Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeHondy sie nie podobają bo tu wszyscy w kraju jeżdzą R-Jedynkami ! :)
Odpowiedzchyba śnisz wole Cbr w wersji repsol od pierwszego spojrzenia zakochałem się w niej
OdpowiedzJeżeli można coś zasugerować, to czytając artykuł przypomniało mi się chronologiczne zestawienie 900 RR. Może teraz przyszedł czas na opisanie w analogiczny sposób jak to było z 600RR :) Mógłby powstać świetny tekst pomocny tym, którzy nie mają na tyle dużo "drobnych", żeby pozwolić sobie na nówki z salonu :P
OdpowiedzO co chodzi z tym bajecznym skręcaniem? Jak się ustawi inaczej lagi to się bajecznie skręca?
OdpowiedzHonda się nie popisała. Żadnych rewolucji. Do dziś brak wyświetlacza biegów (Na co komu wskaźnik paliwa? Co to turystyk?) Za tyle monet wolał bym nowe 636 które jest lepiej wyposażone niż rr-a.
OdpowiedzWidzialem to na zywo i dla mnie ten moto jest tamdetny. Za ta kase to mogli sie troche bardziej postarac. Jezdzi dobrze ale wyglada bardziej plastikowo niz klasyczny "plastik". Na tor ok, do miasta bez sensu.
OdpowiedzOddam nerkę za taką nową CBR-kę....
OdpowiedzW Mistrzostwach Świta to może i dominuje. Bo w Mistrzostwach Świata Supersport to chyba raczej Kawasaki rozdaje karty.
OdpowiedzChyba raczej Turek i Anglik a nie Kawasaki- przecież samo nie jedzie.
OdpowiedzArtykuł nie jest o narodowościach tylko o motocyklu, a koledze zapewne chodziło o klasyfikacje konstruktorów.
Odpowiedzna 37 widać.
OdpowiedzPamiętam jak wprowadzili odświeżoną CBRkę w 2003 roku, przypominała wówczas maszynę z Motogp czyli RC211V, potem ją delikatnie odświeżyli i wyraźnie było czuć że idą w dobrym kierunku... niestety kolejna odsłona maszyny w 2007 wyglądała słabo, a obecny model to jakiś żart. Oczywiście jeżeli chodzi o zasługi na torze to podejrzewam że jest to najbardziej utytułowany motocykl klasy Supersport, ale mogli chociaż zrobić coś naprawdę seksownego z wyglądu i wtedy byłby to totalny hicior.
OdpowiedzHAhaha My ją już dawno przetestowaliśmy na torze stary Kisielin
OdpowiedzTak, dodatkowo zrobiłeś na niej pierwszy kilometr , jako pierwszy w Polsce - a dokładnie 4 kwietnia 2013 roku. Byłem przy tym :)
OdpowiedzW dzisiejszych czasach producenci prześcigają sie nie tylko w osiągach moto ale też " kto zrobi brzydszy motocykl". Na drodze wygląd ma znaczenie.
OdpowiedzWersja Repsol jest w opcji z ABS?
OdpowiedzPrzecież na zdjęciach widać, że ma...
OdpowiedzWłaśnie widzę, że ma, a na stronie Hondy wersja z ABS jest dostępna tylko w kolorze czerwonym
Odpowiedzhehe, ciekawe na ktorym widac ze ma, poza tym nie slyszalem jeszcze zeby CBRki mialy ABSy.
OdpowiedzNo chyba, że widzisz dużą różnice pomiędzy ABS a C-ABS inżynierze-ekspercie
Odpowiedz