Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeo czym Wy piszecie? bo chyba nie o cbr500r. mam ten motocykl z '15 i po pierwsze ma 2 cylindry a nie 4, 0-100 w około 6sek, a v-max to 188kmh (ja tyle jechałem, kumpel ma cbr500r z 17r i wycisnął dokładnie tyle samo). Ogólnie polecam motocykl moim zdaniem jest ok, kupilem 2latka za 15tysi w stanie idealnym i z przebiegiem 8k. faktycznie to nie supersport, powiedzial bym ze to bardziej miejski-sport :D jest żwawy i do miasta nadaje sie idealnie, mój pali 4-6litrów, 4 przy normalnej jezdzie, 6 przy pałowaniu. co do stopki to chyba chodzi o to ze przy jej rozkladaniu zachacza sie nogą o podnóżek, ale da sie tego uniknąć rozkładając stopkę palcami nogi, a nie piętą. z moich odczuć - idealny na pierwszy motocykl, albo dla osób z kat. A2, jednak pomimo ze bardzo lubie swoją pięćsetkę - gdybym jeszcze raz stanął przed wyborem co kupić jako drugi motocykl (bo wczesniej mialem cbr125) - wybrał bym raczej cbr600. Przyznam, że przyzwyczaiłem się do tych 48KM i trochę brakuje mi mocy. OPISUJE PONIŻEJ WERSJĘ Z 15r, czyli przedostatnią. Plusy: -liniowe oddawanie mocy, duża elastyczność -spalanie (4 litry przy normalnej jezdzie, moj rekord to 3.5 litra w trasie) -wygodna pozycja, oraz kanapa. -czytelne zegary -dobre opony (dunlop d222) -świetne hamulce, ABS Minusy: -Komin. Ten wydech poprostu nie brzmi. Szkoda, muszę wydac około 1500zł na jakiś fajny tlumik bo seryjny jest poprostu bezpłciowy. -Drugi minus to tylny błotnik i mocowanie rejestracji. psuje wygląd, więc rownież wypada wymienić, ale problem jest taki, że trzeba dokupić cały plastik który idzie do okoła lampy stopu, oraz wchodzi pod zadupek, a to kolejny koszt. tu mówie o wersji z 13-15r bo 16-18r ma to inaczej rozwiązane, lepiej. -brak wskaźnika zapiętego biegu. Mi ogólnie zdaza się pomylić 5 z 6, czasem jak jadę na szóstce, próbuje wbić siódemkę której nie ma ;) wskaznik biegu rozwiązał by ten problem. -brak kontrolki temperatury silnika. jest tylko kontrolka informująca o przegrzaniu silnika, ale jako takiego wskazania czy silnik sie rozgrzał czy jest zimny - nie ma -komputer pokładowy ma funkcję automatycznego zerowania licznika po tankowaniu, czyli mierzy dystans i srednie spalanie od tankowania do tankowania. to by było fajne gdyby nie to, że nie działa poprawnie. już mowie o co chodzi. tankuje do pelna, jezdze az w pewnym momencie zapala sie kontrolka rezerwy paliwa. jade na stację i w drodze na stację kontrolka rezerwy przestaje sie palić, pokazuje ze mam 1 kreskę paliwa i komputer myśli ze zatankowalem wiec zeruje licznik. po chwili znowu zapala sie rezerwa a po kolejnych kilku kilometrach znowu ze jest 1 kreska. dojezdzam na stacje i w koncu nie wiem ile przejechałem od tankowania bo licznik zdążył się wyzerować 3 razy. chodzi o to, ze pływak widocznie na wybojach daje fałszywy odczyt i komputer mysli ze tankowalem i zeruje licznik. OPCJĘ AUTOMATYCZNEGO ZEROWANIA DA SIE WYŁĄCZYĆ. -kanapa kierowcy jest długa i wygodna, ale to że jest długa powoduje ze po założeniu kombinezonu, slizgam się w przód i w tył podczas hamowania i przyspieszania. to jednoczesnie minus i plus, bo dlugosc kanapy pozwala dostosowac pozycję, na bardziej wyprostowaną miejską, lub bardziej leżącą sportową.
OdpowiedzCo dokładnie znaczy "Plusy ujemne" xD ? o.O
OdpowiedzTo cytat z klasyka :) http://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
OdpowiedzKTM Duke 390 19900 pln a Honda chce 25900?? Życzę powodzenia
OdpowiedzTylko ze KTM jest robiony w Indiach, powodzenia z KTM'em;)
OdpowiedzO jaki kąt są przesunięte czopy?
