Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeNo jeśli ktoś uważa, że do takiej jazdy trzeba " konkretnie ogarniać motocykl" to lepiej żeby się przesiadł na hulajnogę. Umiejętność skręcania motocyklem to podstawa czynność i nie widzę na tym filmiku jakichś czarów. Gość jedzie i tyle. A że skarpy blisko drogi to tylko nadaje smaczku. Na pewno widoki zapierają dech w piersiach, ale jak zwykle scigacz robi z igly widly. "Konkretnie ogarniać motocykl" hehehe dobre...
Odpowiedz"w pełni korzystać z dobrodziejstw alpejskiej infrastruktury drogowej" trzeba ogarniac motocykl, Boczo zapewne miał na myśli dynamiczną sportową jazdę...
Odpowiedz*aby
OdpowiedzByliśmy zaraz po tegorocznym GaPa, Stelvio jest bardziej ekstremalna technicznie, nie da się polatać po zakrętach płynnie - zbyt duże kąty zakrętów i nawroty, Sella, Gavia, Gardena są bardziej łagodne i pozwalają na płynniejszy przejazd. Zdecydowanie można polecić, zamknąłem opony na nich mimo 3 pełnych kufrów.
OdpowiedzByłem, jest pięknie, tylko my mieliśmy deszcz i mgłę co powodowało niezłe wrażenia, na metr od ciebie tylko kamień i skarpa na 2000 m, Polecam. Lepsza przełęcz moim zdaniem niż Stelvio.
OdpowiedzOczywiscie ze lepsza bo o wiele mniej komercyjna i napchana motocykami. Na Stelvio kazdy chce wbić, jest tłok. Ale w tym roku wprowadzili opłaty za wjazd, wiec może będzie spokojniej ;)
OdpowiedzBzdura, niema żadnych opłat, byłem na Passo di Stelvio w sobotę tydzień temu i nie było żadnych zmian w kwestii wjazdu.
OdpowiedzJeden bład i nie żyjesz... fajne miejsce.
Odpowiedz