Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeKask kupilem w tamtym roku, pojezdzilem 2 miesiace, i nawet sie cieszylem do momentu kiedy spadł mi z szafiki około 40 cm, i się potłukł, od tego czasu walcze z 5 letnią super gwarancją która jak to w polsce nie działa. Kask wysłany do Niemiec na badania przepadł 2 miesiace temu. Shoei pl jak i salon Modeka tylko przeprasza a, jak rozpocząć sezon?
OdpowiedzWarto zaktualizować podane informacje ponieważ w dniu premiery faktycznie inne szyby niż clear nie były dostępne w europie. Obecnie bez problemu można kupić szybę SPECTRA SILVER, SPECTRA BLUE czy nawet SPECTRA RAINBOW CNS-1. Co do zapięcia. DD czy MICROLOCK. Zastosowany materiał zapięcia microlock to stal chirurgiczna wykonana na poziomie kasków premium. Nie jest to nawet wzmocniony plastik jak w innych kaskach więc skąd taka opinia, że gorszy? Współczuję tym, którzy starają się zapinać zapięcie DD w rekawicach lecz oba są równie bezpieczne przy czym microlock jest wygodniejszy. Co do wentylacji. Tak. Mogłoby być lepiej ale przecież zawsze w parze idzie to z głośnością wewnątrz skorupy a w GT-AIR jest cichutko. Jeśli ktoś życzy sobie bardzo dobrze wentylowany kask ale za to głośny to polecam X-SPIRIT.
OdpowiedzTen kask ma fatalną wentylację, przy jeździe nakedem prawie nie ma różnicy między zamkniętym a otwartym nawiewem. Za owiewką jest dużo lepiej, bo łapie strugi od owiewki. Do tego przy ok. 100 km/h łapie dziwne turbulencje i świsty, które można zniwelować przykładając rękę do brody (też na nakedzie). I do tego blenda ma tendencję do parowania. Niestety nie wiem jak to jest możliwe ale nie mam micro-locka tylko DD ;/ Ogólnie myślałem, że będzie super, a nie wiem czy ogolnie jest lepszy od poprzedniego Schubertha R1 (głośniejszy ale z lepszą wentylacją i bez dziwnych świstów)
OdpowiedzMasz po prostu kask przeznaczony na rynek USA.
OdpowiedzKupiłem ten kachol jak się tylko ukazał i jestem z niego bardzo zadowolony, bardzo wygodny, wentylacja super, pinlock się spisuje i zapięcie również nie kumam czemu DD jest lepszym rozwiązaniem???
OdpowiedzJejku, czy osoba pisząca artykuł jest totalną dyletantką, czy tylko taką udaje? Klasyfikacja tego kasku jest banalna, jest to kask uniwersalny do użytku w sezonie letnim, aby główka się nie przegrzewała. Producent zakłada, że pozostałe jego produkty będą w użyciu w temperaturach do 20-25 stopni, a powyżej zaleca używanie kasku GT-Air. Oczywiście na ekstrawagancje typu zakup kilku kasków SHOEI stać niewielu, ale Polska nie jest jedynym rynkiem, gdzie ten kask jest w ofercie.
OdpowiedzNiech Żmija nie pisze tekstów - proszę .... od pierwszego zdania odechciało mi się ...
Odpowiedzjak nie wiadomo jak klasyfikować? jest dokładnie między xr1100, a qwestem. to typowo miejsko- turystyczny helmet i tyle
Odpowiedzto nie jest żadna recenzja czy test, tylko zwykła oferta sprzedaży. informacje jakbym słuchał gościa w sklepie. zresztą już od dawna zauważyłem, że jejmościanka żmijanka pojawia się tylko wtedy na łamach ścigacza, kiedy chce coś ludziom wcisnąć. żadnych merytorycznych treści od tej pani od dawna tu nie widać.
OdpowiedzChyba masz problemy z rozumieniem tekstu. Ja tu sie dowiedzialem wszystkiego czego chcialem dowiedziec - jak dziala wentylacja, jak to jest wykonane i czy to wogle ma sens. Z tresci wnioskuję ze senstu ten kask raczej nie ma.
Odpowiedzwidzisz, jesteś prosty człowiek i typowy laik w temacie, więc takie gówniane informacje, które zresztą można przeczytać w broszurce reklamowej do ciebie przemawiają. a ja powtórzę, to nie test to typowa gadka handlarza
OdpowiedzSłabo, bardzo słabo. Jak zobaczyłem, że zrobiliście reckę GT-air, to już zacierałem ręce - oj bardzo się zawiodłem. Uważam, że redaktor nie powinien w ogóle umieszczać tej recenzji na portalu. Czytałem o tym kasku na webbikeworld gdzie był bardzo, chwalony i porównany do Schubertha S2, jego naturalnego przeciwnika. A tutaj, nuda i brak merytorycznych informacji pożądanych przez czytelników. Jeżeli chodzi o XR-1100 i Qwesta, to one nie mają blendy, więc nie stanowią moim zdaniem konkurencji dla GT-Air. Skoro dostaliście ten kask do recenzji, to przydałaby się jeszcze jedna, ale tym razem rzetelna recenzja.
OdpowiedzMam ten kask i jest ŚWIETNY!!! Nie zamieniłbym na nic innego, przy 30 stopniowym upale w trasie moja głowa doznała orgazmu, przy przelotowych prędkościach 90-140 (szybciej nie wolno w Polsce :P) czuć wiatr we włosach i bardzo przyjemne chłodzenie głowy! Kaskiem nie rzuca na boki dzięki "spojlerowi". Szyja zrelaksowana, wizjer z pin lockiem nie zaparowal mi nawet w ulewę, blenda jest idealna gdy słońce jest już nisko pod koniec dnia... Ja osobiście jestem ZAKOCHANY! Wizjer można też delikatnie uchylić by wprowadzić dodatkowy przepływ powietrza- nie domyka się przy niedozwolonych prędkościach, jest idealnie! POLECAM WSZYSTKIM!!!
