Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem kto pisze te artykuły, ale w KAŻDYM jaki tylko tutaj przeczytałem jest co najmniej kilka błędów, literówki, ortograficzne, te artykuły schodzą na psy, ktoś je pisze na kolanie, a potem nie sprawdza tego, nie stać was na Worda który podkreśla błędy????? Jeszcze jeden taki artykuł i stracicie wiernego czytelnika,a w przyszłości klienta....
OdpowiedzBardzo ciekawie napisany artykuł. Dokładnie tak wygląda w sumie każde forum, nawet o różnej tematyce nie tylko motycyklowej. Pozdrowienia dla autorów artukułu
Odpowiedzkilka spraw: po pierwsze, już chyba wszystkim dokucza zima. po drugie, ten "artykuł" nie jest przekłamany i można go rozszerzyć na inne dziedziny niż motocykle. po trzecie, taki stan rzeczy (jak wszystko inne) nie dzieje się bez przyczyny. Pomijam 40 lat komuny, gdzie prasie nie wierzyło się z założenia - "gimbusy" i tak jej nie pamiętają. Portale w sieci są lepsze i gorsze, tak samo ich wiarygodność. Nie raz spotykamy się z sytuacją, że media coś zachwalają, zachęcają, a my dajemy się nabrać, wydajemy pieniądze i jest rozczarowanie (np. filmy w kinie - praktycznie im większa promocja,tym gorszy gniot).
OdpowiedzŚwietny artykuł. Myślę, że wcale nie koniecznie musi być fikcją literacką autora... patrz "Waryjot" w komentarzach :)
OdpowiedzDobry art., to prawda że najwięcej do powiedzenia mają te cholerne gimbusy, naczyta się w necie taki i udaje motocyklistę a tymczasem zapierdala taki na skuterze 50 na godzinę i często uczestniczy w dyskusji pod tytułem "co jest lepsze R1 czy ZX 10"... Ale są też starsi wiekiem co zaczynają dopiero jazdę na jednośladzie i też taki lubi kogoś pouczyć lub ostro wypowiadać się o tematach dla niego czystą teorią a tymczasem jego wiedza na temat motocykla sprowadza się do tego że zdał prawo jazdy i zakupił niedawno jakąś 500 setkę.
OdpowiedzWszystkich Was kocham i przepraszam za całe zło jakie uczyniłem. Kocham, kocham, kocham
Odpowiedznie podszywaj się pedale po kogoś bo mojego IP niestety nie skopiujesz.a jesli kochasz wszystkich bo miales trudne dziecinstwo i szukasz przyjaciol na sile to proponuje ci jakis pedalski portal na takie wyznania !kolejna rzecz, że jaja masz chyba wielkosci pistacji skoro nawet swojego nicka się boisz podac no ale jesli ktos ma tak jak ty nick o brzmieniu: ulegly15 no to nie dziwota ze boisz sie ujawnic.
OdpowiedzWidzę, że bardzo ciekawą, choć nie do końca potrzebną dyskusję wywołał autor. Nie mniej jednak ode mnie brawa za ciekawy pomysł.
OdpowiedzJa komentarz mam taki że tak samo jak komentarze w sieci spadł poziom merytoryczny użytkowników motocykli. Kiedyś jeździłem po zlotach i każdy wiedział jak ustawić zapłon w junaku czy mz-cie. Teraz dyskutuje się o tym czy lepszy jest kask za 1000 czy za 2000. Praktycznie niewiele osób wie co to jest pilot albo mieszanka podstawowa. Niestety co raz więcej jeździ gamoni tylko dlatego że modnie pokazać się z kaskiem w korporacji - to że guma zciuchana na środku nieistotne, ważne że jestem jak z synów anarchii. Swoją drogą to niezły hit. g.... na gównami. I te fanpejdże fejsbukowe idiotów którzy nie wiedzą że istnieje coś takiego jak easy rider....
OdpowiedzA co to ten pilot bo nie wiem ??
OdpowiedzDobrze Ty się czujesz?, umiesz pisać po Polsku? i po trzecie w MZ-cie nie trzeba ustawiać zapłonu bo jest elektroniczny..
