Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzepozdrawiam na wstępie wszystkich podróżników na motocyklach i nie tylko. czytam i czytam i oczom nie wierzę. przecież żaden z tych świetnych motocykli nie jest motocyklem turystycznym. motocykle te to sprzęty na wypady weekendowe i popołudniowe oczywiście jak się je dostosuje akcesoryjnym osprzętem, typu szyby wyższe, stelaże, kufry , podgrzewane manetki itd. Turystyki to takie sprzęty kturymi z salonu bez dodatkowego wyposażenia można wyjechac na trase 3,4 tys km i więcej.oczywiście w daleką trasę to desperat pojedzie nawet skuterkiem.pozdrawiam.
OdpowiedzTak czytam Twój komentarz i nie wierzę... jeździłeś kiedyś motocyklem ??
OdpowiedzRadzę powtórzyć podstawowe zasady pisowni i interpunkcji, oraz przypominam o dwóch Brytyjczykach którzy okrążyli świat na GS'ach...
OdpowiedzPrzypominam o 5 brytyjczykach, którzy okrążyli CAŁY świat na suzuki DR 350 (wyprawy Mondo Endura i Terra Circa). I nie, nie mieli jak Ewan et consortes konwoju ze wsparciem (z takim zapleczem to świat objedziesz i dresłanem - co nawiasem mówiąc też ktoś zrobił).
OdpowiedzSeryjnymi ?
OdpowiedzJa tam życzę Wam wszystkim możliwości zakupu takiej maszyny. Ceny są kosmiczne a używek mało i zazwyczaj "łatane". Wiadomo, że jak chcecie pojechać na wschód to warto wziąć tani i lekki motocykl i tu wygrałby pewnie DL650, sprawdzona, wygodna konstrukcja. Gorzej jak szuka się sprzęta dla 2 osób (90+55 kg), wtedy zostają do wyboru tylko litry i większe a te kosztują masę pieniędzy:(
Odpowiedzno własnie gdzie DL ? pewnie na luzie by se dał rade z 800-kami :)
OdpowiedzA ja bym wolał Versysa 1000 :))
OdpowiedzŚwietny artykuł, ale mam też zastrzeżenia. Tu piszecie o HONDA: "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet", a w artykule "Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz" z 24 lutego 2012: "zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut"! ... czyżby HONDA zaczęła od marca wstawiać liczniki ROMET? :) Pozdrawia SOKÓŁ - dealer HONDA Lublin
OdpowiedzTo dowód na to, że opisik hondy był w lutym po prostu reklamóweczką na zamówienie importera
OdpowiedzI wyciągnąłeś takie fundamentalne wnioski na podstawie jednego zdania rozbieżności (bo reszta z tego co widzę się zgadza w obu testach)? Ot, to jest obiektywność...
OdpowiedzNa Super Tenere 1200 przesiadłem się w maju z K 1300 GT.Czytając testy w prasie motocyklowej podczas poszukiwań turystycznego enduro wszystko wskazywało na GS-a i Triumpha , kupiłem Yamahę mimo ,że wszyscy nawet w tym artykule piszą ,że jest ospała.Co to znaczy ospała bo nie mam problemu z objeżdzaniem sportów na winklach? Fakt 250 nie poleci :) Ale po co? to nie przecinak przecież ... Ojro Lublin
OdpowiedzA doczytałeś do konkluzji z testu?
OdpowiedzTak i potwierdzam pełną zgodność z ową konkluzją:) Nurtuje mnie tylko ten przydomek ospała używany przez większość dziennikarzy w opisywaniu XTZ 1200. Chętnie się dowiem o co chodzi bo na własne życzenie wyrzekłem się ESA ,160 koni fajnego logo :) no i lata mi się fajniej...
