Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeJestem zawodnikiem a zarazem posiadaczem KTM EXC 350 2011r. Miałem przyjemność przejechać się Husqvarną TE 310 z 2011 roku naprawdę super sprzęt. Charakterystyka silnika super. Zawieszenie i letkość prowadzenia rewelacja. Ten motor jedzie jak po sznurku. Huska zaczęła robić dobre motocykle. No i co no i co najważniejsze jest to europejski produkt!!!
OdpowiedzReasumując, jeżeli chcecie odskocznie od japońskich motocykli, to Husqvarna lub KTM jest alternatywą, dla Ciebie!!!
OdpowiedzCo chcecie od japońskich motocykli? Chwyćcie się KTM-a. Totalne g.... zawinięte w sreberko. KTM to totalna komercja, na którą stać tylko najbogatszych. Niczym nieróżniącą ca się od konkurencji. Coś na ten temat mogę powiedzieć też jestem zawodnikiem i biorę udział w tym przedstawieniu.
OdpowiedzOd pewnego czasu śledzę rynek motocykli enduro i potwierdzam na dzień dzisiejszy marką, która może stanowić alternatywę dla KTM-a to Husqvarna. Ta firma naprawdę pod skrzydłami BMW wprowadza nowe rozwiązania techniczne no i trzyma wysoką, jakość.
OdpowiedzMichał jesteś w stanie powiedzieć jak do tych motocykli ma się KTM 400 EXC ( 2009 - chyba2011 ) ? Wiem że ten model to też było "coś pomiędzy" liniowe oddawanie mocy itp. Na 310r czy 350 exc brak funduszy, a taką 400 można już wyrwać za przyzwoitą kasę :)
OdpowiedzPanowie, co by nie mówić, ale firma Husqvarna pod skrzydłami BMW naprawdę mocno się rozwinęła. Do niedawna była kojarzona tylko z piłami a teraz wymiata pierwsze miejsca MS Enduro
OdpowiedzHej. Osobiście jestem fanem EXC 400, ale nie oszukujmy się - to trochę inna klasa motocykla. EXC 400 ma mniej agresywną charakterystykę, mniej mocy i większą wagę. Tylko co z tego? Jeśli masz możliwość kupienia zdrowego egzemplarza, to nie ma co się zastanawiać, tylko brać. Bo tak czy siak, EXC 400 to zajebisty motocykl :).
OdpowiedzMoim zdaniem dla amatora na niedzielne wypady jest to idealny motocykl, nie meczy jeźdzca ale z drugiej strony on w ogóle nie jedzie w porównaniu do mocnych KTM (450 - 530). Mój brat jeździ exc 400 i zero kłopotów, moto śmiga.
OdpowiedzNie jest lepsza ale nie jest też gorsza :) Czyli jest taka sama :) ?
OdpowiedzAlonzo, motocykl jest równie zajebisty. Można brać bez zastanowienia ;)
OdpowiedzJEDNAK BMW uderza wszędzie czasopismo MOTOCYKL kupione przez gejowoza czyli GS 1200 no i przyszedł czas na ścigacz.pl bo jak by ktoś nie wiedział to haska została przejęta przez BMW.
OdpowiedzHej, Huska została przejęta przez BMW i na dobre jej to wyszło. Nikt tego przecież nie ukrywa, jako pierwsi pisaliśmy o przejęciu przecież. A jeśli pojeździsz TE 310 R i powiesz, że ten motocykl do niczego się nie nadaje, to wypluję wszystkie wyżej w artykule wypisane słowa!
OdpowiedzOn po prostu nie jest emocjonalnie przygotowany na wiadomosc ze coś moze byc lepsze od KTMa
OdpowiedzSkąd ta frustracja i gorzkie żale? Jeździłeś tym motocyklem aby się przypierdalać? Bo ja jeździłem modelem z tego roku i jakoś skłonny jestem uwierzyć autorowi...
OdpowiedzZakochałem się...
Odpowiedzfajne moto
Odpowiedzco to jest na zdjeciu nr 2 i do czego sluzy? to pomaranczowe
Odpowiedzczerwone - ogranicza mozliwosc zachlysniecia sie woda i sprawia, ze przeplyw powietrza jest idealnie prosty. taka wkladka.
Odpowiedzzajebisty motocykl!!!
OdpowiedzCzy coś takiego można zarejestrować i poruszać się po publicznej drodze? Niby ma światło z przodu i z tyłu, ale co z lusterkami i kierunkami?
OdpowiedzPrzecież to jest fura homologowana, w pudelku są i kierunki i lusterka tylko nikt tego nie zaklada do jazdy w terenie.
OdpowiedzNo to pięknie, fajnie ze ktos zabrał sie za kopaniu **** KTMowi. Juz w poprzedniej wersji 310 była zajebista, jeśli teraz jest mocniejsza o 20% to mamy rewelację pełną gębą;)
Odpowiedz