Odpowiedz\" Polecamy również wyjęcie dolnej bródki dzięki czemu szyba w ogóle nie paruje. Warto tutaj wspomnieć, że wizjer wyposażono w antyfoga\" Nie bardzo kminię, czyli paruje nawet z założonym PINLOCKIEM
OdpowiedzKupilem ten kask w promocji w Intermotorsie (te smieszne raty) i uwazam to za duzy blad. Tak, szyba paruje nawet z pinlokiem. NIe jest to biała mgła jak mleko, ale zbierajaca sie woda zamieniająca sie z czasem w wilgosc. Mocno utrudnia to obserwacje.
Odpowiedzpodjedź do salonu, w którym go kupiłeś. Może jest nieszczelny Pinlock i dlatego Ci paruje. Regulacje i serwis kasku masz za darmo
OdpowiedzMoże masz źle zamontowanego pin locka, lub tłustego? Mój sprawdza się IDEALNIE
OdpowiedzDosyć słabe i lakoniczne porównanie. Brakuje wielu istotnych informacji, które potencjalnego zainteresowanego mogłyby zachęcić do zakupu kasku. Brak informacji od autorki (suche dane skopiowane ze strony producenta ) o wykonaniu microlocka ze stali i jego działaniu, o działaniu mechanizmu blendy. Autorka nie odniosła się do EPS w części z blendą jest takiej samej grubości jak w pozostałych miejscach kasku. Brak subiektywnej opinii w kwestiach, które mogą różnić kask od innych produktów tego samego segmentu, lub innego segmentu tej samej marki czyni porównanie kompletnie bezużytecznym. Dodajmy błędy merytoryczne w postaci "zeszłorocznego" qwesta. Jeśli chodzi natomiast o uplasowanie go między innymi kaskami też chyba nie wymaga to wielkiego trudu dedukcyjnego. Jest to kask sportowo turystyczny dla osób ceniących wygodę użytkowania i wyposażenie, bez pociągu do jazdy na profesjonalnych torach ( brak DD).
OdpowiedzSam jestes "spotowo-turystyczny". Jak nie ma DD to w żadnym razie słowo sport paść nie może specjalisto.
OdpowiedzZapewne jakbym napisał motor, a nie motocykl dodał byś kolejną mądralińską uwagę. Napisałem, że kask nie jest do użytku na profesjonalnym torze. Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, że na torach kartingowych w kaskach bez DD można bez problemu jeździć i nikt tego nie kontroluje. Czy jest to sport ? Może i nie. Może to tylko rekreacja, ale sposób jazdy jest zbliżony do sportowego. Podobnie jak maszyny których właściciele są odbiorcami kasku - sportowe/turystyczne bądź sportowo-turystyczne. Ale pewnie i tak nie zrozumiesz :)
OdpowiedzNo pewnie, że niez rozumiem. A w Mistrostwach Polski Motocykli Zabytkowych mozna jeździć nawet w orzechu. A wesołym miasteczku na kartach możesz jeźdić w chińskim badziewiu wogóle bez zapięcia. Ale to już nie jest sport, tylko rekraacja :) Tu nie chodzi o kontrolę tylko 100 % bezpieczeństwa, którego inne zapięcie pozda DD nie daje. Ale jakbyś napisał motor zamiast motocykla to akurat bym zrozumiał, bo sam często mówię motor, a gości poprawiających: mówi się motocykl, uważam za lekko oszołomionych. Sam kiedyś też tak poprawiałem, ale ze 20 lat temu mi przeszło. I tak samo za oszołominych uważam gości którzy tu na forum znęceją sie nad skąd inąd nienajgorzej napisanym materiałem, dorabiając "teorię do brudnych gaci" o niefachowości tekstu. Ale przynajmniej nie odnoszę tego personalnie do Ciebie, jak Ty czynisz to w stosunku do mnie sugerując niezrozumienie.
OdpowiedzOk, zgadzam się co do bezpieczeństwa jakie daje DD. Pisząc o przeznaczeniu kasku i używając słowa sport nie stosuję myślowego skrótu do zawodowych wyścigów. Tak samo jak CBR 1000RR to motocykl sportowy. W takiej mieści się kategorii. Ale nie wystartujesz motocyklem sportowym z salonu w żadnych wyścigach motocyklowych bez szeregu modyfikacji. Co nie zmienia faktu, że motocykl jest w kategorii sportowych. Służy do jazdy z często wysokimi prędkościami zarówno na wprost jak i w zakrętach. To określa pochodzenie wyrazu "sportu" w nazewnictwie produktów przeznaczonych do codziennego użytkowania. Inny przykład:" kombinezon skórzany sportowy 2 częściowy" - > zgrzyt bo w profesjonalnych wyścigach nie dopuszczą Cię w takim do jazdy (popraw mnie jeśli się mylę, bo nie weryfikowałem tego). A jednak nazywa się tak, bo ma sportowy krój i właściwości.
OdpowiedzSprzedawcom Shoei już dziękujemy ;)
Odpowiedz"turystyczny Neotec i zeszłoroczną nowość – uniwersalnego Qwesta o bardzo podobnych właściwościach" Jest odwrotnie :)
OdpowiedzW pierwszych pięciu zdaniach pada 4 razy słowo "kask" nie czytam dalej.
Odpowiedz"turystyczny Neotec i zeszłoroczną nowość – uniwersalnego Qwesta o bardzo podobnych właściwościach" Jest odwrotnie :)
Odpowiedz