OdpowiedzTo jest właśnie ilustracja, że test motocykla wygląda inaczej gdy robi się go solo i gdy robi się go w zestawieniu z innymi maszynami. Honda ma specyficzny zestaw wskaźników bo wrażenie dużej ilości informacji dostarcza chociażby sam panel do obsługi DCT. Jednak w zestawieniu z konkurentami którzy podają takie dane jak temperatura oleju, ciśnienie w kołach, czy poziom ładowania, liczniki prędkości średnich, czasu jazdy itd, itp nagle okazuje się, że Honda wcale nie dostarcza dużo informacji. Oczywiście i te kursy walut i ten Romet to klasyczna hiperbola ;)
Odpowiedzgdzie jest MULTISTRADA???? jeżeli hondzinka urywa głowę to ciekawe co by powiedzieli o Ducati
Odpowiedzże urywa du*e
OdpowiedzMultistrada jest w warsztacie, tam gdzie zwykle przebywa.
OdpowiedzWitam a gdzie jest KTM 990 ADVENTURE który kastruje wszystkich którzy zjeżdżają na szuter czyżby znowu BMW zapłaciło za artykuł promujący swój produkt przecież GS1200 to DZIATKOWÓZ.PO ZDRÓWKA DLA WSZYSTKICH KTM-OWCÓW I WSZYSTKICH NIE ZWIĄZANYCH Z BMW.
OdpowiedzTen zaś zrobi kropkę nad i.... http://www.ktm.com/pl/travel/1190-adventure-r/highlights.html#.U6Mn-5R_tmM
OdpowiedzOkeeeej, okeeeej...
OdpowiedzTa Honda zdecydowanie nie urywa głowy. Oni stawiaja teraz na bezpieczeństwo...
Odpowiedzchcecie więcej terenu kupcie ktm 990 macie problem.cayenna wjedzie w teren a honda nie a bmw tak wszyscy powinniscie robić testy motocyklowe jesteście najlepsi.
Odpowiedzja pier***... w szkole same jedynki miałeś?
OdpowiedzTest jest nic nie wart, wiec nie ma co się podniecać. Crosstourer to żaden turystyk. Szkoda ze nikt nie zrobił porównania wyposażenia dodatkowego, kufry, manetki, ochrona przed deszczem i zimnem. W takim teście wygra jak zawsze BMW R1200GS Adventures. Bo Honda to przeklepana VFR1200 z jej wszystkimi wadami i żadną zaletą. I może na koniec mała dygresja, Honda na full ubrana w kufry i inne akcesoria jest droższa od GS, który ma na wyposażeniu ESA. Co wiecej Honda ma kiepskie zawieszenie które ledwo daje rade w pojedynkę z bagażami. Obładowana z pasażerem dobija zawieszenie i regulacja na nic się nie zdaje. PS. Pismaki gów... sie zanaja na motocyklach, przepisuja gotowce z materiałów reklamowych i w ramach wdzięczności za sponsorowane wakacje piszą co producenci im podsuną. To tyle
OdpowiedzMnie się natomiast wydaje, że nie dość, że nie siedziałeś nigdy na tym motocyklu, to także na żadnym innym. Typowe objawy dla szumowiny spod budki z piwem, Nie wystarczy Ci nieszczęścia, że sam nie masz zbyt łatwo; koniecznie inni muszą mieć gorzej niż Ty. Bardzo słaba wypowiedź. Nic nie warta. Z pogranicza dna. Założę się, że teraz będziesz szukał dalszej poruty aby tylko Twoja prawda była prawdziwa. Nikt oprócz Ciebie nie może mieć przecież racji. Kliniczny objaw "polaczkowości"
OdpowiedzTa, znawca sie odezwał, obecnie ujeżdzam R1200GS ADV, miałem w zeszłym sezonie VFR1200DTC, a i Crosstourerem tez pojeżdziłem z 500 km. Przy czym testowałem go właśnie z pasażerka 51kg + ja 82. Wiec pisząc wiem co mowie, a ty chłopcze nie mierz wszystkich swoją miarą. Co do motocykla może się podobać z tym ze zwracam uwagę na jego słabe punkty. Bardzo słabo tez wypada skrzynia biegów z DTC w lekkim terenie. Brak klamki sprzęgła + mały podjazd na śliskiej trawie czy piasku i motocykl wariuje i jest poza jakąkolwiek kontrolą. DTC to patent na asfalt i tu działa naprawdę super. Po przesiadce z VFR1200DTC na klasyczny motocykl trochę mi brakowało automatu zwłaszcza po mieście. podsumowywując: to motocykl jedno osobowy na asfalt bez opcji zjazdu czarnego. Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny a wiec dużo lepszy w lekkim offie i troszkę gorszy na asfalcie przy czym z możliwością zabrania masy bagaży i pasażera nic a nic nie tracąc na komforcie.