Odpowiedzgłupi czy udajesz? Własnie rafał idealnie opisał takie osoby jak ty g.... do powiedzenia a najwiecej szczekaja. Zapłon elektroniczny był montowany dopiero w modelu etz i to nie w każdym i tez sie go dawało regulowac
OdpowiedzWiesz o co mi chodzi czy będzie grane czepianie się słówek?
Odpowiedzdobre, takich kozakow w necie nie brakuje
Odpowiedzwidze, ze z kolegi tez niezly jak to okreslacie hejter. ciekawe czy w rzeczywistym swiecie tez jestes taki hardy. widze ze ani Ty a ni Twoj drugi koleszka komentujacy mojego posta nie ma zadnego asa w rekawie bo coz to za szczatkowe wypowiedzi, zero faktow, zero argumentow a i riposta niezby cieta z waszej strony dzieciaki.
Odpowiedzkolego nie musze miec asa w rekawie ani zadnych argumentow bo to co napisalem to MOJE WLASNE ZDANIE ktore moge miec i ktorego zaden internetowy pseudomoralista mi nie zabroni !!!!!!
OdpowiedzDobrze, że ustawiasz wszystkich bo byłby tu nieład... Ach ta nieuleczalna zawiść...
OdpowiedzOgólnie wszystko fajnie, ale negowanie tezy, że media (ogólnie) nie biorą kasy za artykuły o produktach to żal i śmiech na sali. Nie tak dawno, prawie każde medium motocyklowe ogłosiło veni, vidi, vici nowo-powstałego motocykla sportowego, dużego niemieckiego (wręcz bawarskiego) koncernu. Ja rozumiem, że media to nie są organizacje non-profit, ale niekiedy... widać, bardziej niż zwykle.
OdpowiedzA wy za to jestescie tym niezależnym medium i tak dalej. Ja czasem komentuje w temacie dużych enduro, bo miałem prawie wszystkie pod tyłkiem, a dużo z nich były moimi codziennymi środkami lokomocji. Jak pisze na necie moje wrażenia z użytkowania poszczególnych modeli to spotykam się z reakcjami zazwyczaj wrogimi. Wiec dałem sobie spokój z pisanie na necie. Zaczynam rozumieć media ze piszą o każdym nowym modelu w samych superlatywach, bo wytkniecie mu wad przysporzy co najwyżej wrogów u importerów, a i użytkownicy danego modelu czują się niedocenieni. Wiec tak naprawdę testy tzw. niezależnej prasy mozna wsadzić miedzy bajki.
OdpowiedzA mnie zawsze ciekawiło czemu motocykle sa tak technologicznie do tyłu za samochodami, auta kilka lat jeździły na wtrysku zanim motory zostały w nie wyposażone, to samo ABS trakcja itd. teraz auta są na bezpośrednim wtrysku a motocykle dalej wielopunktowy i pewnie się to szybko nie zmieni... a przecież to w motocyklach idzie walka o jak najwyższe osiągi...
OdpowiedzSpieszę z odpowiedzią - chodzi o masę i gabaryty. Dla przykładu pierwsze układy ABS w motocyklach ważyły około 10 kg, obecnie 1,5 kg i mieszczą się pod owiewką. Nowinki samochodowe muszą zostać zminiaturyzowane żeby zmieściły się do motocykla. Dla równowagi konstrukcje motocyklowe są bardziej zaawansowane w dziedzinie materiałów. Tytanowe zawory, ceramiczne powłoki cylindrów, magnezowe części silnika czy utwardzane czymś-tam powierzchnie rur nośnych przedniego zawieszenia to nadal rzadkość w samochodach.
OdpowiedzWtrysk paliwa nie podnosi zbytnio osiągów, tylko głównie poprawia czystość spalin. Często też zwiększa spalania (porównaj np. stare CBR600F i nowe, które średnio palą pół litra więcej). Dobry gaźnik mechaniczny dawał podobną moc jak wtrysk (bez problemu 150KM+ z litra pojemności). Co to ABS-u: zwykły "tyrkoczący" ABS też nie poprawia osiągów i zaburza zwykle pracę zawieszenia. Zawodnicy wyhamują motocykl szybciej niż taki ABS. Wyjątek to nowe sportowe C-ABS-y, które różnią się znaczenie od samochodowych i dają drogi hamowania niewiele gorsze lub porównywalne do osiągniętych przez zawodników. Na śliskiej i zmiennej nawierzchni są zwykle lepsze od człowieka.