OdpowiedzCo dokładnie oznacza "nieprzemyślana konstrukcja bocznej podstawki"? Niestabilna, ciężko rozłożyć, czy jak?
OdpowiedzZa drogo. Porównajcie to z cenami tanich i spokojnych 600-tek (CBF,ER,XJ,Bandit). Tam klamki da się regulować, przełączniki wyglądają jak przełączniki, itd. I te motocykle są minimalnie droższe. A ER dodatkowo waży tyle samo co tam 500-tka.
OdpowiedzJako że jestem jeszcze laikiem w temacie motocykli, prosiłbym o wyjaśnienie mi jednej kwestii. Jakim cudem Ninja 300, która ma zarówno mniej km i mniejszą pojemność, osiąga większą prędkość maksymalną w porównaniu do CBR 500r? Czytałem, że Kawa rozpędza się do ok. 190 km/h podczas gdy Honda osiąga "tylko" 160 km/h.. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)
Odpowiedzpo perwsze kawasaki nerozpedza siie do 190 km/h https://www.youtube.com/watch?v=23tl-iP6KD4 tu masz filmik test motogenu licznik 186 km/h gps czyli ta bardziej realna predkosc rzeczywista to 176 km/h a skad wyczasłes ze cbr 500 r osiaga 160 km/h ? jesli tak podaja woficjalnych danych technicznych to zasluga przelozenia dostosowana byc moze do tej calej kategori a2 oprzepisach tej kategori i innych niiemam zielonego pojecia bo sie bzdorami niezajmuje abstrahujac od tego honda cbr 500 r ma 48 km wedlug producenta i mase 194 kg co z 80 kg kierowca daje 175 km/tone a kawa ma 39 km 175 kg co daje okolo 155 km/tone obydwa motocykle maja zblizona aerodynamike i powierzchnie czolowa prawdopodobnie wiec przy zastosowaniu odpowiedniej zebatki w cbr 500 r powinnaa byla osiagnac predkosc o jakies 5% wyzsza od ninji czyli okolo 182 km/h jak i przyspieszenie o okolo 10% tzn jeszcze zalezy co do przyspieszenia jak obydwa motocykle "trzymaja szczyt " i jak sa dobrane przelozenia pod ten szczyt ale z samych danych to powinno tak wygaldac ta ninja 300 ma osiagi mniej wiecej jak gs500 stary ta cbr 500 r powinna miec o 5-10% lepsze rpzyspieszenie chyba ze ma zadługie rpzleozenia i szczytujaca moc a kawa ma szeroki plaski szczyt dorbze dobrane rplozenia co do vmaxa cbr 500 r powinna byc okolo 5% szybsza a napewno niewolniejsza jeszcze zalezy co hamownia wypluje wzgledem tej kawy cbr 500 r ma zarowno wiecej km/tone o 10% jak i wyzsza moc bezwzgledna co przy zblizoenj aerodynamice powinno jej dac nieznaczna przewage .
OdpowiedzNajdłuższe zdanie jakie kiedykolwiek w życiu przeczytałem i ładu i składu doszukać sie w nim nie da.
Odpowiedzwidac ze niejestes w temacie to co sie dziwisz?:)ład i skład jest tylko trzeba sie troche znac tak to juz jest ze jak ktos niewie o co chodzi to sie dop....a do nieistotnych bzdor typu gramatyka i h.i wie co jeszcze jak ci niepasuje temat to idz na forum jezyka polskiego tam znajdziesz moze zrozumienie
Odpowiedzmysle ze to kwesita przelozenia napedu(predkosc kosztem przyspieszenia) i roznicy masy.
Odpowiedzczy przyspieszenia to zalezy od wykresu mocy napewno polepsza sie zawsze wkazdym wyapdku elastycznosc do pewnych obrotow ale przyspieszenie maxymalne niekoniecznie jesli motocykl ma bardzo szeroki szczyt mocy .
