Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzejako były posiadacz CB seven fifty bardzo sie ciesze że robią dalej takie oldschoole :) CB1100 jest fajne ale fajniejsze i na te sie bardziej napalam jest CB1100 w wersji MUGEN (ah ten podwójny wydech sweet)
OdpowiedzMocny jest i to na plus, ale w klasyku raczej nie o moc chodzi.... a cała reszta ? całkiem przeciętna... przy Triumphie albo Kawasaki W800 wygląda bardzo słabo...
OdpowiedzCo ty bredzisz?!? Watpie, zebys kiedykolwiek siedzial na Triumph'ie albo Kawasaki. Mam to szczescie, ze od dwoch lat posiadam Bonneville'a i doskonale znam jego mozliwosci, ale nie moge sie juz doczekac, kiedy w koncu pojawi sie w sprzedazy CB1100. Parametrami technicznymi i osiagami CB1100 na glowe bije Bonneville'a. O gustach sie nie dyskutuje, wiec nie bede komentowal twojej opinii nt bardzo slabego wygladu. Mojego Bonka na razie sobie zatrzymam, bo jest po prostu piekny, ale mam przeczucie, ze gros czasu bede spedzal w siodle CB1100. Niech w koncu ja wprowadza do sprzedazy...
Odpowiedzahhh wspaniała wiadomość! szkoda, że ducati zakończyło produkcję serii sportclassic..
OdpowiedzKocham ją od pierwszego wejrzenia miłością dozgonną. W garażu mam jej poprzedniczkę CB 1100 F z 83 r. Żona mnie pewnie zabije ale i tak ją kupię odrazu jak tylko się pokaże. :-)
OdpowiedzByle nie przegieli z ceną :(
OdpowiedzEch, niech jeszcze Suzuki przywróci do życia swojego olejaka 1200 ccm. Chyba nie tylko mi się to marzy :)
OdpowiedzEch, niech jeszcze Suzuki przywróci do życia swojego olejaka 1200 ccm. Chyba nie tylko mi się to marzy :)
OdpowiedzW końcu! Jest na co ciułać, cholera...
Odpowiedz