Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzesłabo że portal motocyklowy a ubrać się na motocykl nie potrafią. nie dajecie dobrego przykładu
OdpowiedzTato, kup... ;)
OdpowiedzZbyt kanciasty jak dla mnie... Faworyt - cagiva raptor 125. Wzorowany na Ducati 695, dobre osiągi, tylko strasznie duzo pali ;) a prowadzi się lepiej m.in od malego wiadra, czy własnie duka.
Odpowiedzskąd wiesz że się prowadzi lepiej od duke'a .. , przejedź się najpierw na moto a później komentuj
OdpowiedzA kiedy będzie obiecywany w Europie na czerwiec 2012 Duke 200 ? W przyszłym roku ma być Duke 350, ale podejrzewam, że również będzie poślizg.
OdpowiedzDuke 200 juz jest, nie jestem pewny czy w polsce ale w Austrii mozna go juz kupic. Kosztuje 4500 EUR - tylko 500 wiecej niz 125, co jest jeszcze ciekawsza propozycja niz 125.
OdpowiedzCzy po zakończeniu testów KTM'a sprzedajecie maszynę? Jeśli tak - byłbym zainteresowany ;)
Odpowiedz" Brak jest (...) hebli Brembo..." Przecież to są hamulce zrobione przez Brembo, ale nazwane ByBre. Eh:)
OdpowiedzDobrze gada! polać mu! Tak na serio to są hamulce brembo, coś może w stylu Kappa dla Givi? Technologia nie najnowsza, więc tańsze. W amorach też chyba WP coś mieszał, podobno ;-)
OdpowiedzKto ich tam wie, nie ma napisu to się nie liczy :) Jak tak patrze na niego to wygląda na porównywalny gabarytowo do mojej mt03 :)
Odpowiedz