OdpowiedzTak jak piszesz, a do tego silnik Kawy kręci się wyżej. Czerwone pole od 12500 kontra 8800 w Hondzie, a to też ma wpływ na to, jak szybko może obracać się tylne koło. Matematycznie licząc, na szóstym biegu Kawa ma na kole maksymalnie 0,126 Nm/kg (przełożenie całkowite 1,2007), a Honda 0,111 Nm/kg (przełożenie 0,7118) i taką niewielką przewagę Kawa utrzymuje na każdym biegu. Za masę przyjąłem masę motocykla gotowego do drogi + jeździec 84kg. Teoretyczne prędkości maksymalne (zero poślizgu tylnego koła, wystarczająca moc itp.) Kawa 186km/h - Honda 179km/h. Oczywiście to teoria, która wynika tylko i wyłącznie z analizy kilku wybranych danych technicznych i nie daje pełnego obrazu motocykla jako całości. Najlepszy byłby test porównawczy, razem z KTM 390, na co niecierpliwie czekam.
Odpowiedzmyslisz sie :P przewaga tu jest na korzysc hondy cbr 500 r z kierowca 80 kg ma 175 km/tone a kawa 160 maxymalnie predkosc obrotowa niema zadnego znaczenia 48 km to 48 km niewazne czy przy 12500 czy przy 5000 jedyna roznice moze zrobic aerodynamika tzn zalozylem ze w obdywu motocyklach przelozenia sa dobrane idealnie pod katem zarowna vmax jak i przyspeiszenia wjednym i drugim czyli np kawa trzyma szczyt mocy bo wlasnie ogaldalem wykres w zakresie 10-12 tys obrotow staly prawie w okolicy tych 39 km to kazdy bieg tak dobrany zeby po wkreceniu na 12 tys na nastepnym orbtoy zaczynaly sie od 10 tys wykresu hondy niewidzialem jesli niema plaskiego szczytu tylko ciagle moc rosnie to daje sie max krotkie biegi tak zeby na kazdym obroty spadaly o max 500 obr/min i wcelu osiagniecia jak najwyzszej predkosci daje sie och heh z 10 wowczas bedzie wykorzystywac wykres mocy najlepiej tyle ze dojda starty na zmianach w dziesiatych sekundy przez wiecej zmian .
OdpowiedzDokładnie. Prędkość obrotowa i przełożenia skrzyni biegów. Pewnie właśnie z niższej prędkości obrotowej wychodzi niskie spalanie.
OdpowiedzNa spalanie ma wpływ kilka czynników. Żeby spalić jak najmniej, trzeba jechać z taką prędkością, przy której drogi ubywa w miarę szybko, ale opory powietrza nie są jeszcze zbyt wygórowane. Na ile pamiętam, jest to w okolicach 80-90 km/h. Większy opór, to większa moc potrzebna na jego pokonanie, a to oznacza większe zużycie paliwa. Mając wybraną prędkość, trzeba utrzymywać ją na jak najniższych obrotach silnika (ale bez przeciążania go). Małe obroty, to mało cykli pracy na jednostkę czasu, a to daje niskie tempo zużycia paliwa. W teorii, Kawa potrzebowałaby do utrzymania 80 km/h 6000 obr/min, a Honda 4400 (tak wynika z przełożeń), ale w praktyce będą to nieznacznie wyższe wartości (uślizg tylnego koła, sposób oddawania mocy w zależności od obrotów). Temat jest bardziej złożony, tutaj podałem podstawy. Dobór przełożeń to osobna i równie ważna kwestia, akurat w Kawie są dobrane bardzo sprytnie. Nowa CB500 ma przełożenia łudząco podobne do CBF600.
OdpowiedzA może ktoś pokusiłby sie o test porównawczy trzech nacked'ów ze stajni Hondy: CB500F, CBF 600 i XC 700C pod kątem "pierwszego motocykla". Kazdy z tych modeli w osobnych testach zawsze był polecany jako motocykl dla początkujacych. Jesli tak jest to pytanie dlaczego Honda ma w swojej ofercie modele nastawione na tego samego - poczatkujacego - klienta. Myślę, ze warto by było usłyszeć opinie fachowca na temat wad i zalet każdego z tych motocykli z punktu widzenia początkującego motocyklisty
Odpowiedzto ze kazdy z nich w osobnych testach zawsze polecany byl jako motocykl dla poczatkujacych nieznaczy ze ktorys znich niejest "rekomendowany " dla doswiadczonych . cbf jest najszybsza ma okolo 260 km/tone z kierowca cbf okolo 180 bo wtestach na hamowni cisnela jakes 51 km a nie 57 jak podaje producent xc 700 jest najmniej dynamiczna ma okolo 165 km/tone ale tak wolalbym ja od starej cb 500 f moc max osiga przy nizszych obrotach 6250 a cbf przy 9000 , cbf pod wzgledem osiagow to inna liga po co chcesz tak test niewystarczy wydedukowac ztych osobnych co i jak osobisce poczatkujacemu motocykliscie polecilbym kazdy z nich i niech sobie sam wybiera proste .
