Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeDo Gość: skoro uważasz, że Ducati nie są najlepszymi motocyklami do wyścigów ( mówię o wsbk ), to proponuję przeanalizowanie sezonu 2011 , gdzie Carlos zmiażdżył konkurencje na 200 konnym motocyklu, i co z tego, że 4 cylindrowa konkurencja miała średnio 30 kucy więcej. Twój argument odnośnie pojemności jest troszeczkę nie na miejscu :) A w MotoGp rzeczywiście sobie nie radzą po prostu... może ten pomysł z tymi Hondami nie jest najgorszy :D
Odpowiedz360 stopni heheh...
OdpowiedzSukcesy Ducati wynikały z ustępstw w przepisach na ich korzyść. W równych warunkach nie są w stanie doścignąć Hondy i Yamahy. Cała brutalna prawda. podobnie jest w WSBK. Ducati musi mieć 1200ccm podczas gdy cała reszta ma 1000. Nie sądze, że są to złe motocykle ale z całą pewnością nie są najlepsze.
OdpowiedzChętnie ponałbym takie konkrety jak ustępstwa w przepisach , mógłbyś podać przykład
OdpowiedzTeraz Ducati może się tłumaczyć, że posłuchało fanów i wykonało zwrot o 360 stopni ale nie przyniosło to skutku :)
OdpowiedzMoja propozycja jest taka, żeby Ducati zrobił jakiś CRT z silnikiem BMW, albo niech się przesiądą na te produkcyjne wyścigówki RC co Honda ma wypuścić ;)
Odpowiedz