Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo ciekawa politykę ma diler z Myślenic. Otóż podjechałem kiedyś tam motocyklem i byłem zainteresowany pewnym modelem. Stał tam egzemplarz testowy. Niestety nie dało się bo mój motocykl był za mało warty żeby można było go zostawić wraz z dokumentami...
OdpowiedzU nas głównie sprzedają się szlifierki, a jednocylindrówki? Eeee to dla mięczaków. A szkoda, bo takie maszyny zazwyczaj są bardziej uniwersalne. Sam jeżdzę XT 600, sprzęt jest super, wjedzie praktycznie tam gdzie rower MTB wjedzie, nie ogranicza asfalt. Wiadomo, to nie hard enduro, ale da się ;) Poza tym koszty eksploatacji śmiesznie niskie:)
Odpowiedza jak się ma TRka Strada/Terra do Pegaso Strada/Trail?
OdpowiedzCiezko powiedziec, szczegolnie ze Aprilia juz nie produkuje Pegaso. Ale pewnie sa porownywalne tylko ze Aprilia to rozpafajaxy sie badziew.
OdpowiedzSkąd taka opinia, możesz uzasadnić?
OdpowiedzBo mialem nawet dwie..
OdpowiedzMożesz mi napisać jakie były problemy z tym motocyklem? pawelw1985@gmail.com
OdpowiedzFajna zabawka i co ważne nie jet taka oklepana jak japońszczyzna.
OdpowiedzWydaje mi się, że motocykle typu enduro ciagle sa u nas niedoceniane jako pojazdy do jazdy miejskiej. To dziwne bo jednocylindrowce maja chyba najlepsza dynamike jesli chodzi o start od 0 - 50km/h , a w miescie to sie przeciez liczy.
Odpowiedz