OdpowiedzCzłowieku, przeczytaj jakąś książkę albo chociaż gazetę i zobacz w jaki sposób buduje się zdania. Tego słownego chaosu nie da się przyswoić.
Odpowiedzwłasnie odwiedzilem forum hondy cb 500 gdzie wiara wklejala wykresy mocy swoich cb i faktycznie sa wersje 57-58 konne pytanie czemu gazeta motocykl w danych tech w tescie podala wersje 57 km a na wykresie bylo 50 na silniku ? wprowadzaja ludzi w blad niepodajac konkretnie jakie wersje testuja ,co za ludzie .
Odpowiedzzreszta rekomendowany co ja pisze mozesz jezdzic na mtoocykalch 100 lat i najlepiej po tym czasie wdanej chwili ci bedzie pasowal np cb 500 stary gdzie ty zyjesz odejdz od tych stereotypow ktpory dla poczatkujacych bo to ty sam muissz wyczuc ktora specyfikacja wykresu mocy ergonomi serwisu spalana itd pasuje i niesluchaj dziadow ze na tym se zabijasz bo ma 2.5 km wiecej a tamten ma tak zjepane heble ze tez sie zabijesz sprawa ejst prosta ma zjepane heble to albo je sobe modernizujesz albo dostosowujesz jazde do hebli proste .
Odpowiedzbardzo fajny sprzęt : niiezuy zestaw hamulcowy ,zawieszenie ,z tego co autor pisze ładny przebieg mocy dobra ochrona przed wiatrem małe luzy w przenieseniu napedu, ładnie pracujaca skrzynia ,niskie spalanie z tego wynika ze poprawiono wszystko o iles procent wzgledem starej cb 500 poza moca jak widac nie to bylo zamierzeniem konstruktorow . natomiast niedokonca jestem przekonany czy dokladnie ta sama specyfikacja silnika w kazdej z wersji w tej cb to dobre posuniecie i w nakedzie i w tej owiewkowej wersji i chyba jeszcze jedna jest wersja albo tylko 2 niepamietam róznica miedzy tym wersjami to tylko obudowy osiagi pozostana na tym samym poziomie z punktu widzenia producenta i kat a2 ma to jakis sens oczywiscie i dla duzej ilosci klientow ktorzy niedbaja o to czy wersja naked ma 5km mniej czy wiecej wzgledem obudowanej dla nich wazniejsza jest cala ta reszta zalet ktora producent niewatpliwie zaserwowal ok, jednak dla takich malkontentow jak ja fajnie jednak by bylo gdyby moc tej wersji z owiewkami byla o 15-20% wyzsza w granicach 56-58 km (tyle miala teoretycznie stara wersja wedlug producenta pomiary na hamowni jednak wykazywaly równe ok .50 km te stare cb nigdy nieosiagaly mocy w wersjach rzekomo odblokowanych podawanych przez producenta czyli 58 km na wale przynajmniej tak wynika z testow i pomiarow na hamowni ktore czytalem ) dla mnie jako jednostki fajnie by bylo gdyby naked mial te 48 km jak ma a wersja obudowana ok. 60 km to byly by optymalne wartosci dla mnie.
Odpowiedz25 tys to wcale nie jest tanio, szczegolnie dla mlodych motocyklistow. Lovtza czy moglbys napisac jak chodzi klamka sprzegla? Czy lekko jak w cbf 125, czy raczej do wciskania potrzebujesz uzyc wiekszej sily?
OdpowiedzWszystko chodzi bardzo lekko, nie było specjalnie dużej siły koniecznej do wysprzęglenia.
OdpowiedzLovtza, a dlaczego jak maja 125, 250, teraz 500, 600 i 1000 nie zrobia 750 jak gsxr? (zamiast tego pincet cc) ;]
OdpowiedzMimo wszystko wydaje się, że troche ciężka. 180 kg na sucho, to 200 "na mokro". Inna sprawa jak czuć te kilogramy.
