Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze1.Jak z jazdą w dwie osoby z kufrem, czy jest to ekonomiczne i w miarę dynamiczna jazda czy raczej trzeba ostro kręcić taki motocykl? 2. Tak jak wcześniej pisano, koniecznie trzeba się odnieść do pozostały mniejszych motocykli jak Ninja300 czy 250, czy warto kupować te 500 czy lepiej jakąś ćwiartkę i potem dopiero jakieś 600? 3. Możecie pokazać jak się pali laczki takim sprzętem ;) pozdrawiam Redakcję
Odpowiedz..jak w terenie??? ..jaki kolor bedzie najładniejszy?? co to za pytania w ogóle? test to test powinien uwzględniać jaknajszerszy krąg TESTOWANIA i w jakiś sposób tak czy inaczej będzie i być musi SUBIEKTYWNY!!! dla jednego będzie za mała dla drugiego za duża, za szybka/ za wolna, wygodna niewygodna, kurde przetestujcie "po swojemu" i napiszcie jaknajlepszy testo-artykuł, jesteści motocyklistami i wiecie, że motocykle były, są i bedą uzywane zgodnie z fantazja ich włascicieli... z sakwami/ bez, miasto/ tor, słońce/ deszcz...czy to R1 czy simson... REDAKCJO!!! Wy testujecie, przetestujcie po swojemu i napiszcie!
OdpowiedzJuz nie dlugo wszystkie wasze pytania dotyczace Hondy seri 500, doczekaja sie odpowiedzi, konklawe juz wkrotce!!!
OdpowiedzKtóra z tych trzech maszyn jest najbliższa hondzie cb500s z lat 90?
OdpowiedzW myśl zasady że każdy motor nadaje się do zwiedzania świata jestem ciekaw jak takie CB500X zniosłoby kufer centralny, dwie sakwy boczne, tankbag, zgrabną pasażerkę i wakacyjną trasę 4-5 tys km. Jakie byłoby spalanie, czy zawieszenie by to wytrzymało, jak bardzo brakowałoby mocy? Wiadomo ze komfort byłby kompromisem ale pamiętajmy ze nie każdemu jest potrzebny GS1200 na jedną trasę rocznie i wożenia się po starówce przez resztę sezonu. Właściciel takiego pojazdu większą część sezonu będzie jeździł po mieście, do lasu na grzyby i nad jezioro ale co z tym wakacyjnym wyjazdem.
Odpowiedzno tak niektorzy na komarze zdobywaja baltyk wiec takie cb to az nadto (komar albo jawka nie moze wyprzedzic melexa)
Odpowiedzkiedyś stare NSU, Zundap, czy choćby poczciwy Junak ciagnęły boczną łajbę i dawały radę, kto powiedział, ze motocykl ma mieć milion koni i miliard obr./min i osiagać hiperpredkość może włanie za sprawą "kryzysu" historia motocyklizmu powoli zatacza koło
OdpowiedzMam taką nadzieję że zanikną przereklamowane hasła ze do turystyki potrzeba motocykla za 70 tys zł + najlepiej jeszcze auto goniące. Nie liczy się czym jedziesz, liczą się wspomnienia i przygoda.
OdpowiedzHeh, a "Dzienniki motocyklowe" na podstawie pamiętników Ernesta „Che” Guevary i Alberta Granady gdzie chłopaki jechali na zdezelowanym Indianie przez Amerykę Południową? Mozna? Mozna. I na komarku, i na hondzie super cub i na innej pierdzikółce." Ino czeba kcieć"
OdpowiedzJa mam pytanie, czy istnienie tych motocykli ma inne uzasadnienie niż tylko wydumana kategoria A2. Tzn, czy przy obecności na rynku takich maszyn jak CBF600, ER6, XJ6 oraz lekkich 250-tek i jeden niezbyt lekkiej 300-tki, ktoś faktycznie potrzebuje 200-kilowych 500-tek?
Odpowiedznp. ja. Lekką 250 wolał bym nie wjeżdżać na autostradę i w ogóle jakoś dziwnie to się prowadzi. Na mojego gs mogę wrzucić 2 sakwy, jakąś torbę i tyle go widzieli. Do jazdy i lekkich wygłupów po mieście też się nadaje z niewielkim zapasem. Dodatkowo martwię się tylko o 2 a nie o 4 cylindry (serwis i gabaryt). Nówka kosztuje 24,7kzł a hornet 35kzł (na allegro za parę lat też pewno będzie różnica)
OdpowiedzA na wymienionych 600-tkach nie możesz? Jeżeli koniecznie musisz mieć 2 cylindry (trochę mnie to dziwi, skoro rozważasz nowy motocykl), to masz ER6. A wszystkie te motocykle są niewiele droższe niż te A2-kówe hondy.
OdpowiedzSą tacy którzy by powiedzieli że męczenie GSa w korkach to zbrodnia.
OdpowiedzAle mówimy o suzuki? ;) Bo do miasta i czegoś ekstra 500ccm jest idealne.
OdpowiedzMnie się GS i dwa cylindy kojarzy z BMW :). Ale Suzuki GS 500... Do miasta... Czemu nie.
OdpowiedzInteresuje mnie porównanie do CBR250R. Jakie odczucia będzie miał kierowca, który przesiądzie się z ćwiartki na połówkę?
OdpowiedzJak CBR 250R to może do porównania dorzucić jeszczei Ninję 300? Tylko test niech uwzględni jazdę po mieście w sensie bardziej komunikacyjnym, bo te motocykle chyba z takim przeznaczeniem powstały, niż sportowym czyli ekonomia, elastyczność, poręczność w korkach, ładowność (jak można coś przewieźć danym bike'm inaczej niż plecakiem lub tankbagiem)
Odpowiedzco z komfortem/miejscem dla bardziej wyrośniętych (190+ cm) motocyklistów?
Odpowiedz