Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeO ile jest mniej funu przez C-ABS w porównaniu do 990? Czy C-ABS utrudnia kontrolę podczas jazdy na gumie jak w Hondach? Czy blokowanie tyłu na szutrze przy rzucaniu dupą kończy się blokadą przodu i glebą? Bo że lądowanie awaryjne z gumy na zablokowany przód tak się kończy to wszyscy wiedzą. Jak wypruć to g*? :)
Odpowiedzopiszcie proszę subiektywne odczucia odnośnie elektroniki i bajerów, bo jeśli to ma być "turystyczne enduro" to jak z ich trwałością? Uwalony niezwykle ważny kabelek będąc gdzieś w czarnej d*pie nie wróży niczego dobrego :)
Odpowiedztest zdecydowanie w ostrym terenie i porownanie z reszta moto, a nie jak w przypadku niektorych testow ze to turystyk to przegonia maszyne po polnej drodze i nazywaja enduro,turystyczne hehe
Odpowiedzzasady sa proste pokarzccie to co istotne w tego typu motocyklach i porownanjcie do mulistrady wlasnie. mile widziany drag do okolo 200 km/h ale jak juz drag to nie jeden spie.olil startry nny wystzrell 50 metrow do przodu i wniosek ze tamten jest szybszy bo tu niechodz o roznice w wykorzystanu motocykli tylko o roznice w motocyklach czyli najlepiej rolka na 1 od 50 do 200 -220 bo choc tp turystyki to aspiruja do miana najszysbzych w swoiei klasie a zatem takie porownanie osiagow jest jak najbardziej na miejscu! do tego czasnjcie jakis wykresik z hamowni i gitara niema do czego sie przyczepic.to jak maszyna sie sprawdza w trasie na asfalcie czylil ergonomia wygoda spalanie serwisy miedzy naprawcze to jak daje rade w lekkim terenie badz jesli daje rade to w ciezszym wzgledem konkurencji czyli zawiech opony masa
Odpowiedz