Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeWitam Niskie zużycie paliwa, hmm. A możecie napisać jakiego rzędu jest do zużycie, np. jakie zużycie osiągnęliście podczas testowania sprzętu, czy jest zależne od trybu (A,B. STD). Bardzo dobrze dobrana pozycja za kierownicą?, dla jakich kierowców, 1.70m-1.80, 1.80-1.90. Pozdrawiam
OdpowiedzMam 183cm 90kg srednie spalanie kompa w miescie to 5.8 w deeszczu jechalem dwa razu i uzywajac drybu b bylo 5.3 ale sie wolniej jezdzilo. Tryb a meczacy jest poprosty ostry jeszcze bardziej niz w standardzie.
OdpowiedzJak możecie pisać, że ten motocykl jest tani? Jak ma pozwolić sobie na niego osoba zarabiająca 1600PLN brutto?
Odpowiedzto kup sobie hulajnogę
Odpowiedzmaszyna super jeżdziłem
Odpowiedzyamaha mt 09 przyspiesza niesamowicie na wszystkich biegach sportowe motocykle muszą mieć respekt wiem bo testowałem na torze ma duży moment obrotowy
OdpowiedzPowinno być napisane: Jeśli dysponujesz 32 tys to motocykl jest tani, a jeśli nie to raczej nie kupisz sobie nowego motocykla o tej pojemności.
OdpowiedzNa co dzień jeżdżę MT03 od 3 lat po mieście. Jak zauważył kolega wyżej to moto typowe do miasta, ale po to je kupiłem. W przyszłym roku będę zmieniał i pewnie kupię coś podobnego. Niestety ten nowy MT09 zupełnie nie pasuje do poprzedniego. MT03 może jechać i po dziurach i po pasie zieleni jak się korek zagęszcza. To bardziej wygląda na fazera niż stare MT. Jak będę się oglądał za moto raczej pójdę w BMW, KTM albo Ducati, jakby Yamaha zrobiła moto podobne do starych MT to pewnie bym się nie zastanawiał tylko brałbym w ciemno za tą cenę. A tak przyjdzie zapłacić więcej za jakiegoś F 800, Monstera albo Duka...
Odpowiedzmonster? f800? jezdzilem i bez rewelacji to zupelniie inne moto. Przejedz sie mt09 i zobaczjak podobna ma dusze do wszystkich mt.
OdpowiedzMT bez wydechow pod kanapa ? ten malutki wydech z boku to porazka, mogli sie trzymac stylistyski skoro MT
OdpowiedzPoczekaj aż zobaczysz na żywo. Oryginalny wydech jest bardzo fajny, a stylizacji MT nie ma. Jest filozofia MT. MT-01 i MT-03 to były stylistycznie dwa zupełnie różne motocykle.
OdpowiedzFajny artykuł i wreszcie jakies wrażenia a nie tylko garstka zdjęć i info;) jedyne zastrzezenia do rubryki 'Konkurenci' ! Co tu robi Tuonomi Speed? Nie ta klasa za to brak stanowczy Shivera który ma rownież niska mase, żwawy silnik, mapy zapłonu, sportowe zawiasy i heble oraz miesci sie cenowo. Amen
OdpowiedzZa prawde powiadam wam Aprilia to kupa jeszcze większa niz Ducati.
OdpowiedzWierzymy ci, ufamy ci.
OdpowiedzCena niezla, wygląda fajnie, trzeba będzie zobaczyc i posluchac to na zywo w salonie ;)
OdpowiedzNo kolego z ta Kanią itd to cie poniosło. Chyba ci ktoś bajek naopowiadał. Motorek, ma fajny silnik,cenę, ale poza tym nic specjalnego... Jak już MT03 Pokazało, nie ma wielu motocyklistów chętnych na tego typu motocykle w Polsce. Zauważ, że motocykl jest totalnie niepraktyczny. Nadaje sie tylko do walki w mieście. Do tego zresztą jest stworzony. Fajnie. Tylko ludzie kupują co? DL650, Gs1200 i GS800 i Harleye. Ten motek jest odpowiednikiem kabrioleta V8 z silnikiem benzynowym 5000ccm i dwumiejscowym. Przyjmuje zakłady. W roku 2013 nie sprzeda się go nawet 50 sztuk w Polsce. Wyjdzie może po 2 szt na dealera. Czy to coś zmieni? No może u nas w Warszawie. Dealerzy sprzedadzą po hm.. 4 szt w roku. Z800 jest słabszy, cięższy itd.. ale za to- to kawał pięknego i pełno-gabarytowego motocykla. Z prawdziwą przyjemnością zawitam do jakiegoś dealera na jazdę testową tym motocyklem i dopiszę tu kiedyś moje wrażenia z jazdy. Ps. Cena tego motocykla nie powinna być większa. To inne motocykle tej klasy są zbyt drogie. ;-) Granice przyzwoitości w cenach motocykli już dawno zostały przekroczone.
OdpowiedzCale szczescie ze oprocz polski jeszcze istnieje rynek na motocykle i uwierz lub nie ludzie nie wszedzie maja dylematy typu poszukiwanie motocykla co to i na torze pozamiata, i worek ziemniakow przewiezie, i nie bedzie spalal w ogole paliwa i naprawiac go nie trzeba wcale. Podsumowujac - rynek na motocykle typowo miejskie jest wystarczajaco duzy i MT09 to strzal w dziesiatke - sam chetnie zakupie jesli moj obecny ER6N sie "zuzyje"
OdpowiedzA ja bym jeszcze dodal ze motocykle sportowe juz sie przejadły w Europie. Teraz są w tym segmencie spadki po 90%, doslownie. W biurach Yamaha nie pracuje matoly dlatego woleli pracować nad ulicznym motocyklem dla normalnych ludzi zamiast robic nowa R1 ktorej nikt nie ogarnie i nikt nie kupi.