OdpowiedzWagi nie czuć, motocyklem jeździ się o wiele lżej niż swego czasu CB500 z lat 90-tych. A waga nie mogłaby być niższa, bo motocykl nie spełniałby kryteriów kategorii A2 jeśli chodzi o stosunek mocy do masy. Japończycy na prawdę mają głowę na karku ;)
OdpowiedzLovtza tak się zastanawiam jaki na prawdę jest koszt wyprodukowania takiego motocykla.Może skusisz się kiedyś na przeprowadzenie takiej kalkulacji.Nie czarujmy się nowa połówka Hondy nie jest zbyt atrakcyjna pod względem osiągów dla starego motocyklisty a pod względem ceny dla młodego.Patrzeć na spalanie również nie można bo zanim się ,,spłaci'' w rękach młodego motocyklisty to już dawno jej nie będzie.Czy producentom motocykli nie opłacało by się nieco zjechać z zysku aby przyciągnąć więcej klientów którzy w przyszłości będą kupowali poważniejsze więc i droższe maszyny.Fakt cena CBRki nie wygląda źle w porównaniu z konkurencją ale i tak jeśli starsi motocykliści (wiekiem) będą mieli wybór 500ccm za 26tys i mocniejszą 600ccm używaną w doskonałym stanie to myślę że postawią na tą drugą..
OdpowiedzMyślę, że przy obecnej sytuacji na rynku, gdyby te motocykle mogłyby być tańsze - to by były. Myślę też, że nie warto oceniać sensu istnienia takiego motocykla (jego konfiguracji, mocy, ceny, itd.) przez pryzmat naszych realiów i naszych zarobków. W Hiszpanii, Niemczech i we Włoszech te Hondy będą sprzedawały się świetnie, choć oni mają jeszcze większe rynki motocykli używanych niż my. Trudno też powiedzieć żeby Włosi lub Hiszpanie nie znali się na motocyklach... BTW, kosztów wyprodukowania motocykla nie poda żaden producent...:)
Odpowiedz...ciekawe, czy tzw. wiodący producenci nie zdecydują się na manewr podobny do rynku dużego AGD. Chodzi mi o równoległą produkcję wersji modeli na rynek "Estern Europe". Chodzi o to, że różnego rodzaju kuchenki czy lodówki w naszych sklepach w porównaniu z niemieckimi różnią się (w niektórych przypadkach) tylko malowaniem, symbolem i... ceną. Kolega zapytał o koszty produkcji. Nie mają one większego znaczenia w przełożeniu na cenę. Cena zależy od odpowiedniego typoszeregu w ofercie producenta oraz od tego w jakich cenach podobne produkty oferuje konkurencja. W odniesieniu do kosztów produkcji, dany model jest produkowany tak długo, jak można go sprzedawać po cenie wyższej od kosztów produkcji (i w tym miejscu jedną ze zmiennych jest zasobność portfeli klientów). Ponieważ Honda i inni chcą sprzedawać motocykle na całym świecie, być może warto byłoby coś takiego zrobić, bo nie da się udawać, że zarobki na całym świecie są takie same.
OdpowiedzPrawdę powiedziawszy nie sądzę. W Twojej argumentacji jest dużo racji, ale wydaje mi się, że pojazdy, w tym motocykle to dobra o zbyt wysokiej wartości jednostkowej. Po prostu przy różnych cenach opłacałoby się sprowadzanie ich nawet z drugiego końca świata, a przecież po nieco lepszą, czy tańszą lodówkę nikt nie będzie jeździł na drugi koniec Europy. Przypomnę tylko co działo się w Polsce w 2008 gdy nowa R1 kosztowała w salonie 52k, a taka sama sprowadzona z USA już kosztami transportu kosztowała mniej niż 40k... Myślę, że duże koncerny sobie na to nie pozwolą, zresztą ceny modeli globalnych (takich jak CB500F) są porównywalne na całym świecie. Różnice w cenach wynikają przede wszystkim z różnych poziomów podatków...
OdpowiedzSorry,przez moment zapomniałem że Japończycy produkują nie tylko na nasz rynek i że gdzie indziej może być inaczej.Ale i tak szkoda...Dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam :-)
Odpowiedzwie ktoś co to za muzyka w filmiku ?
