Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl stylistycznie jest swietny, ale kufrow pozadnych to wlosi zaprojektowac nie potrafia... przynajmniej nie Ci pracujacy dla Ducati ;)
Odpowiedzwygląda jak wrona z Misia Coralgola. Fuj. Bioniczne w zły sposob
OdpowiedzMultisrada to najpiękniejszy motocykl w swojej klasie. Czemu tylko Włosi nie zdecydowali się na napęd wałem? Moim zdaniem to duży błąd.
OdpowiedzBezsensowny ciężar, parę koni mniej, fatalny wygląd
OdpowiedzNo felga upećkana smarem poprawia wygląd :-)
Odpowiedzsranie w banie, jak smarujesz najtańszym szajsem to jest upaćkana, ja jakoś nie mam tego problemu - wszystko czyste
OdpowiedzNie mam wprawdzie Multistrady (żałuję) ale smaruję łańcuch Castrolem. Samo smarowanie zawsze uwali trochę motor (wahacz), a i felga jest później uwalona. Smaruję zawsze wieczorem, tak by smar mógł przez noc się "związać" z łańcuchem :) Ja jednak obstaję przy swoim, że biorąc pod uwagę wszystkie + i - napęd wałem jest lepszy. Pozdrawiam!
OdpowiedzŻartujesz? Przecież to jest brzydkie co najmniej jak Bydgoszcz.
OdpowiedzMultisrada to najpiękniejszy motocykl w swojej klasie. Czemu tylko Włosi nie zdecydowali się na napęd wałem? Moim zdaniem to duży błąd.
Odpowiedz