Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeCzy Honda planuje jeszcze jedne targi w Mediolanie, orientujecie się może, bo ciekawi mnie ta CBR125 jaki będzie miała malowanie i czy coś się konkretnego zmieni czy też nie. Pozdrawiam.
OdpowiedzWg strony producenta cbr500r w wersji bez abs kosztuje $5,999* , troche mniej niż 24 tys, ciekawe ile będzie kosztować u nas
Odpowiedzhonda spieprzyla robote. motocykle powinny byc faktycznie wyposarzone w ciężkie odważniki (oficjalny powod to wyrownanie balansu motocykla), ktore każdy od razu po kupnie by odkręcał. oficjalnie normy A2 byly by spelniane, a nieoficjalnie, wiadomo
OdpowiedzNie chodzi o to żeby było "wiadomo" tylko żeby było zgodnie z przepisami , tylko tak możemy dojść do takiego poziomu kultury technicznej i jakiejkolwiek świadomości porównywalnej z zachodem , tudzież Niemcami czy Holandią. Poza tym po co ciężkie odważniki jak sam motocykl jest już dość ciężki?
Odpowiedznie mają szans z ktm. czemu? jesli do ktm bedziemy mieli certyfikat zdławienia, to pejedziemy na A2. moto bedzie w rzeczywistosci odblokowane, a my bedziemy mieli frajde wyprzedzając ciężkie kloce hondy
OdpowiedzDuke 390 nie łapie się na A2... jest za lekki (>0,2 kW/kg) więc nie będzie konkurentem dla tej Hondy... A ta swoją drogą strasznie ciężka jest. A'propos CB 500 X to tu konkurentem będzie Husky Tr650 terra po zdławieniu oczywiście...
OdpowiedzNo i to jest właśnie najbardziej bezsensowe - mam pełne, normalne prawko, ale chętnie bym sobie nabył którąś z nowych Hond, gdyby tylko nie były takimi ciężkimi klocami. A młody kierowca (przynajmniej w PL) i tak nie kupi nowej Hondy z salonu za 24k tylko starą CB, Fazera, SV, czy innego GSa...
Odpowiedz"samochodowa charaterystyka pracy" i "jezdzimy dołem" - czy może być gorsza reklama dla milosnika motocykli a balsam na serce dla miłosników dyzli, TDI i bokserów bmw?
Odpowiedz1 - jeździłeś NC ?:) 2 - przeczytaj fragment kilka zdań dalej :) Pozdro
Odpowiedz"samochodowa charaterystyka pracy" i "jezdzimy dołem" - czy może być gorsza reklama dla milosnika motocykli a balsam na serce dla miłosników dyzli, TDI i bokserów bmw?
Odpowiedz"samochodowa charaterystyka pracy" i "jezdzimy dołem" - czy może być gorsza reklama dla milosnika motocykli a balsam na serce dla miłosników dyzli, TDI i bokserów bmw?
OdpowiedzDobrze , że coraz częściej mówi się o pojemnościach do 600 . Te motocykle jak i skutery coraz lepiej jeżdżą i coraz mniej palą. Może skończy się gonitawa nowobogackich za pojemnościami 1300, 1800, 2000cm3. Niedawno rozmawiałem z kolegą, który kupił pierwszy sprzęt po 20 latach przerwy- chyba jakąś \"wyrwirączke\" o poj 1800. Mówił ,że to troche wstyd jeździć, czymś o pojemności poniżej 1300. Jak powiedziałem ,że z żoną zrobiliśmy Normandję na Deauvilku to był w szoku. Dlatego podobają mi się takie artykuły, podobnie jak ten niedawno publikowany o Toskanii na skuterze. Super i tak dalej.POZDRAWIAM:)
Odpowiedzdla mnie dziwne, że CBR500 wygląda jak CBF1000F, czyli jak turystyk a nie sportowiec
Odpowiedzco za smieszna masa. bez przesady, zeby nowoczesna 600 tyle wazyla
OdpowiedzAż żal bierze jacy ludzie są ograniczeni w rozumieniu. Ty dla przykładu zupełnie nie skumałeś że waga tego CB wynika z ograniczeń kategorii A2. One lżejsze po prostu nie mogą być bo przekroczą stosunek mocy do masy. Żal, żal, żal...
OdpowiedzSuper Hiper Mega i co tam jeszcze... Rynek nam się powieksza i to za śmieszne pieniądze - TYLKO 24k. Pogrzebię w kieszeniach i będę miał ;-) A tak na poważnie to wg mnie dużo ale materiały itp kosztują... Będą one dostępne tylko dla tych bogatszych 18-latków... Ja osobiście będę w wieku 18 lat dysponował jedynie 4000zł ( jak dobrze pójdzie) i 50ccm pochodzenia chińskiego z przebiegiem oscylującym w granicach 20k - nie kupię za to ani jednego z wyżej wymienionych motocykli - pozostaje Honda CB500 czy Suzuki GS500E....
OdpowiedzNo na reszcie jakaś fajna alternatywa w tej klasie. Wielka trójka to wybitnie nienowoczesne konstrukcje. Jeżeli CBR500R faktycznie będzie kosztować poniżej 24 000 to zje sporo klientów nowej Kawie.
OdpowiedzPatrząc na same liczby, Kawa 300 to prawdziwy sport, tyle że w miniaturze. CB500R to poczciwa cebulka, jedynie unowocześniona i ubrana w owiewki. Z tej dwójki, jestem zdecydowanie za Kawą, ale jeżeli by rozpatrywać CB500F, to już nie jestem taki pewien. Mam słabość do nakedów. ER-3n byłoby fajne ;) Pytanie, jak Honda zestopniowała przełożenia? Tej informacji nadal brakuje, a akurat w 300ce są dobrane po mistrzowsku, co w połączeniu z małą masą pozwala na przyjemną jazdę. Można kręcić do końca bez specjalnych obaw o przepisy ruchu drogowego i zbytniego ryzykowania. Niecierpliwie czekam na pierwsze wrażenia z jazdy nowymi "półlitrami".
OdpowiedzTo nie takie pewne czy CBR 500 zje klientów Kawie. Porównując CBR 500 i Ninja 300 z mojego punktu widzenia (zdjęciowego i danych technicznych): Masa - Kawa waży jakieś 20 kilo mniej niż Honda, w mieście może być poręczniejsza, ale za to podatniejsza na wiatr boczny Kokpit - w Kawie w porównaniu do Hondy wygląda po prostu fajniej - duży obrotomierz ze wskazówką, a nie jakaś linijka LCD Niskie siedzenie - można spokojnie płasko postawić stopy Moc - w Kawie mniejsza niż Hondzie i wyciągana przy wyższych obrotach Lusterka - w których w Kawie podobno nic nie widać poza łokciami Pozycja jazdy - W Kawie przy normalnej jeździe chyba trochę bardzie pochylona niż w Hondzie Pasażer - nie bardzo widzę czego pasażer Kawy ma się trzymać poza kierowcą, Honda ma uchwyty po bokach siedzenia Bagaż - w Kawie chyba tylko tankbag, w Hondzie z tyłu za pasażerem nawet kufer można zamontować Pewnie będzie porównywanie prędkości maksymalnej która wypadnie na korzyść Hondy nawet jeśli miałoby to być tylko 10 km/h.
Odpowiedzkawa z 80 kg jezdcem ma 160 km/tone honda ok 175 km/tone zalezy ile wypluja rzeczywscie podczas hamowania w wtym samym momencie wzgledem siebie wiec honda bedzie minimalnie szybsza vmax w tych samych warunkach stawiam 175 km/h kawa i 180 km/h honda .
Odpowiedz