Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeScigacz o tym nie wspominal ale silnik mt-09 ma miec tez wykorbienia co 90º jak w R1 od 2009r
OdpowiedzO krynico wiedzy matematycznej. Trzycylindrowy silnik z wykorbieniami co 90%? Chyba nie uważałeś w podstawówce na matmie. Zostawiam ci temat do przemyśleń na matematykę w gimnazjum.
Odpowiedzi krol street triple pokonany. cena i masa ta sama, ale yam wiekszy moment z dolu i kontrola trakcji. ze licznik lipnie wyglada? z nowych nie okraglych lamp trumpeta tez kazdy na poczatku sie smial....
Odpowiedznie jezdziles a juz wiesz - street ma genialny zawias i hamulce, zwlaszcza w wersji r - perfekcyjna maszyna; trzeba bedzie pojezdzic na yamaszce chociaz pare godzin i wtedy mozna bedzie powiedziec
OdpowiedzTriumphy nie chcą odpalać. A jak już odpalą to wybuchają. A jak odpali i nie wybuchnie, to przynajmniej sie zatrze. O korozji nie wspomnę.
OdpowiedzA ty Triumpha to kiedyś widziałeś z daleka , jak przejeżdżał przez wioskę?
Odpowiedzten element nad lampą przednią to jakaś porażka golas to golas silnik na wierzchu ale czemu zaraz kable od licznika i śrubki? zajdzie to muszkami i innym syfem kto to domyje...te zakamarki ,chyba ze nowa forma lansu na brudne miejskie moto....kawa z800 gsr750 mają ładniejszą "kokpito-lampe"
OdpowiedzW mieście nie ma much;))) Aż się prosi jakaś nakładka, ale nie szybka, ale odwrotny kokpit. Może być ze znaczkiem jak w rolls-royce, albo tiger.
Odpowiedzno zgodzę się z Tobą, jest to totalna kiszka. chyba że yamaha ma już w ofercie szybkę, którą możesz dokupić za jedyne... :D
OdpowiedzWyglada jak chinczyk...
OdpowiedzZastanawia mnie fakt, że ze strony Yamahy zniknął już MT-03, który chyba raczej nie stanowiłby konkurencji dla tego modelu, którego byłby mniejszym, tańszym bratem, został natomiast słabszy, cięższy, droższy i o podobnej pojemności FZ8...
OdpowiedzWłaśnie nie byłaby. MT-03 w cenniku (niemieckim) jest _droższa_ od MT-09 bez ABSu. Kto chce dzisiaj singla kupi Duke'a 690.
Odpowiedznie zawsze :)
OdpowiedzDziwny motocykl. Dlaczego nazwali go MT? przecież z tą seria ma niewiele wspólnego. Tył wygląda bardzo zgrabnie ale przód wydaje się nie do końca dopracowany, ta obła rama w kolorze srebrnym nie pasuje do ostrych kształtów motocykla, a przednia lampa, no cóż mogli się postarać bardziej, chociażby wsadzić tą z FZ1 która moim zdaniem pasowałaby znacznie lepiej. No ale masa motocykla i parametry na papierze wyglądają imponująco, ciekawe jak charakterystyka silnika, w końcu to zupełnie nowa konstrukcja. No i cena wydaje się bardzo atrakcyjna, chyba oznacza to koniec serii FZ8, która nie zawojowała rynku. Ale generalnie jest nieźle, fajnie ze Yamaha po wielu latach pokazała prawdziwą nowość, i czekam na testy.
Odpowiedzu nas MT-09, w stanach FZ-09 - wiec kto to wie :)
OdpowiedzO super, najciekawsza moim zdaniem seria motocykli od Yamahy powiększa się o nowy model:)
OdpowiedzFajna kontynuacja serii MT.Każdy z nich jest inny ale każdy ma to coś.
OdpowiedzPrzy nim waga z800 to jakis zart. Nareszcie Yamaha dala wysw. Biegow i wezszy bak, szkoda tylio ze taki skromny pojemnosciowo.. Sam kokpit nie w osi motocykla, ciekawe jak w praktyce sie bedzie spisywal. Dobrze ze wachacza z Gsr-a 750 nie zerzneli. Tylna lampa tez troche dziwna, kuerunki w kloszu? W ktorym miejscu? Swoja droga troche ta z Kawy zx10r 2012 przypomina...
OdpowiedzJaka tam nowatorska konstrukcja. XS 850 ktoś pamięta? Miała 3 w rzędzie i ok 80KM.
OdpowiedzChyba jednak widelec USD ;p
OdpowiedzTroche dziwna sobie konkurencje z Fz8 zrobili. Ale ciesze sie bo to powiew swiezosci. Pewnie ride by wire dopracuja lepiej jak w Brutale 800.
OdpowiedzA jezdziles Brutalem?
OdpowiedzTak, zaraz po premierze B800. Co prawda jedynie godzine bo na tyle udostepniaja motocykl do testow i to akurat mnie wkurzalo, opozniona reakcja na otwarcie manetki.
OdpowiedzZ wyglądu taki se, na filmie nic nie widać oprócz lampy, bo nie ma co oglądać. Z800 bardziej konkretny.
OdpowiedzCiekaw jestem jak wypada w porównaniu z oryginałem (speed triplem).
OdpowiedzJestem trochę zawiedziony. Liczyłem na reaktywację serii RD i stopniowy powrót do dwusuwowych silników. Ale przynajmniej są 3 cylindry :)
Odpowiedz