Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeMi to bardziej na stare enduro wygląda
OdpowiedzMi zdecydowanie nie podchodzi ta dodatkowa rurka na kierownicy i wysoko zamontowany błotnik... wygląda to jak części od enduro...
Odpowiedzzmienić kanapę na zgrabniejszą i jak dla mnie ideał bryki do miejskiego lansu!
OdpowiedzMi też nie podchodzi. Czegoś tu brak. Równowagi, harmonii - jak zwał tak zwał, bo podobno o gustach nie warto dyskutować, ale moim zdaniem zepsuli piękny motocykl. Dla porównania zobaczcie jak wygląda W800 w oryginale: http://www.scigacz.pl/W800,2011,zdjecia,retro,Kawasaki,13818.html
Odpowiedzprzerabiajac ten motocykl pod tym katem jaki widac wieksza uwage przywiazali do tresci nie formy bo w oryginale w 800 nadaje sie djedynie do wolnego toczenia sie po miastowych kafejkach niepisze ze to cos zuego to tylko jeden nurt po przerobce na tracka mozna sie pobawic wjezdzajac w lekki teren :ja zdecydowanie wybieram w800 w wersji track:)tam przynajmniej kiepskie osiagi niemaja takiego znaczenia jak na asfalcie .
OdpowiedzHmmm, pewnie komuś się to spodoba... :/ Mnie nie musi.
Odpowiedz