Odpowiedz"Przy nim BMW to motocykl ultra uniwersalny" DOKŁADNIE!!!
OdpowiedzWreszcie konskruktywnie, potwierdzam spostrzeżenia w 100%. Jedyne co to dodam od siebie ze Honda ma jakoś dziwnie długie elementy mocujące kierownice co powoduje w trakcie jazdy wrażenie wiotkości kierownicy zwłaszcza jadąc na stojaka na podnóżkach. No i cena Hondy ubranej w akcesoria zabija, chyba ich pogieło, toż jest droższa od Beemki.
Odpowiedzuważaj bo ci je**nie elektronika z masą bagaży i pasażerką...
Odpowiedzcoś mi się wydaje ,że nie siedziałeś na tym motocyklu-myślę o Hondzie.
OdpowiedzTo nie przeszkadza przecież w smarowaniu komentarzy;)
Odpowiedztwoj komentarz jest wart jeszcze mniej, ponadto dowodzi ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem...
Odpowiedzdo Tigera 800 najlepiej wladowac akcesoryjny tlumik...cudo ....w zupelnosci wystarcza nie trzeba porywac sie na 1200
OdpowiedzBrakuje w zestawieniu Multistrady z elektronicznym zawieszeniem - jest fenomenalny. Nie jeździłem tylko Yamaho. Moķ typ to właśnie Multistrada ze swoim zawieszeniem i lekkością pokonywania zakrętów. Następnie Honda za skrzynie. Potem Triumph za swój fenomenalny silnik - elastyczny i mocny w każdym zakresie. Następnie GS jego czas już powoli przemija - jest ciężkim klockiem.
OdpowiedzDucati -wspaniałe zawieszenie, wspaniały silnik - motocykl o półkę wyżej od tutaj opisanych ale też chyba sporo droższy.
OdpowiedzTe.n test to jakies nieporozumienie. Skoro testujecie motocykle jedynie na "szybkich gorskich przeleczach", to nalezalo wrzucic do tego wora VFR, FJR,K1600, itp. Bo z drugiej strony chcialbym zobaczyc jak XTourer zachowuje sie w blocie, hahahahah...
OdpowiedzNieporozumieniem w tym dziale jest fakt, że Twój ojciec zapylił kiedyś Twoją matkę, z czego po kilkunastu latach pojawiłeś się Ty ze swoim skrajnie debilnym komentarzem. A można było tego uniknąć. Wystarczyłoby żeby stary nie dmuchnął starej albo użył gumy.
OdpowiedzDokładnie. Po co mi GS do jeżdżenia tylko po górskich przełęczach? Część druga testu powinna być w terenie. Obładować bagażem i zrobić skrót przez drogę szutrowa, kawałek po lesie i kilka podjazdów.
OdpowiedzTwój komentarz jest dowodem na to że powinni wprowadzić przymusowe skrobanki
Odpowiedzo skrobaneczce to oczywiście do starej autora "ZURT"
OdpowiedzWy ciągle tego nie zrozumieliście. To nie są motocykle terenowe, tak jak BMW X5, Audi Q7, albo Porsche Cayenne nie sa samochodami terenowymi. To są turystyki mają wyglądać jakby były też trochę terenowe. Zresztą 99% ludzi tak z nich korzysta.
OdpowiedzTak, moj GS tylko wyglada jak enduro, dlatego wjazd nim pod Pik Lenina byl z mojej strony aktem glupoty zapewne :P Gratuluje opinii wyrobionej na forach.
