Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeTestuje CB500x od kilku dni. Bardzo fajny motocykl, oszczedny, uniwersalny. Moglbym sie nim wybrac dookola Europy, momo tego, ze ci co jezdza na "wyprawy z Warszawy nad Zegrze" do czego potrzebuja min Litra, hejtuja mala Honde najbardziej Mam na koncie jakies 150 tys km na roznych motocyklach i jest to jeden z najfajniejszych sprzetow jaki dosiadalem. Bardziej agresywne opony i mozna ruszac w bezdroza, gdzie zaleta bedzie niska masa. Czysta frajda.
OdpowiedzKolejny smutny motocykl. NC700 przynajmniej jest praktyczna i dobrze wykonana. Honda powinna pomyslec nad konkurentem dla ZZR1400 a nie takie pierdzidla wymyslac
OdpowiedzCóż, gdyby chociaż połowa jeżdżących motocyklistów u nas miała wystarczające umiejętności do dobrego opanowania choćby takiej 500-tki, to można by nawet się zgodzić. Ale ujeżdżanie na wstępie litrówek to ewidentny przerost formy nad treścią. Miałem okazję widywać takich litrowych kozaków na jazdach doszkalających na torach. Wielu szybko nabrało pokory do własnych umiejętności i maszyny. Wracając do rzeczy: 500-tka jest świetnym sprzętem nie tylko dla początkujących, ale również dla tych, którzy cenią sobie w miarę oszczędną i spokojną jazdę. Bez problemu można zejść do 3,5-4 litrów spalania. Ciekawe, na którym "litrze" się to osiągnie. Poza tym "połówka" nie ma złego startu: taka CB500X ma przyspieszenie ok. 5,5-6 sek. do 100-tki czyli niewiele gorzej od najsłabszego Porsche 911 Carrera.
OdpowiedzPrzykre, zę tak wielki koncern z sektorze motocykli sie raczej zwija niż rozwija. Duzo, tanio i nudno - to ich przykra dewiza. kaskę w chinach i indiach to da...
OdpowiedzNo widzisz,... dla ciebie cośnudnego a dla mnie bardzo fajnego na pierwsze poważne moto po zrobieniu prawa jazdy... będę miałfun i się będę z ciebie śmiał że śmigasz na starej zdezelowanej 1000-ce. Jeszcze Cię objadę gdzieś na winklu ;)
OdpowiedzPrzykre, że Polaczki nie mają zielonego pojęcia o tym jak funkcjonują firmy w rynkowych realiach (stąd roszczenia związków zawodowych, każdemu się należy i każdy gówniarz chciałby od razu pierwszą pensję przynajmniej 4k). Honda jest w czubie MotoGP, SBK, MX, Enduro i liczy się w każdej poważnej dziedzinie sportów motorowych, robi nawet odrzutowce. Tyle że takie pustaki jak ty nie rozumieją, że trzeba wyprodukować i sprzedać miliony motocykli, nawet nudnych i mniejszych, aby to wszystko sfinansować.
Odpowiedzjak nauczysz sie szczeniaku czytac ze zrozumieniem to wróć i przeproś
OdpowiedzZaraz po tym jak nauczysz się pisać bez błędów.
Odpowiedzsadze, ze piszac ten komentarz zakrztusiles sie zjadanym gownem, wiec nie bede przeszkadzal...
Odpowiedz"txa" - przecież ta ksywa jest uznanym synonimem produkcji bełkotu i trolowania...
Odpowiedzjak juz przełkniesz, to umyj zęby i idź pucować Jubilata...
OdpowiedzChciałbyś trolu mieć takie (i tyle) Jubilaty jak ja... ;)
Odpowiedzżaden z czytających nie skorzysta z propozycji - pęknięcie odbytu zostawiamy takim jak ty...
OdpowiedzNie każdy preferuje ostre sprzęty,szczególnie przy braku w Polsce autostrad. A cb 500 nie jest taki smutny-proponuję się przejechać.
Odpowiedzczekam na kawasaki z 300- na moje potrzeby będzie idealny
OdpowiedzNa którym zdjęciu widać światła przeciwmgłowe tak często widywane na większych turystykach?
OdpowiedzCzytajta uważnie: W katalogu akcesoriów możecie znaleźć wszystko, co przyda się zarówno w codziennej walce z korkami, jak również w dalszych podróżach (wliczając w to szpanerskie światła przeciwmgłowe tak często widywane na większych turystykach). Upałek przygrzewa, wiemy...:/
OdpowiedzWszystko pięknie. Ale jaki jest sens kupować CB500X, jeśli dokładając 900zł mamy NC700X który też ma 35kW wyższy o 17 Nm moment obrotowy dostępny od 4750 a nie jak w cb od 7000 tys. obr., wygląda praktycznie tak samo, pali tyle samo i ma poręczny schowek w miejscu baku, i napewno będzie o wiele bardziej elastyczniejszy (chyba, że się mylę?)? Po co honda wprowadza praktycznie dwa identyczne motocykle? Rozumiem jakby CB kosztowała 20 tys. zł, to była by to rozsądna propozycja w stosunku do NC, a tak, nie widzę sensu kupowania CB500X.
OdpowiedzNo, jest 20 kg lżejsza. Ale fakt - 500 i 700 są bardzo podobne
Odpowiedzsensu nie ma żadnego - można kupić uzywany cb 500 lub cbf 500 (a moze nawet zaszalec i jakas 600 ;)) i zrobic na nowo zawias z przodu i tylu - bedzie lepiej jezdzil niz ten, przy czym nie musi to byc ohlins....zaoszczedzone - niemałe - pieniadze inwestujemy w wyjazd po europie...przeciwskazanie - ktos kto lub przyszpanowac, ze ma nowy z salonu, nie kupi cebulki,cbf 500, starego bandita czy fazera 600....
Odpowiedza sprawdziłeś jak tankuje się paliwo do nc gdy masz bagaże w miejscu pasażera
OdpowiedzWkurza mnie, że konstruktorzy zapominają o tym, że istnieje coś takiego jak rozmiar 19 na przód. Kompromis między asfaltem (17) i terenem (21). Podobnie jest w nc700x. Pytam gdzie tu adventure?
OdpowiedzZ dużą uwagą przeczytałem ten tekst, głównie dlatego, iż 3 tygodnie temu miałem ten sprzęt do testów na pół dnia, podczas gdy mój Bandit stał w serwisie. Zgadzam się z Lovtzą w 80%. Jedyne, co poddaję w wątpliwość to zawieszenie tej małej Hondy. Wg mnie jest beznadziejne, czuje się na rękach i kręgosłupie każdą dziurę, każdy garb, po prostu koszmar. Dużo lepiej jeździło mi się Hondą NC700X, tam zawieszenie było klasa. Może po prostu w Katowicach mamy gorsze drogi, niż tam gdzie śmigał Lovtza (-;
Odpowiedz