Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMoże się czepiam ale Yamaha już w 2010 na to wpadła.
Odpowiedzjakby jeszcze jakiś szosowy motor z takim silnikiem zrobili to by było w ogóle miodzio. Ale i tak dobrze, że 2suwy wracają do łask.
OdpowiedzUkryty pod siedzeniem dyfuzor może się okazać świetnym rozwiązaniem dla Hard Endurowców lub dla osób którzy jeżdżą super enduro ze względu na brak możliwości jego uszkodzenia !!!!! rewelacja ! ja średnio co 2 tygodnie prostuje Dyfuzor. Jazda po dużych kamieniach , belkach, kłodach wiąże się często z upadkami i wgniotami a tutaj rewelka. Silnik z triala może być za****** mocny do takich zabaw !
OdpowiedzJestem bardzo ciekawy tego motocykla, lecz uważam z góry, że wydech pod tyłkiem może nie pasować wielu motocyklistom offroadowym. Ale liczę, że wszystko będzie ok :)
Odpowiedz