OdpowiedzCayenne/tuareg przez niektórych były katowane w terenie, z dobrymi efektami. Szkoda tylko karoserii. Te opisane zaś tutaj to wiekszości nadaja sie tylko na asfalt - i tak są wykorzystywane.
Odpowiedzpokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"
OdpowiedzUmm, to może przeczytaj po prostu całość, naprawdę trudno ową uwagę przeoczyć.
OdpowiedzA musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.
Odpowiedzrozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.
OdpowiedzTo turystycznego toczenia sie po drogach, bez zbytniego katowania, to 90% motocykli jest świetna. Ale współczesne turystyczzne "enduro", bez przedniego koła 21 cali, budżetowym zawieszeniem i z dużą masą, do enduro sie nie nadają. Jak ktoś ma takie ambicje to najlepszy jest KTM Adventure. Potem raczej długo nic.
OdpowiedzBudżetowe zawieszenie w GS12? Heheheh, pokaż mi proszę motocykl z lepszym zawieszeniem.
Odpowiedza na asfalt - nowa multistrada... gs ma budżetowy zawias
OdpowiedzKTM adventure 990 i 990 adcenture R - przepaść jezeli chodzi o zawias w segmencie "podróżnego enduro"
OdpowiedzSzkoda, że napisałeś zaledwie dwie strony, bo ten temat ma potencjał na znacznie bardziej rozbudowany tekst.
Odpowiedza gdzie varadero !!!???
OdpowiedzO co chodzi z tym \"rzężeniem\" z silników Triumphów ? Nigdy w ich testach nie było takich uwag, czy to jakiś zart na temat ich charakterystycznego dźwięku, który wielu się bardzo podoba?
OdpowiedzCo do Hondy Crosstourer - może Autor by się zdecydował, czy ma ona bogaty, czy ubogi zestaw wskaźników? W komentowanym artykule twierdzi, że "Przydałby się także bardziej rozbudowany zestaw wskaźników, bo ten który jest niewiele przewyższa ilością dostarczanych informacji to, co swego czasu oferowała kierowcy motorynka Predom Dezamet". Natomiast w swoim wcześniejszym tekście: http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,potencjal,perfekcja,luz,17753.html pisze tak: "Wszystkie przełączniki są tam gdzie powinny być, zestaw wskaźników informuje o absolutnie wszystkim, nie ma w nim chyba tylko informacji o kursach walut". Drobny rozziew, nieprawdaż?
Odpowiedzto nie żart, naprawdę rzężą czy jak to nazwać. Dosyć wysoki świszczący dźwięk. Dla mnie największy minus (może obok kierownicy) tego motocykla
Odpowiedzciekawe, musze sie kiedys przejechac na jakims, bo do tej pory dzwieku triumpha sluchalem tylko na Youtubie i mi sie bardzo podobał
OdpowiedzTo rzężenie kończy sie strzałem z korby. To nie żart i dla mnie to największy minus tego motocykla.
OdpowiedzNiesamowite-bmw przegrywa test porównawczy,tego jeszcze nie grali.Co do Hondy opis całkowicie zgodny z moimi odczuciami -urywa głowę prawie tak jak na Hayabuzie, skrzynia działa świetnie,siedzi się bardzo wygodnie,wagi się nie odczuwa.
Odpowiedza podobno ten nowy dl 650 taki super ach och i w ogóle a tu go jakoś nie widać w zestawieniu..
OdpowiedzOdpowiedź jest szokująco prosta - po prostu go nie zabraliśmy, bo nie był akurat dostępny :) Pozdrawiam
Odpowiedznasuwa się pytanie - czy wygrałby z hondą i gsem? Jest wygodny jak cholera (in plus) ale czy w alpach nie dostałby zadyszki?
OdpowiedzCzy wygrałby z GSem i Hondą nie wiem. Ale zadyszki na bank nie dostanie. Jeździłem nim po przełęczy Salmopolskiej i szedł jak dźgnięty.
Odpowiedzno i ?
Odpowiedz