Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzepo kilku wizytak na torach nie zgodze sie z toba ze SV nie nadaje sie na tor.... a wrecz przeciwnie SV bardzo dobrze sobie radzi na torze i dotownuja gixerom cbr itp...
Odpowiedzmoże i tak, ale jeździec z takimi samymi umiejętnościami pojedzie szybciej na typowym sporcie niż na SV, chyba że wpakujesz w nią 20 kafli, na mocniejszy silnik i profesjonalne zawiasy
OdpowiedzBardzo fajny artykół
Odpowiedzdukati na to tor?? ha hah ha to juz lepszy bylby trabant
OdpowiedzDucati, misiu kolorowy...Ducati...... tylko z pewnością na obrazkach widziałeś a nigdy jeszcze nie jeździłeś. Zapamiętaj na dalsze życie , tak dobra rada....nie zabieraj głosu jak nie masz pojęcia o temacie.
OdpowiedzJAK TO SV NIE DOBRY NA TOR? a SV cup?
Odpowiedzbyły i puchary MZ i GS500, pytanie czy to dobre motory na tor?
Odpowiedzmiałem sv, faktycznie przód nurkujący, ale łatwiej mi się nim jeździło w zakrętach niż na gsx-r, który mam teraz... Tak na prawdę to kwestia umiejętności, słabsza SV moim zdaniem jest odpowiedniejsza dla początkującego niż mocniejsza 600- przynajmniej do nauki... Faktycznie sporty mają lepsze heble i zawieszenia, jednak wciąż uważam, że SV spokojnie dałaby radę na torze.
Odpowiedzno stary ale czy ktos ci broni ganiac SV po torze? jak dla ciebie lepiej lata na po winklach niz Gixxer to nie wiem co ci powiedziec, poza tym ze najwyrazniej nie potafisz jezdzic.
OdpowiedzMoim skromnym zdaniem, na tor dla początkującego jest jakieś supermoto, sprzęt lekki, dość wolny (na torach SM nie da sie rozwijać kosmicznych prędkości) Daje mnóstwo frajdy z jazdy, a przy glebie nie ma dosłownie żadnych kosztów! Gdy juz naprawde będziemy dachować to kupujemy kierownice za ok 300 zł i moto dalej jeździ :) Czasy na wszystkich polskich torach z wyjątkiem torunia będą lepsze. Sam jeżdze na SM i to moja subiektywna ocena, ale jadąc na 125 bez problemu dubluje sie R1, a kierowca na r1 nie był z tych najsłabszych :D
Odpowiedzchcesz mi powiedzieć, że na SM dublujesz na poznaniu rasowe konie wyścigowe? Sie dobrze czujesz?
OdpowiedzUmiesz czytać? Napisałem że na sm na wolniejszych torach objedziesz plastiki, na poznaniu nie ma szans, prędkości są tam znacznie wieksze niż wspomniane przezemnie SM. A i torów na SM jest wiecej chyba że chcesz sie męczyć na koszalinie, bydgoszczy czy toruniu na plastiku. No chyba że jesteś bardzo bogaty i masz kase żeby trenować za granicą, bo nie wiem ile można ten biedny poznań męczyć :)
OdpowiedzNa pewno nie 125 ale SM typowo wyczynowe mające 70 KM w jednym garze spokojnie. Uwierz mi, że żaden kierowca R1 nie dogoni SM do 120 km/h. Bo moment jest zupełnie inny to raz. Dwa Supermoto możesz wchodzić w zakręty ze znacznie większą prędkością niż SS, szybciej pokonujesz szykany, bardziej możesz się złożyć, łatwiej opanować uślizgi (swoją drogą tam jeździ się prawie tylko na uślizgach). Także na torach gdzie prędkość nie przekracza 140 / 150 SM ma znaczną przewagę. Tory szybsze już będzie gorzej bo będzie odstawał na prostych, coś za coś, szybkie zakręty albo wysoka prędkość. Pozdrawiam.
OdpowiedzA to dobre! Zanim te 125 do 100km/h się rozpędzi to R1 będzie miała 200 na liczniku ;) Poza tym na SM nie wejdziesz tak szybko w zakręt jak na SS.
OdpowiedzMoge Ci pokazać filmik na którym na zupełnie drogowym SM objezdzam r1, r6 bandita 1200 i jakies kawasaki :) Wiec jak nie jezdziłeś to cieżko żebys sie wypowiadał o prędkości wchodzenia w zakręt, na torze poznań i owszem, nie mam szans ale na każdym innym torze w polsce moge sie próbować z plastikami :)
Odpowiedzale że niby co w grupie C gdzie nie rzadko przyjeżdzają osoby które pierwszy raz są na torze ,no faktycznie genialne porównanie ,gratuluję dedukcji ...
OdpowiedzHe stary jaja sobie robisz znas czy jak? każdy inny tor w PL to nie jest tor dla motocykli tylko dla popierduk :) Osobiście odwiedzam kartingi na 600cc i owszem dobry SM ogarnia tam ścigi ale ścigi wykorzystują tam może 30% potencjału więc o czym mowa.
OdpowiedzUwielbiam ten elektryzujący moment gdy do dyskusji włączają sie totalni idioci ;)
OdpowiedzJo tysz ;D szczególnie gdy każdy upiera się do końca czyja racja jest bardziej swojsza hahah
OdpowiedzI mama przyszła i spuściła wodę...
Odpowiedzna track dayach mozna jezdzic wszytkim co ma 2 kola i silnik wedle uznania co i jak okreslaja dane zawody wyscigi i cupy .
Odpowiedz