OdpowiedzCeny motocykli kolego jeszcze nigdy nie były tak niskie jak sa teraz. Nie mówię o wartości nominalnej tylko o relacji ceny do zarobków. Tak jest i w Europie i w Stanach i w Polsce. Na tym polega dramat branżny, że nawet pomimo tego ludzie nie chca ich kupować. Reszta tego o czym piszesz też sie nie zgadza.
OdpowiedzTrzeba sie tym po prostu przejechac. Przygladajac sie tym wynalazkom jak XJ6 i FZ ostatecznie utracilem wiare w to ze Yamaha potrafi zrobic ciekawy motocykl. No ale moze sie myle :)
Odpowiedzartykul zawiera interesujace twierdzenia, np. mt-01 zbyt mocny do jazdy na co dzień...???? jezdzilem tym mastodontem kilka godzin, mial dobre hamulce i zawieszenie, ale silnik???? dychawiczny i ledwo odpychajacy moto od asfaltu, bez wzgledu na temo odkrecania manetki; "silnikowo goruje nad street triplem..." a po czym autor to wnosi - bo na papierze tak wyglada? warto najpierw pomierzyc czasy a street triple jest b. szybki... po zmierzeniu mozna dystkutowac...; "lżejszy niż r6' - watpie szczerze, warto najpierw zwazyc niz podniecac sie danymi na papierze...autor został chyba sowicie wynagrodzony i ugoszczony przez importera - wiecej dystansu...ps. zeby uprzedzic pyatnia u mnie aktualnie w garazu dwie yamahy...:)
OdpowiedzJa też jezdziłem na MT01 i zdanie mam nieco inne. Ten motocykl jest bardzo cięzki i duzy. Teoretycznie wydaje sie ze nie jest szybki, przez pochylona do przodu sylwetke nei czuc przyspieszenia. Z wielkim rozstawem osi MT jest bardzo stabilna, hamuje tez ociezale, ale jak spojrzysz na wskazania predkosciomierza to szybko okaze sie ze jedziesz szybko.
Odpowiedzz mojego punktu widzenia jest b. powolny (mam dwa moto - 150 i 180 koni), za to nie zgodze sie, ze hamuje kiepsko, bo jest wrecz przeciwnie...podsumuowujac - szkoda dobrego zawieszenia i dobrych hamulców na taki kiepski silnik - newet wyglad jest niezly - moze warto byloby tam upchac silnik z hajki .... ;))
Odpowiedzsorki, nie wytrzymałem. jeździsz po torach wyścigowych, czy jesteś mistrzem prostej?
Odpowiedz90% po drogach publicznych - Polska, Niemcy i Włochy - moc JEST wykorzystywana... :) ps. mt-01 jest do doopy bo do dobrego zawieszenia dali beznadziejny silnik
OdpowiedzPowrót Txa - króla katalogów.
OdpowiedzEj, nie nabijaj się, on na prawdę potrzebuje tej mocy :)
OdpowiedzKurcze ten z zbiornik do pokaźnych nie nalezy
OdpowiedzWielkie dzięki za pierwszą recenzję MT-09!! Nie moge się doczekać kiedy ją zobaczę na żywo! Gdybym nie musiał działać z pracą magisterską itd to bym brał udział w konkursie i bym z Wami był ;P!! Pozdrawiam
OdpowiedzNie wyobrazam sobie jak cokolwiek moze byc lepszego silnikowo od Street Tripla, ktory silnikowo jest swietny:) No ale pewnie pojemnosc robi swoje :)
OdpowiedzMoże kiedyś nie wykastrują Trypla i wstawią silnik prosto od Daytony czyli ok 127km. Wtedy myślę że Yamaha nie będzie miała szans : >
OdpowiedzObstawiam, że prędzej wstawią silnik z Tigera, czyli rozwiert z 675 na 800, bo w motocyklu ulicznym lepiej mieć odpręzone 800cc niż wyżyłowne 675. Pytanie ile będzie to wtedy kosztowało?
Odpowiedzto ile właściwie wyniosło spalanie? Piszecie, że małe, ale bez konkretnych danych
OdpowiedzPrzy bardzo, ale to bardzo agresywnej jeździe - 6,2 na 100km. Z doświadczenia wiem, że 750-800 jechane w takich sposób bierze koło 8 litrów. Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że spalanie przy normalnej jeździe wynieść powinno poniżej 5 na 100.
OdpowiedzNie wiem o co chodzi tym którzy czepiaja sie lampy. Zobaczcie zblizenie, ta lampa jest sliczna, bardzo ładny jest zresztą cały motocykl ;)
OdpowiedzTak, to prawda. Na żywo motocykl wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach, choć już na zdjęciach wygląda bardzo dobrze. Lampa które na fotografiach wydaje się nieco wyrwana z kontekstu, na żywo wygląda po prostu naturalnie.
OdpowiedzTak przy okazji. Czy to motocykl tylko dla bardzo doświadczonych kierowców czy też mogą się nim interesować średnio zaawansowani?
Odpowiedztylko czemu u nas zawsze drożej.... w stanach cena sugerowana to 7990 $
OdpowiedzAle za to u nas taniej niz na Wegrzech! I prawdopodobnie bedzie rowniez taniej niz w Niemcowni (choc tego nie sprawdzilem).
OdpowiedzBo w Stanach ich banda złodziei i biurokratów nie wpadła na wprowadzenie VATu?
Odpowiedz