Odpowiedzzipp quantum wymiata ;)
Odpowiedzhehe calkiem zabawne, doczytalem do konca xD
Odpowiedzrok temu kupiłem Yamahe R6 i od tego czasu po kazdej przejazdzce bolal mnie brzuch, pojechałem do lekarza i po badaniach wyszło, że mam zniszczoną wątrobę... wibracje silnika podobno moga wpływać na organy wewnętrzne, ale żeby było tak źle? :(
Odpowiedzjak dla mnie to nie macie o czym pisać w zimę
OdpowiedzW przypadku pytań nr 2 i nr 5 jest pewien, że red. Boczo zadał je sam sobie i odpwoiedział całkowicie szczerze. Być może go to męczy.
Odpowiedzhahaha strasznie fikcyjny artykuł. Przestałem czytać przy trzecim pytaniu. Normalnie wstyd....
OdpowiedzBo to jest fikcyjny artykuł :-) Jeśli to nie problem, zerknij na ramkę na dole. Pozdro.
Odpowiedzpowinno byc wiecej takich artykułów w sieci aby przypomniec co niektorym zeby nie robili z siebie znawców na kazdy temat... Mnie osobiscie denerwuje kiedy przychodza ludzie do warsztatu i zaczynaja sie wymadrzac, ze wiedza lepiej, bo tak wyczytali na forum.... Tylko po co jeszcze jak tak wszystko dobrze wiedza radza sie opinii innych??
OdpowiedzIdealne SCIENCE-FICTION NA zimowy wieczór
OdpowiedzJako czynny komentator protestuję przeciwko naśmiewaniu się ze mnie i w ramach buntu od dzisiaj komentuję artykuły bez czytania!
Odpowiedz"Ścigacz.pl: Jesteś kobietą" -"Dyrekcję trafiłby szlag i prawdopodobnie straciłbym pracę, " to w końcu jak?... zmyślony artykuł jak nic :/
Odpowiedzprzeczytales calosc czy w polowie artykulu uznales ze napiszesz komentarz?
Odpowiedzi Tu mamy takiego komentatora, którzy nie potrafi czytać;)
OdpowiedzerŁana sie nie kupuje wybuchaj silniki tłoki wylatują jak fajerwerki w sylwestra a wał wychodzi bokiem , a zbiorniki w kawie sa zle wykonana bo sie rysuja się po szlifie :D
OdpowiedzA co ty gadasz !?! Przecież wszyscy wiedzą że zanim w tej kawie bak się porysował to pękła rama :P
Odpowiedzjak już to ArŁana :D
OdpowiedzWysiadłem highsidem w połowie drogi... i za komentarz niech posłuży ten oto wpis.
OdpowiedzAleż ty jesteś poetyczny i mądry...
OdpowiedzPosiadam skuter xing zing ping pong 50, jeżdżę od dwóch lat ale jestem obeznany w technice jazdy na superbiku. R1 ma dla mnie za słaby dół więc poradziłem kumplowi żeby kupił Hayabusę, bo na tor będzie lepsza od R1
Odpowiedzsmutna prawda,czasami jak poczytam niektore komentarze na roznych portalach internetowych,to po prostu rece opadaja,jest pelno szyderstwa,chamstwa,czego to ja nie wiem, kozakow internetowych,itp. szkoda,ze nie mozna poprzez monitor dostac sie na druga strone i takiemu baranowi zaj..ac w leb...
OdpowiedzBezbłędny tekst!!
OdpowiedzDobre, kwintesencja hejteryzmu w internetach ;]
OdpowiedzWiele ,wiele prawdy wielki plus za ciekawy artykuł....A teraz czekam aż Mnie ktoś za to zjedzie że jestem niby podstawiony przez Was;)
OdpowiedzNo tak, przerwa na kawę w redakcji i później takie komentarze się pojawiają xD
Odpowiedz