OdpowiedzŁowca, to Ty już 95 kilo ważysz 8O
OdpowiedzPodajcie jeszcze przyspieszenie 0-100, oraz v-max i będę już całkiem zadowolony :)
OdpowiedzV-max to mniej wiencej z tego co wyczytałem to w większości 190/200 km/h natomiast o-100 jest od 5,4 do aż 8,5
OdpowiedzOsiągi są takie jak motocykli typu Suzuki GS500 - 0-100kmh w granicach 6-7 sekund, Vmax ~160 km/h.
OdpowiedzNinja 300R ponoć leci 190kmph. Tutaj na prawdę tyle mniej?
OdpowiedzSłusznie, to nie Super Sport tylko motocykl na A2. Rozsądny cenowo, nie za słaby i nie za mocny, wygodny, ekonomiczny i przyjazny dla użytkownika a przy tym wszystkim nadający się do nauki jazdy i dający radość. To nie ma być Dzik ani żaden potwór.
Odpowiedzcena troche przesadzona. takie moto to góra 16 tys pln. za 25 to mozna miec 3 letnia uzywke z klasy premium
Odpowiedzoj przestańcie porównywać nowe do używanego. Jak ktoś chce kupić nowe, to kupuje nowe. A jeśli ktoś chce wycisnąć maks z dostępnych funduszy - kupuje używkę. Choć jest pokolenie jeszcze u nas, które uważa, że nowe zawsze lepsze, zwłaszcza jak cena dobra - dlatego u populacji w sile wieku taką popularność zdobyły motocykle ROMET (mimo iż w tej samej cenie można kupić znacznie lepszy jakościowo odpowiednik używany). Zasady rynku są dziwne, ludzie lubią kupować duże SUVy na dojazdy do pracy, samochody typu Tico na podróże 400-500km, litrowe supersporty jako pierwszy sprzęt, niemal dwulitrowe choppery do niedzielnych dojazdów do kościoła, 125ccm na wycieczki dookoła świata.... Patrząc na to, taka 500 mogłaby się nie przyjąć. I ja również podejrzewam, że się przyjmie. Mało tego, śmiem uważać, że ten motocykl, podobnie jak NC 700, będzie kupowany przez motocyklistów z dużym doświadczeniem, takich, którzy traktują sprzęt jako podstawowy środek transportu, a nie tylko zabawkę czy stan posiadania (spotykałem takich, co motocykl po prostu mają. Jak doniczkę.).
Odpowiedzkosztuje 25 dlatego aby 3 latek kosztował 10 ;-)
Odpowiedza czemu od razu nie 6 tys? Mi 16 wydaje sie troche przesadzona, za te pieniadze mozna miec fajna 3 letnią 600tke
Odpowiedzpoto zeby kosztowala 5 kola wiecej i worbila robote na dzielni jak sie odkreci na maxa
OdpowiedzPo zapoznaniu się z artykułem ,muszę stwierdzić że nową Hondę a tę z lat 2000 dzieli kilometrowa przepaść w jakości! Mi osobiście Honda nie zaimponowała. 500cc można by śmiało rozmieścić na 4 cylindry. ergonomia + dźwięk --------------
OdpowiedzA ty i tak bys jej nie kupil bo tacy jak ty zawsze kupują używkę.
OdpowiedzKurde, co to ma do rzeczy co kolega zawsze kupuje? Mnie nie stac na nowy motocykl i to znaczy, ze sie nie znam, albo nie moge powiedziec swojego zdania? Strasznie nie lubie takich nadetych patafianow.
OdpowiedzA ja nie lubię erotomano-fantasto-demagogów, którzy zawsze mają coś madrego do powiedzenia, tylko sami się do tych mądrości nie stosują...
OdpowiedzTo nie jest maszyna torowa. Po co komu 500cc w 4 cylindrach?
OdpowiedzPewnie żeby było droższe na starcie, więcej wymagało serwisowania (droższego) i częściej i więcej się psuło.
OdpowiedzZgadzam się, dwa cylindry są dla obniżenia kosztów, 4 cycki to zawsze większe koszta w serwisie. Uważam że motocykl bardzo udany, marzy mi się.
OdpowiedzJakby to miała być maszyna torowa to by dali V2, a nie jakieś rzędowe 4 na 500cc.. Błędna logika. "czy wystarczy?" dlaczego miałoby nie wystarczyć? 500cc to nie jakieś 125, a już 250cc czasem pokazuje fajną moc (ninja 250). Osobiście nie rozumiem poco komu sportowe 1000cc na miasto, chyba tylko do lansu.
Odpowiedz