa 100-120 km/h do utrzymania bez problemu. Do podróżowania po Polsce jednoosobowo - nie trzeba nic więcej. Ja bagaż przymocowywałem na pajączka - pasażer już by nie usiadł. Poza tym na małej czarnej nie byłoby to wygodne ani dla pasażera ani dla motocykla. Przestrzeni bagażowej przydałoby się czasem więcej - ale sprawę można rozwiązać tankbagiem, albo miękkimi bocznymi. Przy 100 km/h przyspieszenia nie są atomowe, aczkolwiek były w zupełności wystarczające to wyprzedzania serii tirów - i to w miejscach gdzie przeciętny samochód nie miałby żadnych szans. Prędkość 140 km/h na autostradzie nie należy do przyjemności. Silnik ma jeszcze pewien zapas, ale zaczyna być głośno. W Polsce autostrad nie ma wiele, poza tym czasem lepiej pojechać jakąś krętą trasą naokoło. Ochrona przed wiatrem oczywiście lepsza niż na jakimkolwiek nakedzie. Jak ktoś chce poszaleć typu w półtorej godziny z Warszawy do Poznania - mała Ninja nie da rady. Ale do normalnej jazdy - jest ok. Wiadomo, że nie jest to sprzęt stworzony do okrążania globu. Z bagażem trzeba się postarać. Gniazdo zapalniczki - da radę zamontować. Silnik? - o ten element najbardziej bym się bał - nie wiem jakby wyglądał po 50, 100 czy 200 tysiącach kilometrów.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę